Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
18 črc 2012, 23:59
Ahoj všichni,
vlastním skutr CPI. Mám problém v tom že za studena mě špatně startuje (po zahřátí naskočí hned) a když jsem přicpal přívod vzduchu tak mě také naskočí hned i když s problémy. Teď jsem to vyřešil tím že jsem přelepil přívod vzduchu tak aby ho tam šlo míň a chodí to bez problému. Ale rád bych věděl čím by to mohlo být že takhle špatně startuje. Koupil jsem nový sytič a nic. Dal novou svíčku a nic. Vyřešil jsem to až tim přelepením přívodu vzduchu.
Dále jsem kupoval Var.Malossi a představoval sem si že mě to pojede aspon kolem te 60tk po rovině nejméně ale jedu tak sotva 50 po rovině. Restrikce je odstraněna. A chvílema když dám plný plyn tak mě chcípá, uberu a zase je to ok.
Děkuji za odpovědi:)
19 črc 2012, 07:54
Špatně nastavený karburátor.....jakou barvu má svíčka ? Sytič máš manuální ?
19 črc 2012, 10:58
a jakej mas lauf
19 črc 2012, 11:58
Svíčka je totálně černá.... Sytič mám automatický....
Výfuk je sériový....
19 črc 2012, 12:36
a mas aspon kratke koleno??
19 črc 2012, 13:02
Ne.... udela to velky rozdil to kratke ?
19 črc 2012, 14:38
Ano-udělá. Dlouhé a úzké koleno je součástí redukce výkonu motoru.Dej krátké koleno, opět odšpuntuj sání a nastav karburaci výměnou hlavní trysky karburátoru.. Svíčka musí být cihlová. Pak můžeš laborovat dál.
19 črc 2012, 15:20
A nevis jestli nekde najdu navod ke karburatoru kterej tam mam... ja uz sem se v tom hrabal nekolikrat a nemohl jsem to proste naladit tak jak by to melo spravne byt...
Tu trysku kde by se dala koupit ve Scootlandu sem ji nenasel.....
Záleží také hodně na oleji jaký tam leju nebo ne ?
19 črc 2012, 16:05
To krátký koleno tam musíš rozhodně dát. Já jsem u dovozce kupoval celou odblokovací sadu ve které všechno bylo.
Po výměně trysky musíš karburátor seštelovat na cit. Každý to má trochu jiné a přesný postup ti nikdo neporadí. U Var.Malossi je v sadě měkká kontrastka. Olej můžeš dávat skoro jakýkoliv pro 2T , nejlépe polosyntetiku.
19 črc 2012, 16:33
Dobře díky moc
Mohl by jsi mi dát odkaz kde jsi sehnal tu trysku koleno si seženu to je bez problému dík
19 črc 2012, 16:52
Tenkrát to byla Cagiva Praha , teď to je
http://www.motoprestige.cz/motocykly/cpi .
19 črc 2012, 17:00
mrknu se díky:) Jo ještě přesnej typ tý trysky by si věděl prosim ?
Naposledy upravil
KYBLOS dne 28 říj 2013, 08:26, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
20 črc 2012, 16:33
Pokud máš orig. karburátor kopii Mikuni tak tryska se závitem M6, ve tvém stroji je velikost kolem 55. Ve skutrlendu ti prodají jakou chceš ale po 80 Kč. Tady máš odkaz po 15 ale začíná až 65.
http://www.multimoto.cz/?trysky,45Ze začátku vyzkoušej se stávající velikostí trysky a uvidíš, pokud to bude chudé a nepůjde přidat plyn, dáš větší.
22 črc 2012, 18:40
Parada už sem na to koukal díky.....
Nemáš náhodou zkušenosti s výměnou té kontrastní pružiny doma ?
22 črc 2012, 21:22
A už ti to jede? Na netu najdeš dost postupů jak rozebrat převody. Jinak já používám sklíčidlo ze soustruhu.