Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
Odeslat odpověď

Cyborg eco 50 4T - je hrozně línej

13 srp 2012, 18:01

Zdravim vás, už sem docela zoufalej.
Mám cyborg eco 50 4t a od chvíle co sem ho koupil tak je hrozně línej (jsem 2.majitel)
Trochu sem se ho rozhodl upravit : 72 válec a píst, 5.5g válečky , tryska 85, jehla na 2 drážce od spoda, směs perfektně naladěná a stejne mi to jede TACHOMETROVÝCH 40 ! Rozpojený růžový drát z variatoru, restrikce neni ani ve výfuku,ani v sání,ani ve variatoru a ani v karburátoru.

Motor krásně chytá, jde výborně do vysokých otáček, nedusí se ale prostě se mi zdá, že se ten "výkon a otáčky" pořádně nepřenesou na kolo.

Řemen vypadá ok, válečky maj v těle cca 100km, vodítka taky ok.

Kamarád má cyborg ace 50 4t (stejný motor ale 12 přední kolo) a má uplně stejné upravy jako já a hrozně mi ujíždí- tachometrově cca 70

Nevíte někdo co s tím mám udělat? Pomůže třeba nová kontrastní pružina?
Děkuji za rady
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 kvě 2013, 20:13, celkově upraveno 1
Důvod: Téma bylo přesunuto do správné sekce

Re: Cyborg eco 50 4T - je hrozně línej

13 srp 2012, 18:50

zapoj zpět ten růžový drát a kup si jiné CDI které nebude blokované :wink:

Re: Cyborg eco 50 4T - je hrozně línej

13 srp 2012, 23:34

Zkus těžší válečky.

Re: Cyborg eco 50 4T - je hrozně línej

14 srp 2012, 00:26

CDI prohozeno s druhým cyborgem a výsledek stejný..on 70 a já 40.
Ok zkusím tam vrátit původní válečky ty maj myslim 7g

16.8. edit:
Těžší válečky a žádná změna.
Měl jsem to celý rozdělaný a válečky,řemen,spojka vše vypadá dobře.
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 říj 2013, 07:47, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Cyborg eco 50 4T - je hrozně línej

16 srp 2012, 20:47

Pokud lze problém lokalizovat na soustavu variátor/zadní řemenice/spojka, lze laicky ověřit problém vysledováním rozmezí pohybu řemenu. Já postupuji takto:
Na polořemenice variátoru jsem udělat fixem čárku aby bylo vidět v jakém rozmezí se řemen pohybuje. Obdobně jsem si označil i zadní polořemenici. Při jízdě jsem se snažil dosáhnout co nejvyšší rychlosti. Pak jsem se podíval kam až je čárka umazána a z toho usoudil, zda soustava variátor/zadní řemenice funguje správně, v celém možném rozsahu převodového poměru. U kingwaye se mi stalo, že na novém skútru se zadní polořemenice nepohybovala správně, zadrhávala, a nedovolila plné sevření variátoru. Stačilo očistit, trochu namazat pohyblivé části zadní polořemenice silikonovým olejem (opatrně, nezamastit styčné plochy pro řemen), a řemenice/kontrastka pustila variátor do většího sevření.
I tak však nedošlo k plnému sevření variátoru, stále zbývalo cca 7mm od kraje. Použil jsem letos na zkoušku o trochu delší řemen (o 7 mm) a o jeden milimetr širší. Nyní zbývá "rezerva" na variátoru asi 2mm a na zadní řemenici jde řemen až na střed.
Odeslat odpověď