Číňan - vypínání motoru

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Číňan - vypínání motoru

Příspěvekod wáša » 27 říj 2009, 16:21

ahoj hale chtěl jsem se zeptat mám nový skútr jet kterej jezdí suprově ale nefungujemi vypínání motoru když otočím klíčkem abych vypnul motor tak motor stále běží jenom se vypne ukazatel nádrže a taky jde nastartovat bez zapnutých klíčku.tak jestli by mi někdo poradil co jstim mám dělat? :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 03 lis 2013, 21:45, celkově upraveno 2
Důvod: Téma bylo přesunuto do správné sekce
wáša

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 27 říj 2009, 16:13
Skútr / moto: jet

Re: Číňan - vypínání motoru

Příspěvekod jakattara » 27 říj 2009, 16:26

No já bych se mrkl na spínačku,přesněji na káblíky,jestli náhodou není jeden odpojen,vyskočen ze svorky,konektoru...atd.Ale píšeš,že ho máš nový,tak nejlépe uděláš,když zajedeš tam,kde jsi ho koupil :!: a o závadě jim řekneš.
Kymco Agility 50 MMC - Nimbus 2000 CBR XX:) ,Kymco Downtown 300i - www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432 ,www.kymco-club.cz
Agilitka - 27 320km, mnou 26 220km
Downtown - 12 300km, mnou 12 300km
Honda CTX700D - 2 200km, mnou 2 200km
Uživatelský avatar
jakattara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 986
Registrován: 21 črc 2009, 07:09
Bydliště: Metancity - Ostrava
Skútr / moto: Kymco Agility 50/4T-CBR Nimbus 2000, Downtown 300i
Tuning / úpravy: ...neblokované CDI Naraku v.2.,Multivar Malossi

Re: Číňan - vypínání motoru

Příspěvekod wáša » 27 říj 2009, 18:13

no já bych radši opravil sám protože to je ten servis přes půlku republiky a kabely nemám vypojené jsem se díval
wáša

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 27 říj 2009, 16:13
Skútr / moto: jet

Re: Číňan - vypínání motoru

Příspěvekod chico » 27 říj 2009, 18:32

kamarád měl na čínském skútru dálkový start a když to tím zapnul tak to nešlo vypnout klíčkem ale opět jen tím dálkovým ovládáním
chico

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 25 říj 2009, 11:24

Re: Číňan - vypínání motoru

Příspěvekod wáša » 27 říj 2009, 18:43

a nevíte kde je ta spínací skřínka nebo v čom by to mohlo být to vypínání
wáša

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 27 říj 2009, 16:13
Skútr / moto: jet

Re: Číňan - vypínání motoru

Příspěvekod Rady » 27 říj 2009, 18:57

Take se ti mohla rozpadnout spinaci skrinka a tim jsou kontakty trvale sepnuty a nebo zustalo trvale sepnute rele. To nema zadny chcipak?? Jo a vse ostatni (svetla, klakson) je po vytazeni klicku odpojene?
Pokud to nechces resit na zaruku, tak si zavolej nekoho kdo rozumi elektrice. Stejne si myslim, ze bys do toho nemel vrtat, nemusi ti pak pro daleko vaznejsi zavadu uznat zaruku a pak budes mit doma nepojizdny skutr.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Číňan - vypínání motoru

Příspěvekod jakattara » 27 říj 2009, 19:06

Spínací skřínka je vlastně to,do čeho strkáš klíč.
Ale souhlasím s Rady.Nechci nějak zhazovat tvou manuální zručnost,ale já bych do toho nevrtal a raději bych to svěřil nějakému elektrikáři.
Kymco Agility 50 MMC - Nimbus 2000 CBR XX:) ,Kymco Downtown 300i - www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432 ,www.kymco-club.cz
Agilitka - 27 320km, mnou 26 220km
Downtown - 12 300km, mnou 12 300km
Honda CTX700D - 2 200km, mnou 2 200km
Uživatelský avatar
jakattara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 986
Registrován: 21 črc 2009, 07:09
Bydliště: Metancity - Ostrava
Skútr / moto: Kymco Agility 50/4T-CBR Nimbus 2000, Downtown 300i
Tuning / úpravy: ...neblokované CDI Naraku v.2.,Multivar Malossi

Re: Číňan - vypínání motoru

Příspěvekod Mitja » 27 říj 2009, 22:01

To je horsi, kdyz mas servis tak daleko. Vzhledem k tomu, ze muzes nastartovat i bez klicku.. tak nekde bude asi trvale sepnuta elektronika, ktera by se s otocenim klicku mela samozrejme vypnout. Klidne by to mohlo byt primo vevnitr ve spinacce, nejaky trvale sepnuty kontakt. A jeste se mrkni, jestli nemas nekde prodrene draty a treba skratovane do sebe. Kdyz budes na skutru neco delat, tak jen do takove miry, aby to nebylo na prvni pohled patrne, ze jsi se v tom hrabal.

Mimochodem, jak ten motor ted chcipas..? :?:
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 , Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 ,
CPI Popcorn, 50 ccm, '03
Uživatelský avatar
Mitja

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 261
Registrován: 16 úno 2009, 12:51
Bydliště: Ostrava / Studénka
Skútr / moto: CPI Popcorn 50ccm, '03
Tuning / úpravy: rovne koleno, omezovac pryc, vetsi tryska

Re: Číňan - vypínání motoru

Příspěvekod jakattara » 27 říj 2009, 22:10

Nad tím jsem taky přemýšlel... :roll: .Tedy spíše nad tím,jak bych ho chcípal já a na nic,krom vyjetí benzínu a odpojeni přívodní hadičky paliva,jsem nepřišel.A to je pro mě nemožné :? .Já musím odšroubovat sedlo,abych se ke všemu dostal a to bych za jízdy zřejmě nedal. 8) :wink:
Kymco Agility 50 MMC - Nimbus 2000 CBR XX:) ,Kymco Downtown 300i - www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432 ,www.kymco-club.cz
Agilitka - 27 320km, mnou 26 220km
Downtown - 12 300km, mnou 12 300km
Honda CTX700D - 2 200km, mnou 2 200km
Uživatelský avatar
jakattara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 986
Registrován: 21 črc 2009, 07:09
Bydliště: Metancity - Ostrava
Skútr / moto: Kymco Agility 50/4T-CBR Nimbus 2000, Downtown 300i
Tuning / úpravy: ...neblokované CDI Naraku v.2.,Multivar Malossi

Re: Číňan - vypínání motoru

Příspěvekod Mitja » 27 říj 2009, 23:07

Ja nad tim taky spekuloval.. a neprisel sem na zadny rozumny zpusob. Chcipnout to jak auto (treba vytahnout pojistku pro palivove cerpadlo nebo vstriky, nebo dat rychlost a s brzdou pustit spojku) to nejde, odpojit privod paliva je slozite, udusit ho asi taky nebude tak lehke.. a vypojeni baterky urcite nepomuze, kdyz uz je nastartovano.

Tak by me zajimalo, jak to autor tematu řeší, to bude nejaky kouzelnicky trik : )
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 , Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 ,
CPI Popcorn, 50 ccm, '03
Uživatelský avatar
Mitja

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 261
Registrován: 16 úno 2009, 12:51
Bydliště: Ostrava / Studénka
Skútr / moto: CPI Popcorn 50ccm, '03
Tuning / úpravy: rovne koleno, omezovac pryc, vetsi tryska

Re: Číňan - vypínání motoru

Příspěvekod ohka » 28 říj 2009, 00:03

Je to vážná věc, ale napadlo mě totéž co většinu z vás.
Jak to tedy vypínáš wášo? Představila jsem si, že jako v ,,Postřižinách" :)
jezdíš stále dokolečka pokud nedojde benzín? :wink: U některých skútru chcípák není a to je asi Tvůj problém. Nevím, jak je u Tvého skútru, ale já bych to asi prozatimě řešila tak, že bych zaštípla (mám takové šikovné svorky) palivovou hadičku. U padinky by to šlo. Je to ale pouze nouzové řešení a pak jedině ten servis když to máš nové, tak raději neriskuj, že přijdeš o záruku. No a jak píšeš, že to máš daleko, tak to vem tak, řekni si, že to bude jako výlet a cestou se stav na nějaké hezké místo a pokochej se. pak nám o tom napíšeš a bude další inspirace na projížďku. :) Nemusíš jet na skutříku, určitě seženeš někoho kdo Ti tam mazlíka odveze. Odkud jsi a kde máš ten servis?
Zastavte svět, chci vystoupit !
mobil: 608 804 300 , 608 465 787
Uživatelský avatar
ohka

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Albrechtičky
Skútr / moto: MBK Skyliner 250

Re: Číňan - vypínání motoru

Příspěvekod wáša » 28 říj 2009, 14:56

servis mám kousek od lytoměřic ajsem z příbrami světla a klakson pořád po vytažení klíčku běží
wáša

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 27 říj 2009, 16:13
Skútr / moto: jet


Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků