Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
01 bře 2014, 11:28
Dobrý den, můžete mi prosím poradit? Mám čtvrtým rokem Aragon GP, od podzimu zlobí starování. Ráno většinou v pohodě nastartuju, po cca 10 minutách jízdy do práce zastavím nakoupit a potom už znovu většinou nenastartuju. Měla jsem ho u mechanika, vyměnili mi svíčku, překontrolovali baterii, doporučili změnil čerpačku, ale dnes jsem opět nastartovala s velkými problémy. Ještě mi známý poradil, že to může být vzduchovým filtrem. Hledala jsem v návodu k obsluze, ale nevím, kde filtr je, pokud ho vůbec Aragon má. Nevíte někdo, co s tím může být? Už jsem zoufalá. nikam nemůžu vyrazit, jen do práce a zpět, cestou nesmím zastavit. Pokud stojí 9 hodin před kanceláří, většinou večer nastartuju hned, i když už to taky není na 100%, jako to bývalo. Poraďte mi prosím.
01 bře 2014, 11:32
Osobně bych místo čerpačky změnil mechanika
01 bře 2014, 12:01
Chtělo by to základní udržbu. Filtr,mrknout na karburátor případně ho vyčistit a seřídit,omrknout klapky jak těsní,zda není motor už vyběhanej s malou kompresí a případně funkčnost sytiče.
01 bře 2014, 12:42
A ten filtr najdu prosím kde? Že by se mi na to podíval manžel. Jinak skútr má pravidelnou údržbu od známého, myslím, že i na karburátor se díval, ale děkuju za rady.
Necituj poslední příspěvek viz. pravidla o citaci. Kyblos.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 01 bře 2014, 12:59, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
01 bře 2014, 14:33
Záleží jestli je to 50ccm, nebo 125ccm. 50tka má filtr na levý straně pod tím plastem, co je pod podlahou - pod zadním koncem toho podpodlahovýho plastu by měl bejt trochu vidět. Vypadá to takhle:
http://www.scootland.cz/zbozi/motoforce ... minarelli/Jestli je to 125ccm, tak ty ho mívaj pověšenej nad variátorem - vypadá takhle:
http://www.scootland.cz/zbozi/r-p-airbox-typ1-gy6/ nebo takhle:
http://www.scootland.cz/zbozi/r-p-airbox-typ2-gy6/ - tenhle druhej typ nevim kde bejvá umístěnej
Filtr rozdělat, v něm bude molitanová filtrační vložka - tu vyčistit. Pak bych určitě mrknul na karbec - vyčistit a hlavně seřídit - je možný, že bude jenom špatně nastavenej šroub bohatosti směsi - bohatá směs a proto to za studena chytá a za tepla ne. Taky bych určitě zkontroloval sytič, jestli zavírá.
A změnil bych mechanika - servisák, kterej vymění svíčku a když to nepomůže tak doporučí změnu pumpy, by tuhle profesi dělat neměl
Co je to za motor - 50ccm nebo 125ccm? Kolik to má najeto km?
01 bře 2014, 14:58
Je ti 50 ccm, odblokovaný, najeto přes 6000 km. Já myslím, že na karburátor se taky díval, stará se mi už o třetí motorku a zatím to bylo vždycky v pohodě, jen teď je pořád nějaký problém. Pokud to nebude ten filtr, tak mu tam skútr na víkend hodím, snad na to konečně přijde.
Necituj poslední příspěvek viz. pravidla o citaci. Kyblos.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 01 bře 2014, 19:35, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
01 bře 2014, 15:11
6000km na 50tku není moc - válec by vyběhanej bejt neměl. Takže nejpravděpodobnějc v tomhle pořadí - sytič, karbec, filtr.
07 bře 2014, 19:36
Momo píše:Dobrý den, můžete mi prosím poradit? Mám čtvrtým rokem Aragon GP, od podzimu zlobí starování. Ráno většinou v pohodě nastartuju, po cca 10 minutách jízdy do práce zastavím nakoupit a potom už znovu většinou nenastartuju. Měla jsem ho u mechanika, vyměnili mi svíčku, překontrolovali baterii, doporučili změnil čerpačku, ale dnes jsem opět nastartovala s velkými problémy. Ještě mi známý poradil, že to může být vzduchovým filtrem. Hledala jsem v návodu k obsluze, ale nevím, kde filtr je, pokud ho vůbec Aragon má. Nevíte někdo, co s tím může být? Už jsem zoufalá. nikam nemůžu vyrazit, jen do práce a zpět, cestou nesmím zastavit. Pokud stojí 9 hodin před kanceláří, většinou večer nastartuju hned, i když už to taky není na 100%, jako to bývalo. Poraďte mi prosím.
Jedna z verzí taky může být,že se zahřeje indukční cívka nebo to také může dělat CDI a další díly v elektrice.Mechanik by to měl umět najít.Hledat dle multimetru.