od sedli » 02 led 2010, 18:19
Nj CPI je čínská značka, přečti si tady nějaký tém azadej třeba čínské skůtry nebo čína atd a počteš si něco...je to stejný jako Yuki nbo tak...tak to by mohlo bejt tím olejem, nalil jsi tam přesně ten kterej tam má bejt? je to 2T nebo 4T ? To by mohlo bejt klidně tim že je to zadřený, jestli jsi tam nedal jinej olej, nejde jen o zančku, ale jestli má bejt minerální, polosyntetickej, nebo plně syntetický, ty zvuky jdou přímo od motoru? Zkus po postavit na hlavní stojak a přidat plyn na místě to taky dělá? pořádně to očekuj ať zjistíš třeba podle sluchu jestli to jde vážně z motoru nebo z variátoru.Jinak pokud je tam restrikce tak by to mělo jezdit nejvíc 45Km/h takže pokud to stebou jede víc, asi už bude restrikce fuč, ale je možný že tam ještě je..víš že je to tím kroužkem? tak ten je ve variátoru myslím, nebo může být omezovač na sání vzduchu, ale to se pak musí přenastavit karbec nebo slepý koleno výfuku, nebo jen kroužek u výfuku
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125