CPI Aragon GP - nestartuje, pokud se motor zahřeje

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

CPI Aragon GP - nestartuje, pokud se motor zahřeje

Příspěvekod Momo » 01 bře 2014, 11:28

Dobrý den, můžete mi prosím poradit? Mám čtvrtým rokem Aragon GP, od podzimu zlobí starování. Ráno většinou v pohodě nastartuju, po cca 10 minutách jízdy do práce zastavím nakoupit a potom už znovu většinou nenastartuju. Měla jsem ho u mechanika, vyměnili mi svíčku, překontrolovali baterii, doporučili změnil čerpačku, ale dnes jsem opět nastartovala s velkými problémy. Ještě mi známý poradil, že to může být vzduchovým filtrem. Hledala jsem v návodu k obsluze, ale nevím, kde filtr je, pokud ho vůbec Aragon má. Nevíte někdo, co s tím může být? Už jsem zoufalá. nikam nemůžu vyrazit, jen do práce a zpět, cestou nesmím zastavit. Pokud stojí 9 hodin před kanceláří, většinou večer nastartuju hned, i když už to taky není na 100%, jako to bývalo. Poraďte mi prosím.
Uživatelský avatar
Momo

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Prostějov

Re: CPI Aragon GP - nestartuje, pokud se motor zahřeje

Příspěvekod krizik1 » 01 bře 2014, 11:32

Osobně bych místo čerpačky změnil mechanika :wink:
http://krizik1.rajce.idnes.cz/ http://www.parabellum.cz/ Aprilia Atlantic 500,PGO Comet 50 2T,Kingway Varadero 79 4T
Uživatelský avatar
krizik1

Moderátor
 
Reputace: 827
Příspěvky: 2314
Registrován: 22 srp 2010, 08:22
Bydliště: Květnice tel.:732402041
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 200

Re: CPI Aragon GP - nestartuje, pokud se motor zahřeje

Příspěvekod TUNER » 01 bře 2014, 12:01

Chtělo by to základní udržbu. Filtr,mrknout na karburátor případně ho vyčistit a seřídit,omrknout klapky jak těsní,zda není motor už vyběhanej s malou kompresí a případně funkčnost sytiče.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: CPI Aragon GP - nestartuje, pokud se motor zahřeje

Příspěvekod Momo » 01 bře 2014, 12:42

A ten filtr najdu prosím kde? Že by se mi na to podíval manžel. Jinak skútr má pravidelnou údržbu od známého, myslím, že i na karburátor se díval, ale děkuju za rady.

Necituj poslední příspěvek viz. pravidla o citaci. Kyblos.
Naposledy upravil KYBLOS dne 01 bře 2014, 12:59, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Uživatelský avatar
Momo

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Prostějov

Re: CPI Aragon GP - nestartuje, pokud se motor zahřeje

Příspěvekod Mr.Voza » 01 bře 2014, 14:33

Záleží jestli je to 50ccm, nebo 125ccm. 50tka má filtr na levý straně pod tím plastem, co je pod podlahou - pod zadním koncem toho podpodlahovýho plastu by měl bejt trochu vidět. Vypadá to takhle: http://www.scootland.cz/zbozi/motoforce ... minarelli/
Jestli je to 125ccm, tak ty ho mívaj pověšenej nad variátorem - vypadá takhle: http://www.scootland.cz/zbozi/r-p-airbox-typ1-gy6/ nebo takhle: http://www.scootland.cz/zbozi/r-p-airbox-typ2-gy6/ - tenhle druhej typ nevim kde bejvá umístěnej

Filtr rozdělat, v něm bude molitanová filtrační vložka - tu vyčistit. Pak bych určitě mrknul na karbec - vyčistit a hlavně seřídit - je možný, že bude jenom špatně nastavenej šroub bohatosti směsi - bohatá směs a proto to za studena chytá a za tepla ne. Taky bych určitě zkontroloval sytič, jestli zavírá.

A změnil bych mechanika - servisák, kterej vymění svíčku a když to nepomůže tak doporučí změnu pumpy, by tuhle profesi dělat neměl :lol: :lol: :lol:

Co je to za motor - 50ccm nebo 125ccm? Kolik to má najeto km?
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: CPI Aragon GP - nestartuje, pokud se motor zahřeje

Příspěvekod Momo » 01 bře 2014, 14:58

Je ti 50 ccm, odblokovaný, najeto přes 6000 km. Já myslím, že na karburátor se taky díval, stará se mi už o třetí motorku a zatím to bylo vždycky v pohodě, jen teď je pořád nějaký problém. Pokud to nebude ten filtr, tak mu tam skútr na víkend hodím, snad na to konečně přijde.

Necituj poslední příspěvek viz. pravidla o citaci. Kyblos.
Naposledy upravil KYBLOS dne 01 bře 2014, 19:35, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Uživatelský avatar
Momo

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Prostějov

Re: CPI Aragon GP - nestartuje, pokud se motor zahřeje

Příspěvekod Mr.Voza » 01 bře 2014, 15:11

6000km na 50tku není moc - válec by vyběhanej bejt neměl. Takže nejpravděpodobnějc v tomhle pořadí - sytič, karbec, filtr.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: CPI Aragon GP - nestartuje, pokud se motor zahřeje

Příspěvekod Dědek64 » 07 bře 2014, 19:36

Momo píše:Dobrý den, můžete mi prosím poradit? Mám čtvrtým rokem Aragon GP, od podzimu zlobí starování. Ráno většinou v pohodě nastartuju, po cca 10 minutách jízdy do práce zastavím nakoupit a potom už znovu většinou nenastartuju. Měla jsem ho u mechanika, vyměnili mi svíčku, překontrolovali baterii, doporučili změnil čerpačku, ale dnes jsem opět nastartovala s velkými problémy. Ještě mi známý poradil, že to může být vzduchovým filtrem. Hledala jsem v návodu k obsluze, ale nevím, kde filtr je, pokud ho vůbec Aragon má. Nevíte někdo, co s tím může být? Už jsem zoufalá. nikam nemůžu vyrazit, jen do práce a zpět, cestou nesmím zastavit. Pokud stojí 9 hodin před kanceláří, většinou večer nastartuju hned, i když už to taky není na 100%, jako to bývalo. Poraďte mi prosím.

Jedna z verzí taky může být,že se zahřeje indukční cívka nebo to také může dělat CDI a další díly v elektrice.Mechanik by to měl umět najít.Hledat dle multimetru.
Dědek64

250+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 284
Registrován: 06 lis 2013, 17:41
Skútr / moto: Mors


Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků