Mám menší problém se stertováním a potřebuji poradit. Je den, kdy skutr startuju na dotek startéru a z toho jsou dva dny, kdy ani neškytne, nějak podle počasí a jak se mu chce. Vyměnil jsem po zimě automatický sitič a před dvouma rokama i řídící jednotku (GDI) v servisu. Šel jsem po elektrice a napětí na cívce se chová nějak divně, tak zvažuji výměnu zap.cívky. Když nestertuje, tak na cívce na fajfce není žádné napětí ale nenaměřil jsem nic ani na přívodu do cívky.Bohužel se mi to zatím nepovedlo změřit, když má skůtr svůj dobrej den a startuje. Podotýkám, že karbec je vyčištěnej, trysky taky a seřízeny, benzín bezproblému teče. Krpa bude někde v elektrice a servis beru až jako poslední možnost. Poradí někdo, jak vydedukovat, jestli je vadná cívka, nebo kde dál mám hledat závadu?
Ještě mám jeden příznak a to, že když funguje a jedu hodně dlouho, tak najednou motor přestane táhnout a jakoby se rozhodil předstih až asi po půl kylometru zdechne a nejde natočit.Když to na tom motoru slyším a uberu plyn na půl výkonu, tak ujedu i kylometr, než zdechne. Když to zdechnutý nechám deset minut odpočnout (dám cígo), tak jde normálně natočit a najedu dalších 20km, než se situace opakuje, jakoby se přehříval a zadíral. Motor však maže, nakopávačkou jde s motorem bez problémů otočit. Prosím o radu a předem díky
Naposledy upravil
KYBLOS dne 28 čer 2015, 12:32, celkově upraveno 1
Důvod: Přesunuto do správné sekce