Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
Odeslat odpověď

BMC 50QT-10 - chcípá, dusí se

26 zář 2008, 21:27

Mam dotaz ohledne duseni a zdechani...(motor (-: ) Pri rozjezdu (cca 4K otacek) se mi to lehce zadusi a az za chvilku to prida poradne....Nevite, cim to muze byt? A dalsi vec, kdyz zastavim uplne, tak to ma potrebu zdechnout...to same, kdyz stoim a pridam vic plynu, tak jak to jde zase dolu, tak to zdecha.....Nejspis to bude neco s pomerem smesy v karburatoru, ale netroufam si rict, co....
Naposledy upravil KYBLOS dne 08 úno 2014, 14:37, celkově upraveno 1
Důvod: Přesunuto do správné sekce

Re: BMC 50QT-10 - chcípá, dusí se

26 zář 2008, 21:57

Jestli ti to dělá i za tepla tak skus dotáhnout šroub volnoběhu, případně vičistit karburátor to jr základ ;)

Re: BMC 50QT-10 - chcípá, dusí se

26 zář 2008, 22:07

no mam to od cervence, ale zda se mi, ze to za tepla nedelalo.....Vycistit karbec? nikdy jsem to nedelal. Asi to budu muset udelat nekdy s nekym, kdo tomu rozumi...A mam problem se startovanim v zime, ale to je asi bezne....na poprve ani ranu :D

Re: BMC 50QT-10 - chcípá, dusí se

26 zář 2008, 22:25

Bohatost..ta mě u Yuki Rally 50 4T trápila také a po pečlivém přeštelování karbecu pak skútr chytil druhý dech..určitě na to mrkni

Re: BMC 50QT-10 - chcípá, dusí se

27 zář 2008, 07:07

ja bych na to mrkl, ale jak poznam, jestli je chuda ci bohata? Mozna podle svicky, jestli je mokra nebo ne....

prvni problem ovsem je ten, ze nevim, kde mam svicku a jak ji vydelat....
myslim si, ale ze mam chudsi smes....za studena prvni minutku to ma tendenci zdechat, tudiz tam jde asi vic vzduchu, nez ma....ale to duseni pri rozjezdu muze byt zase bohatsi smes, ne? Jako by byla svicka mokra a dost dobre nezapalovala....

budu muset navstivit Witche a probrat to :D

Re: BMC 50QT-10 - chcípá, dusí se

27 zář 2008, 09:21

dušení je právě bohatá směs, kdy při přidání plynu to svíčka prostě nezvládne a začne vynechávat. Tím dojde ke zdechání. Prostě si to představ tak, že bohatá čili mokrá směs když jde na svíčku, tak ji jakoby prostě hodně zamokří a tím ta svíčka neudělá jiskru a začně tedy vynechávat. Vím moc vysvětlovat neumím, ale snad jsi to nějak pochopil..rozhodně bych doporučil utáhnout vzdušník na maximum a pak povolit cca o 1,5-2,0 otáčky..je to jak kdy..dělá se to při zahřátým motoru a s trošku přidanýma volnoběžnýma otáčkama..

Re: BMC 50QT-10 - chcípá, dusí se

27 zář 2008, 10:00

jj to jsem myslel, ze je tam vic benzinu...ja to napsal spatne...budiz, dela se to pri zahratem motoru, ale ja uz to utahnout vic nemuzu, aby tam slo min benzinu, protoze pri zahratem mam neco pres 2000 otacek volnobeh a za studena tomu uz trosku musim pomahat, aby to nezdechlo....Vecny to problem nastaveni za studena versus za tepla....

13:27 edit:
tak, ted jsem se byl projet (75Km) a prvni jsem trochu vic utahl ten sroub na karbecu (bohatsi smes) jelo to jaks taks a odpadl problem se zdechanim, kdyz jsem najednou zabrzdil a nepridal ani trosku plynu....pak jsem asi po 20km sroub udtahl, otacky klesly pri volnobehu a jelo to najednou mnohem svizneji a prestalo se to dusit pri tech 4000 otackach pri rozjezdu....jen kdyz zastavim, musim trosicku pridat plyn, at to nezdechne, ale uz to jede pekne....
Naposledy upravil KYBLOS dne 08 úno 2014, 14:38, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: BMC 50QT-10 - chcípá, dusí se

27 zář 2008, 19:10

no správně poštelovaný karburátor dělá mnoho. Moje čína není sice trhač asfaltu, ale na garančce mi upravovali karbec na "zimní provoz" a opravdu to jede daleko lépe..jde to prostě znát..

Re: BMC 50QT-10 - chcípá, dusí se

29 zář 2008, 15:52

bohatá no nevim nevim..spíš nefachčí volnoběžnej okruh konkrétně volnoběžná tryska.
Tak jako tak se rozebrání a vyčištění karburátoru nevyhneš.

Re: BMC 50QT-10 - chcípá, dusí se

29 zář 2008, 20:35

nj, ale kde se to mam naucit rozebrat? :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 08 úno 2014, 14:39, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: BMC 50QT-10 - chcípá, dusí se

29 zář 2008, 22:22

nevim ale dival ses na filtr?motor nemuze dejchat a dusi se a muze to delat prave zasvinenej filtr kterej chce jen vycistit a osetrit.je to mozna prkotina ale prave tyto prkotiny zpusobuji ze se rozebere nekdy i pul motorky a stacilo od toho nejjednodussiho.
Odeslat odpověď