Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
Odeslat odpověď

Číňan 4T - zvýšení výkonu

02 srp 2008, 19:22

Zdravím všecky, chtěl jsem Vás požádat o pomoc - radu ohledně zvýšení výkonu skútru, mám 4takt 50ccm. Jaké jsou možnosti a kolik by to zhruba vyšlo peněz. Od známých vím, že se 4takty jsou problémy s otevřením.

Díky za příspěvky!
Naposledy upravil KYBLOS dne 03 lis 2013, 23:27, celkově upraveno 2
Důvod: Téma bylo přesunuto do správné sekce

Re: Číňan 4T - zvýšení výkonu

02 srp 2008, 19:23

A co máš za značku ????? ;)

02 srp 2008, 19:32

Kdybys hledal, tak zde totožná témata najdeš..dříve, než sis kupoval čínu, jsi musel vědět, že tak jak to jede, to lépe už nepojede...

Re: Číňan 4T - zvýšení výkonu

02 srp 2008, 19:35

:o :o :o :o

Re: Číňan 4T - zvýšení výkonu

03 srp 2008, 10:04

Asi to sem moc nepatri(ja jsem mel 2takt), ale nejlepsi zvyseni vykonu skutru je asi jit do vyssiho obsahu(vid Dane ;) )
Naposledy upravil Mefisto dne 03 srp 2008, 10:04, celkově upraveno 1

Re: Číňan 4T - zvýšení výkonu

03 srp 2008, 12:01

Jmenuje se to Meiduo Babeta, budu rád za každou radu a doporučení. Nečekám zázraky, ale něco s tím udělat jít musí. Princip těch motorů musí být stejný. Díky moc!
Meiduo_Babeta_clasic.jpg

[quote=Daelimek]No tak to je podobné jako Zoom,Speedy,atd.
Omezení ve výfuku u těchto skútrů nebývá, většinou se omezení dají nalést v karburátoru (doraz), variátoru (kroužek) a na zapalování C.D.I. (růžový kabel)
Pokud to máš v záruce, tak stejně do toho nesmíš zasahovat, pokud tedy nechceš úmyslně přijít o záruku, což bych ti nedoporučoval..[/quote]

Skútra jsem koupil už jetýho, je to 2006ka, takže myslím, že už je i po záruce. Na netu jsem si našel už pár těch typů omezení - doraz karbecu, kroužek variátoru i ten růžový káblík. Tak hned zítra se hecnu a zkusím přijít na to, kterým způsobem to má moje mašina zkrouhlý. Doufám, že těch typů omezení nebývá víc zaráz, abych pak nebyl překvapenej :D Výsledek samozřejmě zveřejním a připíšu sem, abych pomohl jiným lidem, kteří by todle třeba řešili taky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 03 lis 2013, 23:29, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

03 srp 2008, 12:26

No tak to je podobné jako Zoom,Speedy,atd.
Omezení ve výfuku u těchto skútrů nebývá, většinou se omezení dají nalést v karburátoru (doraz), variátoru (kroužek) a na zapalování C.D.I. (růžový kabel)
Pokud to máš v záruce, tak stejně do toho nesmíš zasahovat, pokud tedy nechceš úmyslně přijít o záruku, což bych ti nedoporučoval..

03 srp 2008, 19:39

U motocyklů Yuki (kupříkladu RS, kterou má kámoš) ten růžový kabel opravdu velmi znatelně ubírá na výkonu. Papírově má mít jeho motorka 9,7kW, ale kvůli omezení má jen 6,5kW

Re: Číňan 4T - zvýšení výkonu

04 srp 2008, 17:12

čaute, když si někdy budu chtít zvýšit výkon, mam volit 72ccm za levno nebo 85ccm+karburator za draho? Vyplati se to??? a variátor a Vačka Naraku Sport V2 se taky hodí??
http://www.vltava2000.cz/scooter-tuning ... rtmentID=0
http://www.vltava2000.cz/scooter-tuning ... rtmentID=0
http://www.minibikemania.sk/?p=products ... KU-50-80cc
http://www.vltava2000.cz/scooter-tuning ... rtmentID=0
http://www.vltava2000.cz/scooter-tuning ... rtmentID=0

ale, ja nechtel zase slyset nazor od tebe, co jen a jen plives na cinu. To me nezajima.

BTW: podvozek mam ze 125ky

a ty mi neco pis, kdyz mas sam v profilu Kentoya, coz je taky cina montovana u nas
Naposledy upravil KYBLOS dne 03 lis 2013, 23:31, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

04 srp 2008, 19:50

Do těchto skútrů se vyplatí lejt pouze benzín..nechápu, proč sis to kupoval, když z toho chceš udělat něco, co z toho nikdy nebude..
Uvědom si na jakou cenu se s tuningem dostaneš...ta stavba tvého skútru není na větší rychlosti dělaná...

04 srp 2008, 22:09

Já na čínu neplivu, na to tu jsou jiní, kdyby sis projel moje příspěvky, tak bys viděl, že za číny se já peru. Spíš se udivuji nad tím, když si člověk koupí vyloženě velmi slabý skútr a pak chce do něj nasypat tisíce za tuning, který se mu nikdy nevrátí při následném prodeji. Tímto tu přiživuješ posmíválky, kteří pak mají z lidí srandu a poté všeobecně číny haní, a pak je tu moje zastávání se čín k ničemu...

Zde ti málokdo tvoje dotazy zodpoví, každej ti řekne, abys to prodal a koupil značku..jinak já jsem se svojí čínou velmi spokojenej a jelikož jsem na podobném skútru jezdil, tak vím jaké má meze a moje rady není plivání !!!
Pokud chceš, kup si novej válec a polaď variátor, ale každej a i já, ti řekne to, že poté to pojede o trošičku lépe, ale zdaleka to nebude mít na značkový scoot. Prostě v kubatuře 50ccm se moc kouzlit nedá, a u čín už vůbec ne, proto mám čínu 125ccm, není to taky trhač asfaltu, ale už to jede lépe, než padesátka..btw. nemyslím si, že by podvozek na tvůj scoot a na scoot o objemu 125ccm byl shodný..
Pokud chceš radu, již jsem ji sdělil..kup válec, aspoň 70ccm, polaď karbec (větší trysky, lepší vzduchový filtr - otevřený), no a pak polaď variátor, dej lepší kontrastku, a válečky, jo a taky změň svíčku, já mám NGK a jde to fakt znát, poté vyměň řemen za kvalitnější a také vyměň brzdové destičky za kvalitnější..pokud to dobře vyladíš, mohl by jsi v reálu jezdit tak 70 km/h, tachometrově pak 100km/h :cyclops:

Re: Číňan 4T - zvýšení výkonu

05 srp 2008, 06:36

Daelimek: Jenom krátká odpověď, páč nervovat se nehodlám. To že je rychlejší 125ccm než 50ccm ví i malej Jarda, to psát ani nemusíš. To, že si někdo koupil čínskou 50 v 4T taky může být proto, že dříve neměl internet, nebo nevěděl o tom, že existujou takovýhle stránky apod., takže si mohl myslet, že vytunit jde každá 50ccm, třeba z doslechu od někoho a jestli je nějakej rozdíl mezi 4T s tuningem a 2T, vědět taky nemusel. Sypání peněz do 50ccm, aby jela rychleji, může být taky nutnost, ne pouze nějakej ujetej výmysl a je to na jízdě znát, jak na síle tak i na rychlosti. Např. já nemám noty na velkou moto, takže si stejně silnější než 50ccm nikdy nekoupím, ale chci aby to jelo líp než s origoš 50ccm. Neudělám si noty na velkou už jen z důvodu, že nemám kam velkou moto dát, garáž si pronajímat nehodlám, páč to bych měl o toho scoota jenom věčně strach. Garáž sme měli, než u ní čorkaři utrhly vrata a šlohli z ní mojí plechovku. Prostě já do silnější nikdy nepůjdu, tj. musím tunit. Že se mi to nikdy při prodeji nevrátí je jasný a vůbec mi to nevadí, protože scoota prodávat nechci. No a že stavba scoota apod. u 50ccm není stavěný na větší rychlost? No já tou větší rychlostí jezdím už nějakejch 15 - 16000km a nic se neděje. Myslím tím jenom ujetý kilometry od výměny za 70ccm. Jestli stavba čínskýho scoota u 50ccm apod. nevydrží větší rychlosti, pak je znát jaký je rozdíl mezi čínským skútrem a značkovým. Martin85: neber to zle, jak už sem psal, třeba si o scootech vůbec nic před koupí nevěděl. Dál se k tomuto tématu vyjadřovat nebudu, protože Daelimek mi to bude vyvracet a já se hádat nechci. :rolleyes:
Naposledy upravil KYBLOS dne 05 srp 2008, 06:41, celkově upraveno 1

Re: Číňan 4T - zvýšení výkonu

05 srp 2008, 07:13

Díky za rady oboum. Takže, o skútr fóru jsem opravdu nějak moc nevěděl. Další věc, nevěděl jsem, že čína bude tak zazlívána. Další věc, jsem student a víc peněz do skútra se mi opravdu vrážet najednou nechtělo. Po pravdě, stál 29K Kč. S tou úpravou bych to viděl samozřejmě po záruce, mám ho měsíc. Tzn. někdy nejdřív za rok... TO Daelimek: tohle BMC co mám já, se dřív dělalo 125ka. O tom poladění, jak psal Kyblos, je to spíš tak trochu nutnost. Samozřejmě, jestli si si projel moje odkazy, jsou tam válce, ale šlo mi o radu, jestli koupit jen válec 72cc (vrtání 47mm) nebo POWER-RACING 85cc (vrtání 51mm), ale k tomu bych pak potřeboval ještě větší karburátor nebo by i stačil přetryskovat stávající. Motorku také nechci prodávat. A na ceně se ti žádný tuning pořádně nevrátí. Vše morálne i fyzicky ztrácí hodnotu hned po nákupu...Já od úpravy očekávám zvětšení výkonu a ne hodnotu motorky. Jinak mělo by to jezdit víc než 70, už teď mi to jezdí přes 60, jen ty kopce to je hrůza. Jinak NARAKU přímo píšou, že je to úprava vhodná pro 4T číny. Variátor bych si koupil naraku, dodávaný i s válečkama a kontrastní pružinou. Mno ale pokud u toho 85ccm slibují výkon 7Kw+když si koupím Vačka Naraku Sport V2, která by měla údajně zvýšit výkon o 25%, tak už by to jelo líp....

05 srp 2008, 07:32

Kyblosi, já s tebou souhlasím, a vím, že tuning u Runnera má větší smysl, než u Speedyho, to ale ví taky každé malé dítě, jinak s tebou souhlasím, myslel jsem to podobně, jen jsem se asi blbě vyjádřil. Jinak Martine, jsem taky student, a i můj skútr stál 30 tis. a taky má záruku, takže jsem ho velmi dobře koupil. Padinu jsem měl, takže vím o čem mluvím, viz. můj blog dole v podpisu.
Jinak mě padina z kopce taky lítala 70, ale tachometr kecal jak prase, jen je fakt, že jakmile příjde kopec, spadne ručka na 30 a víc to nejede..
Jinak ajký válec vzít ti neporadím, v tuningu se extra nepohybuju, ale asi bych vzal 85ccm..a poté bys asi mohl pouze přetryskovat karbec. No podle toho co je zač, Yuki mají Mikuny a ty jsou vcelku dobré..ten varec určitě zkus...nic jedu do Brna..

Re: Číňan 4T - zvýšení výkonu

05 srp 2008, 16:00

Martin85: si děláš srandu, za to jsi dal 29000,- ?
Odeslat odpověď