CPI Aragon GP - nestartuje, pokud se motor zahřeje

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

CPI Aragon GP - nestartuje, pokud se motor zahřeje

Příspěvekod Momo » 01 bře 2014, 11:28

Dobrý den, můžete mi prosím poradit? Mám čtvrtým rokem Aragon GP, od podzimu zlobí starování. Ráno většinou v pohodě nastartuju, po cca 10 minutách jízdy do práce zastavím nakoupit a potom už znovu většinou nenastartuju. Měla jsem ho u mechanika, vyměnili mi svíčku, překontrolovali baterii, doporučili změnil čerpačku, ale dnes jsem opět nastartovala s velkými problémy. Ještě mi známý poradil, že to může být vzduchovým filtrem. Hledala jsem v návodu k obsluze, ale nevím, kde filtr je, pokud ho vůbec Aragon má. Nevíte někdo, co s tím může být? Už jsem zoufalá. nikam nemůžu vyrazit, jen do práce a zpět, cestou nesmím zastavit. Pokud stojí 9 hodin před kanceláří, většinou večer nastartuju hned, i když už to taky není na 100%, jako to bývalo. Poraďte mi prosím.
Momo

10+

Reputace: 0

Re: CPI Aragon GP - nestartuje, pokud se motor zahřeje

Příspěvekod krizik1 » 01 bře 2014, 11:32

Osobně bych místo čerpačky změnil mechanika :wink:
http://krizik1.rajce.idnes.cz/ http://www.parabellum.cz/ Aprilia Atlantic 500,PGO Comet 50 2T,Kingway Varadero 79 4T
krizik1

Moderátor

Reputace: 827
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 200

Příspěvekod TUNER » 01 bře 2014, 12:01

Chtělo by to základní udržbu. Filtr,mrknout na karburátor případně ho vyčistit a seřídit,omrknout klapky jak těsní,zda není motor už vyběhanej s malou kompresí a případně funkčnost sytiče.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
TUNER

2500+

Reputace: 202
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Příspěvekod Momo » 01 bře 2014, 12:42