CPI Oliver 50 - starty, zahřátí, volnoběh

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: CPI Oliver 50 - starty, zahřátí, volnoběh

Příspěvekod sedli » 13 říj 2009, 18:35

čau, tak jsem vyčistil celej karbec, profouk to vzduchem a výsledek nic... dneska jak jsem jel do školy stál jsem u scoota nejmíň 3 minuty než se probudil k životu...baterku tam mám čínskou slabší o půlku než má bejt takže se mi vybila a tak sem musel nakopávat..až jsem se u toho spotil...zezačátku úplně bez reakce až sem si myslel že budu mít asi neomluvenou...nakonec začal chytat ale ještě sem musel čekat než se trošku zahřeje aby nezhasl...stejnej problém sem měl 2 roky z5 na minicroosce...bohužel u skůtru je automatickej a já ani přesně nevím kde to hledat natož na jakým principu to pracuje...tak za radu díky :-D
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: CPI Oliver 50 - starty, zahřátí, volnoběh

Příspěvekod Vitas » 15 říj 2009, 19:17

ja myslim, ze se to snad ani neopravuje. vymenuje se to za manual.
Uživatelský avatar
Vitas

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 21 kvě 2009, 20:38
Skútr / moto: ItalJet Formula 50

Re: CPI Oliver 50 - starty, zahřátí, volnoběh

Příspěvekod usel » 17 říj 2009, 13:59

mo, takze sem na netu nasel ze by zacpani vzduch. filtru pri starovani melo simulovat obohaceni smesi ( rozbitej sitic) a hle skutr funguje... takze sem si objednal novej sitic a ted k otazce: mate nekdo zkusenost s vymenou?
Uživatelský avatar
usel

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 40
Registrován: 09 říj 2009, 17:40
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: par uprav takze cca. 80km/h

Re: CPI Oliver 50 - starty, zahřátí, volnoběh

Příspěvekod sedli » 18 říj 2009, 14:54

Jo je to aut.sytič ale na to abych si takovou kravinku na boku karbecu která se zase za 2 roky podělá nemám finance...díval jsem se sice jen na 1 strásnku ale sytič na můj scoot za 1750 Kč? Kde žijem? To budu radši v zimě nakopávat jak blázen a budu se těšit na léto...
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: CPI Oliver 50 - starty, zahřátí, volnoběh

Příspěvekod usel » 21 říj 2009, 21:32

no, nevim co si nasel, ale me vysel celkem levne http://www.scootland.cz/zbozi/cpi-keewa ... tomaticky/ :roll:

24.10. edit:
takze po vymene sytice a serizeni karburatoru slape jak svicarsky hodinky :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 led 2014, 16:29, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
usel

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 40
Registrován: 09 říj 2009, 17:40
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: par uprav takze cca. 80km/h

Předchozí

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků

cron