Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
06 čer 2011, 17:33
Nazdar, třeba mi pomůžete. Pokusím se problém popsat co nejpečlivěji.
Se skútrem jsem normálně zastavil, po cca hodince se vrátil, ale už jsem neodjel. Bylo to ráz naráz, žádné varování jako třeba dušení se během jízdy. Startér motá, jinak nic. Elektricky ani manuálně se nechytá. Je asi tři týdny po kompletní prohlídce a po servisu (nový řemen, válečky, poštelovaný variátor, nová svíčka atd). Oleje jsem měl dost a i nádrž byla plná (chvíli před zastavením jsem bral plnou, byl jsem už skoro na dně). Když jsem se podíval na svíčku, byla od benzínu, takže usušit a zpátky. Ale nepomohlo to. Potom jsem si všiml, že přes palivový filtr nevalí benzín - vypustil jsem nádrž a hledal nějakou mechanickou nečistotu po cestě, ale nic. Zkoušel jsem nakopávat i s otevřenou nádrží (jak mi kdosi poradil), nalít palivo přímo do plovákové komory v karbecu, ale pořád nic. Karbec jsem i otevřel, že ho vyčistím, ale byl OK.
Tak se ptám, NĚJAKÉ TIPY?
07 čer 2011, 14:25
U akej pumpy si natankoval? Asi to čo si natankoval či nebude nejaká srágora...
07 čer 2011, 16:11
PROOF: S jiskrou je to asi marný, jak se tak dívám. Jen bohužel nevím, v čem všem může být problém.
KLIFF: Špatný beneli mě taky napadlo, ale těžko říct, vypustil jsem celou nádrž a palivo vypadalo v pohodě. Dřív se mi stalo, že jsem natankoval špatný beznín, ale po vypuštění v něm plavaly tmavé mastné skvrny. Teď ne.
Má-li kdo patřičnou zkušenost, tak jen dodávám, že jsem tankoval na čerpací stanici ADAST v Ochozu u Brna.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 01 pro 2013, 20:36, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
07 čer 2011, 16:33
Měl jsem v sobotu něco podobného, z ničeho nic jsem jeden den nemohl nastartovat i když den předtím jsem normálně zaparkoval. Moc jsem se v tom nehrabal, jen výměna svíčky za jinou, co jsem měl doma, jiskru to házelo, ale nešlo to nakopnout, včera jsme s tatou vzali dom nabít baterku a po tom co jsme ji vrátili, tak to šlo... Netuším, co to bylo za záhadu, protože nakopnout to normálně jde i s uplně vybitou baterkou.
viz.
viewtopic.php?f=78&t=2515&start=930#p132744
07 čer 2011, 16:50
No pro jistotu zkus vyměnit svíčku a zkontroluj jestli je fajfka na konci zapalovacího kabelu dotažená.
07 čer 2011, 17:14
Fajfka je myslím jen na nacvaknutí. A drží dobře. Dal jsem teď pro jistotu pořádně nabít baterku. Bůhví, co všechno může pomoct.
Výměnu svíčky můžu zkusit, ale přeci jen... je tam 3 týdny úplně nová. Myslíte, že by mohl být problém v CDI?
Naposledy upravil
KYBLOS dne 01 pro 2013, 20:37, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
07 čer 2011, 22:25
U svíčky nikdy nevíš. Dotaženou fajfku jsem nemyslel na svíčce ale spoj mezi fajfkou a zapalovacím kabelem tam bejvá našroubovaná. CDI nech až na konec a nejdřív radši změř jestli něco teče do cívky. Když hledáš závadu v elektrice musíš postupovat systematicky a bez měřáku se neobejdeš.
09 čer 2011, 20:49
Zkontroloval jsem spoj mezi fajfkou a tím zapalovacím kabelem - ten je v pořádku. Dal jsem i novou svíčku, ale stále nestartuje. Přesný měřák bohužel nemám, takže jestli mi něco běží do cívky, nevím.
Každopádně ani dobití baterky nepomohlo (mno, za pokus to stálo). Ale je jedna zvláštní věc. Když otočím klíčky, elektrika reaguje jen u brzdových světel a u blinkrů. Přední světlo vůbec nesvítí. Nevím, jestli to může mít s tím co společného, ale tak co kdyby.
Bez toho měřáku jsem asi nahranej, co?
Naposledy upravil
KYBLOS dne 01 pro 2013, 20:38, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
09 čer 2011, 21:17
Multimetr si kup,koupíš ho do stovky.
Světla svítí až po nastartování..... Po zapnutí klíčku jdou jen blinkry,brzdovka a klakson....
16 črc 2012, 22:07
tak čím to nakonec bylo?mě to teď taky nestartuje