Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
08 čer 2012, 08:05
Zdravím, potřeboval bych další pomoc. Už nějakou dobu mi skůtr stál, nešel nastartovat (předtím chcípl za jízdy a už se nerozjel), minulý víkend jsem ho rozebral.
Svíčka měla uvnitř hnědou barvu (prý správně), když jsem zkusil nastartovat a vytahl ji tak byla vlhká od benzínu. Jiskru hází.
Palivový filtr byl čistý takže soudím že v nádrži žádný bordel není. Samospád paliva po nasátí zpětnou hadičkou taky fungoval takže palivo do motoru jde.
Kontroloval jsem automatický sytič, ten byl 14 dní starý a taky ok. Nedávno byly měněné válečky, skůtr byl v servisu a po cca 50 km zase chcípnul a stál až do tohoto víkendu.
Když jsem všechno složil dohromadz tak skůtr zázrakem chytnul. Šroubem na karbecu jsem ještě upravil volnoběch na trochu vyšší otáčky.
Ujel zase asi 15 km a pak za jízdy chcípnul a nejde nahodit.
Může mi někdo pomoct návrhem či nápadem co bz s tím mohlo být, kde to opravit a jak to udělat?
Díky moc předem!
08 čer 2012, 14:15
Nedávno jsem našel úplně novou svíčku Pal-super 8, fakt old a říkám si osmička jako osmička, navíc kvalitní výrobek českých soudruhů a šup do skůtru. Prvních dvacet Km jel krásně a pak začal vynechávat. Nakonec při jízdě z práce u brněnského nádraží zdechnul úplně. No nic, říkám si, dám zpátky tu starou NGK s 5 000 Km. Poprchalo a moc se mi nechtělo. Zkusil jsem znova nastartovat a zas jelo. Doma jsem dal zpět onu značkovou, kterou pro změnu vyrobili čínští soudruzi a motor fungije bezvadně. I tato banální závada přichází v úvahu ale popořádku.
- Když to zdechlo zahřáté, dávalo to jiskru ? Je třeba vyloučit elektrickou závadu při horkém motoru.
- Jak vypadá svíčka teď ? Není černá ? Nezdechlo to po delším ubrání plynu ? Mám na mysli ten nový sytič. To že je nový, neznamená že zavírá, kleknout může první den. Pak se motor uchlastá a zdechne. Pod plným plynem to ještě jde, jak ubereš, cucne si pořádně benzin a je konec.
Zkus postupně vyloučit jedno po druhém.