CDI

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

CDI

Příspěvekod vitekl85 » 28 čer 2012, 11:52

Dobrý den pánové,
měl bych na Vás dotaz ohledně CDI na činském skutru? Zaměnile jsem originální CDI zablokované za neoriginální značky nejspíše čína, ale s typovým označením motoru tzn. 139 qmb. Mám problém, že mi s tímto novým CDI nejde nastartovat. Je to možné? Nebo je chyba někde jinde? Díky za odpověď.
vitekl85

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 09 kvě 2012, 21:16

Re: CDI

Příspěvekod Winterwolf » 28 čer 2012, 12:30

a když se vrátí zpátky ten original tak to nastartovat jde :?:

Pokud ano je problém vyřešen 8)
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: CDI

Příspěvekod aumirek » 28 čer 2012, 13:12

Winterwolf takže tím by problém vubec nebyl vyřešen sám jsem také takové měnil a jde to v pohodě.Pokud to jde se starým znamená to jedině že nové je nevhodné nebo vadné ač je nové.
aumirek

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 302
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klimkovice
Skútr / moto: Biagini Tiger
Tuning / úpravy: zatím nic a asi to tak zustane

Re: CDI

Příspěvekod Winterwolf » 28 čer 2012, 15:56

ok tak jinak , tvé otázky jsou zodpovězeny :P

Zajeď do obchodu a ať ti dají jiné , zkus a uvidíš. Spíš bych tipoval na vadný kus , když sedí konektor :wink:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: CDI

Příspěvekod vitekl85 » 29 čer 2012, 17:03

Tak děkuji všem zůčastněným :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 říj 2013, 08:22, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
vitekl85

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 09 kvě 2012, 21:16

čínké cdi

Příspěvekod jukyshit » 20 črc 2012, 23:39

Zdravím rozmyšlím se jestli mám zakoupit cdi na odblokovaní rychlosti 45km-h na motor 139qmb má to vůbec cenu???pomůže to výkonu???pokud je to seriový skůtr a má odtraněné restrikce...Děkuji
jukyshit

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 20 črc 2012, 23:31
Skútr / moto: Yuki whip

Re: CDI

Příspěvekod MilosVee » 21 črc 2012, 05:15

Pustí tě to do vyšších otáček, tudíž do vyšší rychlosti :wink:
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: čínké cdi

Příspěvekod TUNER » 24 črc 2012, 05:47

jukyshit píše:Zdravím rozmyšlím se jestli mám zakoupit cdi na odblokovaní rychlosti 45km-h na motor 139qmb má to vůbec cenu???pomůže to výkonu???pokud je to seriový skůtr a má odtraněné restrikce...Děkuji

Pokud ti to omezuje otáčky by jsi určitě poznal. Takže pokud ti to otáčky neomezuje,tak ti CDI v ničem nepomůže....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: CDI

Příspěvekod citereh » 30 črc 2012, 11:55

Ahoj , nastartuj motor a nech ho ohřát , nebo ho ohřej jízdou a potom dej skůtr na stojan a z volnoběhu mu zkus přidat plyn,aby motor běžel bez zátěže a uvidíš podle otáčkoměru-pokud ho skůtr má- kolik to točí - jestli ti to ukáže naprázdno bez zátěže hodnotu k 9000 - 10 000 ot tak to CDI není blokované - to by tě nepustilo a omezení bude někde jinde , v poslední době jsme se s blokovaným CDI na čínských skůtrech nesetkali, at to byl Jmstar,Kingway atd - spíš to blokují na karbecu nebo variatoru - pokud není CDI blokované , tak do vyšších otáček tě to pustí použitím lehčích válečků,samozřejmě po novém naladění variatoru s kontrastkou a seřízení karbecu - pokud není blokované CDI ,jsouodstraněny restrikce ve variatoru a dobře naladěný karbec ,tak by to mělo normálně chodit 60-65 km po rovině.
Ze zkušeností vím ,že někdy ten předpokládaný výkon tlumí docela obyčejná blbost,která bývá většinou nenápadná- s tím už se většina kluků tady potkala
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU


Zpět na Do 50ccm

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků

cron