100 octanů je určitě lepší

Nejvíc to poznáš ale u slabších skútrů 50ccm, u větčích skútrů s obsahem 250ccm doporučuji spíše dát před zazimováním a popřípadě pokud ti není líto nějaké kačky navíc tak můžeš tankovat běžně do skútru. Většina zákazníků tím odstranila častý problém s ucpaným karburátorem od aditiv v běžném 95 octanovém palivu, ale to se jedná především o uživatele velmi rekreační, kterým dlouho skútr stojí v garáži a palivo jen stárne.
Jinak můžeš zkusit i závodní palivo ale to je již 150kč/litr a víc aby se zabránilo příděrům motoru díky méně kvalitním palivům. V závodních skútrech používáme 100 octanů a funguje perfektně

S přátelským pozdravem a přáním příjemného dne Tomáš Blaha
Prodej, servis a tuning skútrů a čtyřkolek http://www.skutry-levne.cz | Bystřická 449 | 783 72 Velký Týnec
Mobil prodejna: +420 774 916 121 | Mobil servis: +420 605 706 121