CPI Aragon GP 50 - zabehnutie

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

CPI Aragon GP 50 - zabehnutie

Příspěvekod Simpsonko » 03 bře 2014, 20:58

Dobrý deň, chcel som sa opýtať ako mam zabehnúť nový skúter CPI aragon gp 50. V manuály je napísané že prvých 1000 km by som nemal jazdiť viac ako 40 km/h. Vela som čítal ako zabehnúť skúter ale niekde píšu že keď budem jazdiť pomaly tak skúter ostane "lenivý" a čítal som že môžem jazdiť v zábehu tak ako budem bežne jazdiť aj rýchlo ale to je opak toho čo je v manuály a bojím sa o skúter aby sa mu nič nestalo. Za tri dni som nezistil ako mám jazdiť v zábehu, prosím poraďte mi ako mám zabehnúť nový CPI aragon gp 50
Simpsonko

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 02 bře 2014, 17:42

Re: CPI Aragon GP 50 - zabehnutie

Příspěvekod TUNER » 03 bře 2014, 21:15

Jezdi uplně normálně. Vyvaruj se zpočátku jízdě ve dvou a dlouhodobě pod plným plynem. Dobré je zpočátku přidávat i trochu oleje do benzinu.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: CPI Aragon GP 50 - zabehnutie

Příspěvekod Simpsonko » 05 bře 2014, 07:43

V akom pomere mám dať ten olej? Mám dávať olej počas celého zábehu? Na čo je dobrý ten olej keď ho tam dám?
Simpsonko

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 02 bře 2014, 17:42

Re: CPI Aragon GP 50 - zabehnutie

Příspěvekod kocur » 05 bře 2014, 12:37

To je přece jasné. Motor je nový, na těsno, styčné plochy se musí ohladit, vzniká velké tření a vysoké teploty. Olej se přidává kvůli omezení tření pohyblivých kovových částí. To je dvoutakt? V záběhu se doporučuje změněný poměr benzínu a oleje (toho víc).
Uživatelský avatar
kocur

100+
 
Reputace: -11
Příspěvky: 116
Registrován: 03 led 2014, 19:30
Skútr / moto: Yuki 125 Snake, TGB X-Motion 300 EFi

Re: CPI Aragon GP 50 - zabehnutie

Příspěvekod TUNER » 05 bře 2014, 20:20

Pokud nemáš odpojené olejové čerpadlo,tak přesný poměr těžko odhadneš.
Jinak na zajíždění cca 1:35 a potom cca 1:50. Pokud máš zapojené čerpadlo,tak stačí přilejt paňáka oleje do nádrže. ;)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)


Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků

cron