CPI Oliver - dusí se

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

CPI Oliver - dusí se

Příspěvekod emko » 11 bře 2011, 16:00

zdarec,
mam CPI olivera, jde o prehozeni vyfuku... mel jsem seriovy co tam byl, podle tacho jel skutr pres 60km/h, dnes jsem prehodil na leo vince zx a skutr se dusi a vubec nejede... plny plyn a jede sotva 30 tacho.... skutr byl asi 2 hodiny zvedly na zadni kolo ( mensi problemy u priruby vyfuku)... je mozne ze neco nekam nateklo behem toho? Benzin treba? ten by se ale vypalil podle me hned... koncovy tlumic vyfuku jsem mel sundany a ani to nepomohlo, a do samotneho vyfuku se asi nepodivam...

diky moc za odpovedi
emko

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 04 úno 2011, 17:15

Re: CPI Oliver - dusí se

Příspěvekod MisaKacenka » 11 bře 2011, 16:10

Samotny vyfuk nestaci, musi se poladit karbec, jina tryska, atd...pokud se nepletu
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: CPI Oliver - dusí se

Příspěvekod emko » 11 bře 2011, 16:11

jina tryska a valecky? mohlo by to stacit?

tak jako tak i kdyby to byla potreba poladit v tomto smeru..,.. nerikejte mi ze bez polazeni pouhym prehozenim vyfuku pojede potom skutr ani ne 30... :/
emko

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 04 úno 2011, 17:15

Re: CPI Oliver - dusí se

Příspěvekod MisaKacenka » 11 bře 2011, 16:24

Je to 2T, tam je naladeni systemu karbec - vyfuk - vario dost dulezite...neni to jako u 4T, kde muzes dat lesenovou trubku a stane se vicemene prd
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: CPI Oliver - dusí se

Příspěvekod Ludwig » 12 bře 2011, 19:33

Je to normální jev, výměnou výfuku se změní proudění plynů v motoru a je třeba přetryskovat karburátor. Já jsem musel jít z 55 na 60 na hlavní trysce a ne že se to dusilo, nejelo to vůbec jen na volnoběh. Pak uvidíš, jestli bude třeba poladit variátor. Jiný výfuk posune výkonovou špičku do jiné a většinou užší oblasti otáček kterým je třeba přizpůsobit pracovní a rozjezdové otáčky.
Uživatelský avatar
Ludwig

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 109
Registrován: 05 čer 2010, 11:43
Skútr / moto: Keeway Flash
Tuning / úpravy: Arrow výfuk,kit 70,nový var,kontr. Malosi žlutá,odlehčené pakny spojky tvrdé pružiny


Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků

cron