Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
11 črc 2014, 13:25
Zdravím Vás, mám skutra, který je uveden v nadpisu. Jsem s ním spokojený, protože na to mé ježdění mi bohatě stačí. Před nějakým časem jsem si udělal výměnu pár věcí. Koupil jsem novou
Spojku dále
variátor a poslední řadě
kontrastní pružinu. Vše běží jak má, ale včera jsem na skútry vzal svou neteř (10let) a můžu říct, že byl hooooodně velký problém se rozjet do mírného kopce. Je to spíš taková rovinka, která pomaličku stoupá. Kopec se tomu nedá říct. Když se skutr už rozjel a dostal otáčky, tak bylo vše vpoho. Když jsem si pak na skutr sedl já sám, tak jsem zjistil, jak by při rozjezdu neměl žádný tah. Zkusil jsem vyměnit kontrastní pružinu zpátky za původní, protože tu co jsem uvedl v odkaze, tak je o něco delší, než původní. Pořád se choval stejně. Zkusil jsem vyměnit válečky. Původní tam byly 6,5g, tak jsem tam zkusil dát 6g. Pořád stejné. Nevíte co s tím může být?
Samozřejmě je to padesátka, takže nečekám, že by to bylo lepší, ale přece jenom bych byl rád, kdyby se to dalo nějak opravit. Předem dík za odpovědi.
Honza
11 črc 2014, 13:26
Pružinky ve spojce by to chtělo tvrdší, aby se rozjížděl s většími otáčkami.
11 črc 2014, 13:46
A jaké bys mi doporučil?
pružinky1pružinky2A prosím tě chci se zeptat, zda-li nevadí, že kontrastní pružina je delší než ta původní? Je delší a je i tvrdší.
11 črc 2014, 14:00
Skoro bych to viděl na přicpanou trysku v karbeci, nebo prasklou membránu.
11 črc 2014, 14:04
Ty pružinky Naraku jsou dobré. Mělo to při tom rozjezdu projev jakoby tam třeba nešel benzín? Jak skútr reaguje na přidání plynu?
11 črc 2014, 14:11
Když dám skutr na stojan a přidám plyn, tak v momentě se na plno rozjede. Když na něho sednu já a je trochu mírnější kopec, tak jakoby se chtěl rozjet, ale prostě to nezvládne. :-/ Když se rozjíždím na rovince, tak se rozjede bez problému, ale není to nějaký velký odpich. Ale rozjedu se.
11 črc 2014, 15:05
Cina, ide to do otacok alebo alebo len sa motor nevlsadze rozbehnut ? kolko to ma km, lebo na miesto kruzkov tam tamtamci davaju hlinikove droty. a od 2kw necakaj zazraky
11 črc 2014, 15:54
Možná nebude mezi variátorem a pevnou polořemenicí dostatečně velká mezera, aby se řemen při podřazování dostal na variátoru až dolů a na zadní řemenici až nahoru. Pak to je, jako kdyby ses rozjížděl na dvojku - dlouhej převodovej poměr při rozjezdu. Ladí se to takovejma podložkama, který se dávaj mezi kluznej čep a pevnou polořemenici. Tím se vytvoří mezi variátorem a pevnou polořemenicí větší mezera a variátor pak může víc podřadit. Ale nesmí se to s těma podložkama přehnat, aby pak řemen neležel až na kluzným čepu, to by omezilo maximálku, protože by pak řemen nemoch vylýzt na variátoru až nahoru.
11 črc 2014, 16:49
Je tam vůbec řemen šířky takové, jako je předepsaná?
11 črc 2014, 16:50
Děkuji všem za příspěvky. Zkusím objednat prvně ty pružinky na spojku a uvidíme.
Honza
P.S. Ano je tam originální řemen
15 črc 2014, 15:52
Tak dneska mi přišly pružinky spojky od naraku.
Chtěl bych se zeptat na jednu takovou blbost. Když chci, abych měl rychlejší rozjezdy, tak dát tvrdší pružinu, ale nevím která je tvrdší.
Instalací sportovních pružin docílíme sepnutí spojky při vyšších otáčkách motoru. Modré + 1000 ot/min - Žluté + 1500 ot/min - Červené + 2000 ot/min --- nejtvrdší pružina bude asi tam červená, že?
Omlouvám se za hloupý dotaz
15 črc 2014, 19:16
Nepleteš si náhodou spojkový pružinky s kontrastní pružinou?
Tvrdší spojkový pružinky způsoběj to, že ti spojka při rozjezdu sepne ve vyšších otáčkách - to je to co jsi psal: "Modré + 1000 ot/min - Žluté + 1500 ot/min - Červené + 2000 ot/min"
Tvrdší kontrastní pružina ti při zachování stejný gramáže válečků zvedne otáčky motoru, který ti bude variátor udržovat - variátor bude jakoby "dýl řadit".
15 črc 2014, 22:01
Vratas píše:Pružinky ve spojce by to chtělo tvrdší, aby se rozjížděl s většími otáčkami.
Nevím jestli jsem to pochopil správně. Tvrdší pružinky jsou ty, které mají větší otáčky za minutu a nebo ty, které mají menší otáčky za min?
Když chci rychlejší rozjezd skutr, tak je potřeba dát jaké pružinky?
Modré + 1000 ot/min?
Žluté + 1500 ot/min?
Červené + 2000 ot/min?
15 črc 2014, 22:12
Ty, co mají více otáček za minutu jsou pro rychlejší rozjezd.
15 črc 2014, 22:44
Já jsem si to myslel, ale nebyl jsem si jistý. Děkuji moc