Číňan 4T - zvýšení výkonu

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Číňan 4T - zvýšení výkonu

Příspěvekod jel.en » 04 zář 2008, 07:49

já na origoš svíčku najezdil asi 12000km pak tam dal NGK a rozdíl sem zrovna moc nepoznal :stare: Ale zkus prodejce že chceš jinou značku než originál...
Jsem despota a ignorant...
Jo a taky mi lidi dost často říkají že jsem.... Ehm... Něco co je dolejc pod pupíkem :-D :-p
jel.en

1500+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 1928
Registrován: 02 úno 2007, 18:01

Re: Číňan 4T - zvýšení výkonu

Příspěvekod vanbur » 12 úno 2009, 08:37

Zdravím nedá mě to abych trošičku nepřipsal své zkušenosti , o skutrech jsem nevěděl zhola nic a koupil Huatian 50ccm viz muj podpis.
Jízda zpočátku necelých 50km/h a do kopce byl šnek rychlejší .Hledal a pátral po forech a našel info o restrikcích , jenže ani jedna z nich v mém skutru nebyla - omezení bylo udělané snímačem otáček na bubnu spojky a končilo u CDI. Toto když bylo odmontované a zkusmo přímo na kostru skutr ožil na cca 60-70km/h. Ještě maly popis u CDI byl vyveden zvlášť vodič mimo konektory ke kterému byl magnetický snímač připojen. Pak jsem udělal chybu spíš to měl být test odpojil snímač a napojil vodič rovnou na kostru - skutr zpomalil na nějakých 15-20km/h(moje hloupost-nepřemýšlel jsem).Sehnal jsem nové CDI uz bez vyvedeného omezovače a vše v pořádku, rychlost do 70km/h.Jen do kopce se mě nelíbilo tachomertových 35-40km/h, takže přišel na řadu válec,píst a kroužky pro můj typ motoru(139 QMB 50 ccm)-válec Naraku Performace POWER-RACING 85ccm (vrtání 51mm) , zvětšení trysky v karbecu,výměna vzduchového filtru a změna výfuku. K mé radosti vše klaplo -montoval sem to se sousedem mechanikem-rychlost se zvýsila i do kopce a není potřeba tolik plynu . Zatím znovu zajíždím s citem dle poslechu ,netrápím zbytečně motor .Možná si někdo řekne zbytečné vrážení peněz do číny , ale když už ji mám tak co, a prodat a kupovat jinej stroj ? Za cenu toho že bych měl značku a zaplatil zhruba základni jsem cenově na stejné výši i s pocitem dobře odvedeného tunningu - čas ukáže jak dlouho vše vydrží -je to vozítko do a z práce , občas se projedu i mimo a spokojenost. Ale neodpustím si dovětek , že to je jako s jinou věcí koupíš dvě stejné věci a jedna může být vadná ,druhá ne. Tolik můj popis a zkušenost a čas ukáže jestli motor vydrží.
Možná můj článeček vyvolá debaty , zastánci značek budou hájit své apod., proto sem to nepsal jen to mělo být určeno i pro jiné a ať se každy sám za sebe rozhodne co si pořídí (např.dle ceny,vzhledu,výkonu atd. a taky dle skupiny v řidičáku :D ).
Aprilia atlantic 125
vanbur

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 10
Registrován: 27 zář 2008, 17:32
Bydliště: Kladno
Skútr / moto: Aprilia Atlantic 125ccm

Re: Číňan 4T - zvýšení výkonu

Příspěvekod generic » 14 úno 2009, 11:27

přesně tak, souhlasím s tebou - plánuju menší tuning - válec 72cc naraku, tryska, klikovka a variátor už mám a jde mi taky defakto jenom o to abych měl větší krouťák do kopce a maličko větší rychlost, cestovní kolem těch 65km/h a sem spokojenej..
New speedy 80ccm
Uživatelský avatar
generic

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 190
Registrován: 18 říj 2008, 19:57
Bydliště: Jarov, kousek od Plzně
Skútr / moto: YUKI NewSpeedy80 4T
Tuning / úpravy: Malossi multivar, větší tryska Naraku, svíčka NGK CR7HSA, řemen Malossi X-kevlar, válec Naraku 80ccm... to vše asi 4kW

Re: Číňan 4T - zvýšení výkonu

Příspěvekod kraken.99 » 14 úno 2009, 12:09

kluci já furt nevím asi nejsem příznivec tuningu ale není lepší peníze které chcete dát do tuningu ušetřit a investovat do silnějšího stroje
sice tunit je jistě pěkné ale když na ten výkon není stroj a zvlášt ty čínské i když se pořád zlepšují tak ten material nemá parametry a začne se vám to při vyšší rychlosti kroutit.......nejlepší způsob jak se v lepším případě jen přizabít
tel.777 55 22 12 email:kraken.99@seznam.cz skype:kraken.99
Uživatelský avatar
kraken.99

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2887
Registrován: 28 dub 2007, 20:41
Bydliště: Chrustenice
Skútr / moto: Suzuki Burgman 650exe 08

Re: Číňan 4T - zvýšení výkonu

Příspěvekod generic » 14 úno 2009, 13:02

ale když už sme si tohle koupili a s jiným strojem nepočítáme tak proč tomu trošku nepomoct? já zvyšovat rychlost nechci, ani otáčky ne, jen prostě větší krouták do kocpe --> objem
New speedy 80ccm
Uživatelský avatar
generic

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 190
Registrován: 18 říj 2008, 19:57
Bydliště: Jarov, kousek od Plzně
Skútr / moto: YUKI NewSpeedy80 4T
Tuning / úpravy: Malossi multivar, větší tryska Naraku, svíčka NGK CR7HSA, řemen Malossi X-kevlar, válec Naraku 80ccm... to vše asi 4kW

Re: Číňan 4T - zvýšení výkonu

Příspěvekod kraken.99 » 14 úno 2009, 21:11

pukud s ničím jiným nepočítáš tak máš jistě pravdu ale většina lidí stejně dřív nebo později přejde na silnější a v tom případě jsou to fakt vyhozený peníze
tel.777 55 22 12 email:kraken.99@seznam.cz skype:kraken.99
Uživatelský avatar
kraken.99

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2887
Registrován: 28 dub 2007, 20:41
Bydliště: Chrustenice
Skútr / moto: Suzuki Burgman 650exe 08

Re: Číňan 4T - zvýšení výkonu

Příspěvekod generic » 14 úno 2009, 21:18

já chci přejít potom na auto a tohle mít na příležitostný krátký vzdálenosti, s větší rozhodně nepočítam
New speedy 80ccm
Uživatelský avatar
generic

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 190
Registrován: 18 říj 2008, 19:57
Bydliště: Jarov, kousek od Plzně
Skútr / moto: YUKI NewSpeedy80 4T
Tuning / úpravy: Malossi multivar, větší tryska Naraku, svíčka NGK CR7HSA, řemen Malossi X-kevlar, válec Naraku 80ccm... to vše asi 4kW

Re: Číňan 4T - zvýšení výkonu

Příspěvekod kraken.99 » 14 úno 2009, 21:32

tak to sorry jsem myslel že jsi nadšenec pro dvě kola
tel.777 55 22 12 email:kraken.99@seznam.cz skype:kraken.99
Uživatelský avatar
kraken.99

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2887
Registrován: 28 dub 2007, 20:41
Bydliště: Chrustenice
Skútr / moto: Suzuki Burgman 650exe 08

Re: Číňan 4T - zvýšení výkonu

Příspěvekod generic » 14 úno 2009, 21:40

ale to sem to určitě jj, ale pro ty malý objemy.. přídou mi ty větší zbytečný
New speedy 80ccm
Uživatelský avatar
generic

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 190
Registrován: 18 říj 2008, 19:57
Bydliště: Jarov, kousek od Plzně
Skútr / moto: YUKI NewSpeedy80 4T
Tuning / úpravy: Malossi multivar, větší tryska Naraku, svíčka NGK CR7HSA, řemen Malossi X-kevlar, válec Naraku 80ccm... to vše asi 4kW

Re: Číňan 4T - zvýšení výkonu

Příspěvekod kraken.99 » 14 úno 2009, 21:46

to jsem si myslel taky ale jak jsem psal už v jiném vláknu stačí se jen dostat do party..................
tel.777 55 22 12 email:kraken.99@seznam.cz skype:kraken.99
Uživatelský avatar
kraken.99

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2887
Registrován: 28 dub 2007, 20:41
Bydliště: Chrustenice
Skútr / moto: Suzuki Burgman 650exe 08

Re: Číňan 4T - zvýšení výkonu

Příspěvekod jarafari » 14 úno 2009, 22:04

já jsem původně nechtěl motorku vůbec ( řikal jsem si že motorkáři jsou sebevrazi)....ale kuli práci kurýra jsem si koupil skůtra.....kurýra jsem po chvíli přestal dělat,ale do ježdění jsem se hned zamiloval.... Zatím teda nic silnějšího než padesátku nechci,ale kdo ví...nikdy neříkej nikdy :D
a o tych sebevrázích už si to nemyslim, protože je to fakt jen o tom jak odpovědně človek jezdí a je jedno jestli je to koloběžka,kolo,motorka nebo auto...
Uživatelský avatar
jarafari

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 949
Registrován: 17 led 2009, 16:04
Bydliště: Praha 4

Re: Číňan 4T - zvýšení výkonu

Příspěvekod generic » 14 úno 2009, 22:31

jo.. jak řikam rodiče mi to nedovolí tk možná někdy dýl :) ale muj názor je že sem s tim spokojenej, využívam tu motorku na plno a v jejím spektru možností..(tim nemyslim že jezdim věčně na plnej knedlík :D ) ale to, že to je pro mě fakt úplně dostačující, na okreskách nejezdim a jak řikam já bych rychlejš ani nejel jako jezdim tedko i kdybych mohl.. jenom do toho kopce uznávam že bych občas to neměl na podlaze ae pod podlahou :D ae přežiju to, nastane rovina a je to na mě úplně akorát.. a nesouhlasim s tebou jarafari, člověk může jezdit odpovědně sebevíc, ale někdo tě přehlídne, nevšimne si tě nebo se někam připleteš nechtěně a je to.. nikdy nevíš
New speedy 80ccm
Uživatelský avatar
generic

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 190
Registrován: 18 říj 2008, 19:57
Bydliště: Jarov, kousek od Plzně
Skútr / moto: YUKI NewSpeedy80 4T
Tuning / úpravy: Malossi multivar, větší tryska Naraku, svíčka NGK CR7HSA, řemen Malossi X-kevlar, válec Naraku 80ccm... to vše asi 4kW

Re: Číňan 4T - zvýšení výkonu

Příspěvekod jarafari » 14 úno 2009, 22:57

to máš sice pravdu,ale věšina nehod je způsobena nepřiměřenou rychlostí, nepřispusobení jízdy podmínkám a stavu vozovky,alkohol,nepozornost a celková bezohlednost řidičů.... zase je jedno v jakym dopravním prostředku jedeš....když budou všichný zodpovědný,ohleduplný k ostatním řidičům a dodržovat předpisi,nemůže se nic stát.. rozhodně už neberu za sebevrahy(a vrahy) motorkáře ale všechny řidiče co jezděj s prominutim jako prasata....
Uživatelský avatar
jarafari

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 949
Registrován: 17 led 2009, 16:04
Bydliště: Praha 4

Re: Číňan 4T - zvýšení výkonu

Příspěvekod generic » 15 úno 2009, 10:11

to jo no ta rychlost tam hraje velkou roli na motorce, a vlastně všude.. ale my 50-tkaři sme od těch vysokých rychlostí osvobozeni :D ale třeba i v těch 70 už je tky velký riziko no.. ale já myslim ted treba ty vražedný rychlosti - jako na okresce 160, na dálnici přes 200 tk to si za to můžou vyloženě sami.
New speedy 80ccm
Uživatelský avatar
generic

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 190
Registrován: 18 říj 2008, 19:57
Bydliště: Jarov, kousek od Plzně
Skútr / moto: YUKI NewSpeedy80 4T
Tuning / úpravy: Malossi multivar, větší tryska Naraku, svíčka NGK CR7HSA, řemen Malossi X-kevlar, válec Naraku 80ccm... to vše asi 4kW

Re: Číňan 4T - zvýšení výkonu

Příspěvekod zik » 15 úno 2009, 18:44

Na padesátce je nebezpečný hlavně to, když tě začne někde předjiždět kamion... Vyšší obsah není o rychlosti, ale především o jistotě, že když za to zabereš, tak jedeš a ten kamion necháš v dáli za sebou :)
Honda SH 300i (2014), dříve Yamaha Majesty 400 (2009), Honda SH 125i (2007), Suzuki Burgman 400 (2001)
Uživatelský avatar
zik

250+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 279
Registrován: 30 bře 2008, 12:23
Bydliště: Brno / Třebíč
Skútr / moto: Honda SH 300i (2014)

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků