Zdravím nedá mě to abych trošičku nepřipsal své zkušenosti , o skutrech jsem nevěděl zhola nic a koupil Huatian 50ccm viz muj podpis.
Jízda zpočátku necelých 50km/h a do kopce byl šnek rychlejší .Hledal a pátral po forech a našel info o restrikcích , jenže ani jedna z nich v mém skutru nebyla - omezení bylo udělané snímačem otáček na bubnu spojky a končilo u CDI. Toto když bylo odmontované a zkusmo přímo na kostru skutr ožil na cca 60-70km/h. Ještě maly popis u CDI byl vyveden zvlášť vodič mimo konektory ke kterému byl magnetický snímač připojen. Pak jsem udělal chybu spíš to měl být test odpojil snímač a napojil vodič rovnou na kostru - skutr zpomalil na nějakých 15-20km/h(moje hloupost-nepřemýšlel jsem).Sehnal jsem nové CDI uz bez vyvedeného omezovače a vše v pořádku, rychlost do 70km/h.Jen do kopce se mě nelíbilo tachomertových 35-40km/h, takže přišel na řadu válec,píst a kroužky pro můj typ motoru(139 QMB 50 ccm)-válec Naraku Performace POWER-RACING 85ccm (vrtání 51mm) , zvětšení trysky v karbecu,výměna vzduchového filtru a změna výfuku. K mé radosti vše klaplo -montoval sem to se sousedem mechanikem-rychlost se zvýsila i do kopce a není potřeba tolik plynu . Zatím znovu zajíždím s citem dle poslechu ,netrápím zbytečně motor .Možná si někdo řekne zbytečné vrážení peněz do číny , ale když už ji mám tak co, a prodat a kupovat jinej stroj ? Za cenu toho že bych měl značku a zaplatil zhruba základni jsem cenově na stejné výši i s pocitem dobře odvedeného tunningu - čas ukáže jak dlouho vše vydrží -je to vozítko do a z práce , občas se projedu i mimo a spokojenost. Ale neodpustím si dovětek , že to je jako s jinou věcí koupíš dvě stejné věci a jedna může být vadná ,druhá ne. Tolik můj popis a zkušenost a čas ukáže jestli motor vydrží.
Možná můj článeček vyvolá debaty , zastánci značek budou hájit své apod., proto sem to nepsal jen to mělo být určeno i pro jiné a ať se každy sám za sebe rozhodne co si pořídí (např.dle ceny,vzhledu,výkonu atd. a taky dle skupiny v řidičáku
).