To, že svítí brzdové světlo, když zmáčkneš páčku, neznamená, že je baterka v pořádku. Jen je tam dost "šťávy" právě na to rozvícení. Takže sice světlo rozsvítí, ale už nestačí na to, aby dokázala nahodit motor. Bylo by dobré vzít zkoušečku na baterie a zkontrolovat, v jakém stavu ji máš. Může být vybitá nebo tzv. "po smrti". I kdyby byla relativně krátkou dobu používaná, stává se, že pokud není kvalitní, může rychle zkolabovat. Proto zkontrolovat, případně nabít. Jen malé upozornění. I když to vypadá, že se nabíjí a je relativně rychle nabitá (podle zkoušečky nebo nabíječky), může to taky znamenat, že její kapacita je už příliš malá, pak se nabije rychle a signalizuje, že je nabitá naplno. Bohužel stejně rychle, jak se nabila, se i vybije. Startování bez krytu, pokud jsi nikam nejel, nemohlo nic udělat. Kryt "kryje" prostor variátoru, řemene a spojky, zároveň je na něm upevněno nožní startování, tzv. nakopávačka. Takže ne, nemohl jsi s tím nic udělat. To ozubené kolečko je právě převod pro to nožní startování, do kterého pasuje ozubený díl, který uvidíš, pokud se podíváš na kryt z vnitřní strany. Při nasazování krytu do sebe pasují. Takže za mě doporučuji napřed zkontrolovat tu baterku, případně si půjč od někoho jinou, se kterou vyzkoušíš, zda skůtr startuje. Pak se uvidí dál.