Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
11 bře 2011, 16:00
zdarec,
mam CPI olivera, jde o prehozeni vyfuku... mel jsem seriovy co tam byl, podle tacho jel skutr pres 60km/h, dnes jsem prehodil na leo vince zx a skutr se dusi a vubec nejede... plny plyn a jede sotva 30 tacho.... skutr byl asi 2 hodiny zvedly na zadni kolo ( mensi problemy u priruby vyfuku)... je mozne ze neco nekam nateklo behem toho? Benzin treba? ten by se ale vypalil podle me hned... koncovy tlumic vyfuku jsem mel sundany a ani to nepomohlo, a do samotneho vyfuku se asi nepodivam...
diky moc za odpovedi
11 bře 2011, 16:10
Samotny vyfuk nestaci, musi se poladit karbec, jina tryska, atd...pokud se nepletu
11 bře 2011, 16:11
jina tryska a valecky? mohlo by to stacit?
tak jako tak i kdyby to byla potreba poladit v tomto smeru..,.. nerikejte mi ze bez polazeni pouhym prehozenim vyfuku pojede potom skutr ani ne 30... :/
11 bře 2011, 16:24
Je to 2T, tam je naladeni systemu karbec - vyfuk - vario dost dulezite...neni to jako u 4T, kde muzes dat lesenovou trubku a stane se vicemene prd
12 bře 2011, 19:33
Je to normální jev, výměnou výfuku se změní proudění plynů v motoru a je třeba přetryskovat karburátor. Já jsem musel jít z 55 na 60 na hlavní trysce a ne že se to dusilo, nejelo to vůbec jen na volnoběh. Pak uvidíš, jestli bude třeba poladit variátor. Jiný výfuk posune výkonovou špičku do jiné a většinou užší oblasti otáček kterým je třeba přizpůsobit pracovní a rozjezdové otáčky.