Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
Odeslat odpověď

CPI Aragon GP 50 - zabehnutie

03 bře 2014, 20:58

Dobrý deň, chcel som sa opýtať ako mam zabehnúť nový skúter CPI aragon gp 50. V manuály je napísané že prvých 1000 km by som nemal jazdiť viac ako 40 km/h. Vela som čítal ako zabehnúť skúter ale niekde píšu že keď budem jazdiť pomaly tak skúter ostane "lenivý" a čítal som že môžem jazdiť v zábehu tak ako budem bežne jazdiť aj rýchlo ale to je opak toho čo je v manuály a bojím sa o skúter aby sa mu nič nestalo. Za tri dni som nezistil ako mám jazdiť v zábehu, prosím poraďte mi ako mám zabehnúť nový CPI aragon gp 50

Re: CPI Aragon GP 50 - zabehnutie

03 bře 2014, 21:15

Jezdi uplně normálně. Vyvaruj se zpočátku jízdě ve dvou a dlouhodobě pod plným plynem. Dobré je zpočátku přidávat i trochu oleje do benzinu.

Re: CPI Aragon GP 50 - zabehnutie

05 bře 2014, 07:43

V akom pomere mám dať ten olej? Mám dávať olej počas celého zábehu? Na čo je dobrý ten olej keď ho tam dám?

Re: CPI Aragon GP 50 - zabehnutie

05 bře 2014, 12:37

To je přece jasné. Motor je nový, na těsno, styčné plochy se musí ohladit, vzniká velké tření a vysoké teploty. Olej se přidává kvůli omezení tření pohyblivých kovových částí. To je dvoutakt? V záběhu se doporučuje změněný poměr benzínu a oleje (toho víc).

Re: CPI Aragon GP 50 - zabehnutie

05 bře 2014, 20:20

Pokud nemáš odpojené olejové čerpadlo,tak přesný poměr těžko odhadneš.
Jinak na zajíždění cca 1:35 a potom cca 1:50. Pokud máš zapojené čerpadlo,tak stačí přilejt paňáka oleje do nádrže. ;)
Odeslat odpověď