Cyborg Eco 50 4T - s větší tryskou nestartuje

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Cyborg Eco 50 4T - s větší tryskou nestartuje

Příspěvekod bifi8 » 05 srp 2012, 21:54

Zdravim lidi dal nedávno sem dal na cyborg eco 50 4t válec s pístem 72ccm a všechno v pohodě.
Chtěl sem ten válec víc "nakrmit" tak sem koupil 88 trysku ale s ní nemůžu nastartovat.
Jednou mi to chytlo když byl sundanej celej airbox a šroub na směs uplně utaženou, ale jelo to hůř než s původní tryskou.
Když vrátim původní trysku (nevim jak je velká nic na sobě nemá) a směs cca na dve otáčky tak v klidu nastartuju.
Nevíte někdo jak to vyřešit abych tam mohl nechat větší trysku? (s tou původní to škubalo at sem ladil směs jak sem chtěl)
Naposledy upravil KYBLOS dne 01 pro 2013, 04:29, celkově upraveno 2
Důvod: Přesunuto do správné sekce
bifi8

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 05 srp 2012, 21:44
Skútr / moto: Peugeot speedfight 50
Tuning / úpravy: Multivar Mallosi, laďák

Re: Cyborg Eco 50 4T - s větší tryskou nestartuje

Příspěvekod TUNER » 05 srp 2012, 22:43

Napřed si zjisti velikost původní trysky a velikost trysky jaká se dává k většímu válci. Zřejmě ta co jsi osadil je moc velká.
Nebo si kup testovací sadu a zkoušej.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Cyborg Eco 50 4T - s větší tryskou nestartuje

Příspěvekod bifi8 » 07 srp 2012, 16:50

Jak mám zjistit velikost původní trysky? Nikde na ní nic vyraženýho není.
A s původní tryskou se dost zahřívá motor i variátor a já se bojim zadření kvuli chudé směsi.
bifi8

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 05 srp 2012, 21:44
Skútr / moto: Peugeot speedfight 50
Tuning / úpravy: Multivar Mallosi, laďák

Re: Cyborg Eco 50 4T - s větší tryskou nestartuje

Příspěvekod radesed » 07 srp 2012, 21:22

to snad ne, copak je to to dvoutakt, aby kvůli chudé směsi jsi zadřel motor, dyť uvádíš že jde o 50 ccm 4t, pro změření velikosti si pořiď když tak tohle http://skutry-levne.cz/nahradni-dily/25 ... 84611.html
KEEWAY F-ACT 125, válec Airsal 150 ccm, variátor Naraku Maxi-Speed, 30 000 km
HONDA Forza 300, bez úprav, 3,6 l/100 km
Uživatelský avatar
radesed

50+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 96
Registrován: 10 dub 2010, 21:00
Bydliště: Brno / Židlochovice
Skútr / moto: KEEWAY F-ACT 125 - prodáno, HONDA Forza 300

Re: Cyborg Eco 50 4T - s větší tryskou nestartuje

Příspěvekod pjirasek » 07 srp 2012, 22:07

Matně si pamatuji, že když jsem měnil na původním "stroji" (4T) válec 50 za 72, skončil jsem s tryskou na 80 + úprava airboxu pro "více vzduchu" - 3ks http://www.skutry-malsice.cz/aprilie/vz ... ml#content .
A variátor se zahřívá běžně díky tření řemenu, na to nemá změna kubatury vliv. Spíše pozor na pečlivé seřízení ventilů, lepší o setinku víc než míň. Jednou mi to ujelo, moc jsem je dotáhl, a už jsem po 100km přebrušoval ...... :cry:
O bohatosti směsi napoví také hodně svíčka.
Samotná změna válce se u 4T tak moc na rychlosti neprojeví, je nutno doladit i variátor.
něco pro GPS navigace - http://www.poi.cz, moje přibližovadlo http://www.jirasek-cz.eu/kingway/index.html
Uživatelský avatar
pjirasek

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 81
Registrován: 08 dub 2010, 11:47
Bydliště: Praha Suchdol
Skútr / moto: Kingway Eurostar 2T
Tuning / úpravy: Multivar+válečky Dr.Pulley, 70ccm kit, úprava airboxu, 0,75mm tryska, LED žárovky a pár dalších drobností


Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků

cron