Čína 4T 50 ccm startuje/nestartuje

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Čína 4T 50ccm startuje/nestartuje - jsem v koncích

Příspěvekod jareeek » 05 bře 2015, 23:05

Hm asi máš pravdu ta baterka to by mohla bejt :wink:
jareeek

100+
 
Reputace: -2
Příspěvky: 179
Registrován: 18 led 2015, 22:54
Bydliště: Třebechovice pod Orebem
Skútr / moto: Yamaha X max 125 (2016)

Re: Čína 4T 50ccm startuje/nestartuje - jsem v koncích

Příspěvekod Chose439 » 06 bře 2015, 07:06

Chlapi baterka fungl VARTA GEL a koupil jsem ještě oněco silnější byla tam 12V 6A a teď jsem tam dal Vartu 12V 8A, mně se to taky zdá jako ten benzín, protože když to zhasnu a hned startuju tak de, ale po delší době ne. Nevím kde a co. Skusím to dneska nakopnout a půl hodinky to projedu, uvidím.
Chose439

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 05 bře 2015, 21:07
Skútr / moto: 50 4T

Re: Čína 4T 50ccm startuje/nestartuje - jsem v koncích

Příspěvekod darket » 06 bře 2015, 07:11

to ale preci nic neznamena,muzes mit super baterku,ale pokud jezdis kratke useky,proste ji vyzdimes protoze se ti nestaci dobit,stejne to je v aute. Pokud startujes vickrat za sebou,nema starter dostatecny tocky ani silu proti kompresy,neudela dostatecny podtlak a samozrejme ani nemas dostatecnou jiskru. Kupovat silnejsi baterii nema moc smysl,neni na ni konstruovane magneto a vlastne potrebuje k nabiti stejnym napetim jeste delsi cas nez puvodni. Kdyz startujes pres nakopavacku,roztocis kliku i magneto podstatne rychleji diky prevodu z pulmesice a vetsi razanci,proto to chytne.
darket

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 24 říj 2014, 10:44
Skútr / moto: Gilera Runner 50, Piaggio X Evo 125
Tuning / úpravy: kapotáž, alarmy, motory

Re: Čína 4T 50ccm startuje/nestartuje - jsem v koncích

Příspěvekod Chose439 » 06 bře 2015, 07:52

Tomu rozumím, ale mě to dělalo už dýl tak jsem schválně koupil novou baterku nalil jsem ji nechal hodinu pak dobil naplno (13,54V)dal do skutru a nic, takže baterka byla plně nabita pulsní nabíječkou.
Chose439

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 05 bře 2015, 21:07
Skútr / moto: 50 4T

Re: Čína 4T 50ccm startuje/nestartuje - jsem v koncích

Příspěvekod darket » 06 bře 2015, 08:02

tak v tomhle pripade je problem opravdu jinde,ja odpovidal na puvodni prispevek.Moznosti co by to mohlo byt je spousta. Nekdy to muze byt i praskla hadicka od podtlaku,nebo i netesne gufero na klice,karburator,svicka...
darket

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 24 říj 2014, 10:44
Skútr / moto: Gilera Runner 50, Piaggio X Evo 125
Tuning / úpravy: kapotáž, alarmy, motory

Re: Čína 4T 50ccm startuje/nestartuje - jsem v koncích

Příspěvekod Chose439 » 06 bře 2015, 08:12

darket píše:to ale preci nic neznamena,muzes mit super baterku,ale pokud jezdis kratke useky,proste ji vyzdimes protoze se ti nestaci dobit,stejne to je v aute. Pokud startujes vickrat za sebou,nema starter dostatecny tocky ani silu proti kompresy,neudela dostatecny podtlak a samozrejme ani nemas dostatecnou jiskru. Kupovat silnejsi baterii nema moc smysl,neni na ni konstruovane magneto a vlastne potrebuje k nabiti stejnym napetim jeste delsi cas nez puvodni. Kdyz startujes pres nakopavacku,roztocis kliku i magneto podstatne rychleji diky prevodu z pulmesice a vetsi razanci,proto to chytne.


Baterky mam dve obe plne nabty a nic
Chose439

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 05 bře 2015, 21:07
Skútr / moto: 50 4T

Re: Čína 4T 50ccm startuje/nestartuje - jsem v koncích

Příspěvekod darket » 06 bře 2015, 08:14

jak jsem psal,ty mas jiny problem...
darket

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 24 říj 2014, 10:44
Skútr / moto: Gilera Runner 50, Piaggio X Evo 125
Tuning / úpravy: kapotáž, alarmy, motory

Re: Čína 4T 50ccm startuje/nestartuje - jsem v koncích

Příspěvekod Chose439 » 06 bře 2015, 08:16

Jaký?
Chose439

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 05 bře 2015, 21:07
Skútr / moto: 50 4T

Re: Čína 4T 50ccm startuje/nestartuje - jsem v koncích

Příspěvekod darket » 06 bře 2015, 08:20

psal jsem...moznosti je strasne moc, nezbyva nez vylucovaci metoda.Zkontrolovat svicku,jestli je mokra atd. Pokud je jiskra i benz. v poradku, tak treba vadny sytic byva casta pricina,pak musi byt cely podtlakovy system dokonale tesny,takze prekontrolovat.Takhle po foru tezko rict,to bych to musel videt.
darket

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 24 říj 2014, 10:44
Skútr / moto: Gilera Runner 50, Piaggio X Evo 125
Tuning / úpravy: kapotáž, alarmy, motory

Re: Čína 4T 50ccm startuje/nestartuje - jsem v koncích

Příspěvekod Chose439 » 06 bře 2015, 08:30

Jak jsem psal výše, hned po vypnutí to chytne dýl jak pět minut ani ťuk jenom na kliku.

-- 06 bře 2015, 07:31 --

darket píše:psal jsem...moznosti je strasne moc, nezbyva nez vylucovaci metoda.Zkontrolovat svicku,jestli je mokra atd. Pokud je jiskra i benz. v poradku, tak treba vadny sytic byva casta pricina,pak musi byt cely podtlakovy system dokonale tesny,takze prekontrolovat.Takhle po foru tezko rict,to bych to musel videt.

A odkud jsi.
Chose439

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 05 bře 2015, 21:07
Skútr / moto: 50 4T

Re: Čína 4T 50ccm startuje/nestartuje - jsem v koncích

Příspěvekod darket » 06 bře 2015, 08:33

pardubice
darket

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 24 říj 2014, 10:44
Skútr / moto: Gilera Runner 50, Piaggio X Evo 125
Tuning / úpravy: kapotáž, alarmy, motory

Re: Čína 4T 50ccm startuje/nestartuje - jsem v koncích

Příspěvekod Chose439 » 06 bře 2015, 09:13

darket píše:pardubice

No já u Hlinska trošku z ruky no 40km.

-- 06 bře 2015, 08:17 --

Dneska odpoledne budu jestě bádat tak dám pak vědět ale kdyb někoho něco napadalo rád uvítám jakoukoli radu dík.
Chose439

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 05 bře 2015, 21:07
Skútr / moto: 50 4T

Re: Čína 4T 50ccm startuje/nestartuje - jsem v koncích

Příspěvekod Mr.Voza » 06 bře 2015, 09:21

Kolik to má najeto? Nemůže už bejt vyběhanej válec? S tím už jsem se taky setkal, že to nakopávačkou chytalo a startérem ne a bylo to už malou kompresí. Co ventily? Byly seřízený? Nemůžou bejt podpálený?
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Čína 4T 50ccm startuje/nestartuje - jsem v koncích

Příspěvekod darket » 06 bře 2015, 09:22

Hlinsko neni daleko,kdyz to nezprovoznis a bude pocasi na vyjizdku,muzu se na to prijet podivat 😉.Dej pak vedet co jsi zjistil.
darket

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 24 říj 2014, 10:44
Skútr / moto: Gilera Runner 50, Piaggio X Evo 125
Tuning / úpravy: kapotáž, alarmy, motory

Re: Čína 4T 50ccm startuje/nestartuje - jsem v koncích

Příspěvekod Chose439 » 06 bře 2015, 09:28

darket píše:Hlinsko neni daleko,kdyz to nezprovoznis a bude pocasi na vyjizdku,muzu se na to prijet podivat 😉.Dej pak vedet co jsi zjistil.

Ok díky.

-- 06 bře 2015, 08:29 --

Mr.Voza píše:Kolik to má najeto? Nemůže už bejt vyběhanej válec? S tím už jsem se taky setkal, že to nakopávačkou chytalo a startérem ne a bylo to už malou kompresí. Co ventily? Byly seřízený? Nemůžou bejt podpálený?

Něco na tom bude ma to 7000km bez jakýho koli zásahu jen výměna oleje a běžná údržba, ale když ho nakopnu tak valí OK.
Chose439

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 05 bře 2015, 21:07
Skútr / moto: 50 4T

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron