Zdravím všechny milovníky jedné stopy,tady přikládám oficiální stanovisko YAMAHY,která tak reagovala na velký počet lidí stěžující si na problém s klapáním předních vidlic.Je to ve španělštině,takže pro toho kdo ji ovládá je to brnkačka
a pro nás,zbylou většinu to pod španělskou verzí přikládám již přeložené přes překladač v Google.Není to překlad úplně přesný,ale pro pochopení stačí
Estimado señor o señora:
Desde la puesta en el mercado de su modelo de motocicleta YP250R y el posterior YP125iR, venimos denotando una falla generalizada en el producto. La cual se basa en un sonido a tono de golpe seco en la zona delantera del vehículo, provocando una desagradable sensación y de hecho nada que ver con el buen funcionamiento de la moto y de sus componentes, garantizados por su firma.
Documentalmente a la vez que por medios de su propia red de distribución a modo de informe oficial interno que ya deben de ser de dominio propio suyo, pueden denotar el enfado de los usuarios en la red Internet a través de
http://www.clubxmax.com en la cual pueden encontrar quejas sobre esta falla en cualquier punto de España y del entorno Europeo realizada por sus usuarios.
En consecuencia y con la esperanza de una real, directa y comprometida respuesta y antes de emprender cualquier tipo de actos legales a través de los medios habituales, aun siendo de total agrado para nosotros el producto y a la vez conscientes de la magnitud de la falla y de la trabajosa puesta en marcha de su solución:
RECLAMAMOS contestación y la definitiva reparación de dicha falla y de los daños que ella haya podido provocar a todas la partes comprendidas y que de una forma directa o indirectamente, puedan haberse visto deterioradas en su función y su durabilidad para las que fueron diseñadas y garantizadas.
Esperando su respuesta, les comunicamos que si en un plazo prudente no se produjera, iniciaremos otro tipo de gestiones.
Por lo tanto:
Yo con DNI número y propietario de un vehículo de la marca Yamaha modelo XMAX YPR con número de bastidor y habiendo efectuado la compra en y con fecha de factura , me hago participe de la reclamación y de cualquier posible acción legal sobre este hecho que se llevará a cabo contra Yamaha Motor España, S.A. y/o los concesionarios distribuidores del vehículo en cuestión si fuere necesario.
Les saluda atentamente,
Fecha y firma
----------------
Vážení:
Od vstupu na trh pro váš model motocyklu YP250R a YP125iR později jsme byli označující všeobecné selhání ve výrobku. Která je založena na zvuku tón rána na přední části vozidla, což způsobuje nepříjemný pocit, a ve skutečnosti nic společného s řádným fungováním motocyklu a jeho složek, které jsou zakotveny v podpisu.
Zatímco dokumentovány prostřednictvím vlastní distribuční sítě, jako interní vládní zpráva, že musí mít svou vlastní doménu, může odrážet hněv uživatelů na internetu prostřednictvím
http://www.clubxmax.com stížností, které lze nalézt na této chyby v každém bodě Španělska a životního prostředí v Evropě jeho uživateli.
Proto, a s nadějí na skutečnou, přímou a zavázala se odpovědi a před přijetím právních úkonech obvyklým způsobem, přičemž celkové spokojenosti produktu pro nás, a přesto si vědom závažnosti provinění a z namáhavé realizaci vašeho řešení:
NÁROKY definitivní odpověď a oprav těchto selhání a škody ona může mít za následek, aby pochopil všechny strany a to přímo nebo nepřímo, může být narušena jejich funkčnost a odolnost, pro které byly navrženy a zaručena.
Čeká na vaši odpověď, doporučujeme vám, že pokud v přiměřené lhůtě nedojde, budeme iniciovat další úsilí.
Proto:
Identifikační číslo a já se majiteli vozidla Yamaha XMAX modelu YPR s číslem podvozku a po provedené v nákupu a datum vystavení faktury, stal jsem se podílel na stížnosti a všechny možné právní kroky k tomu, že to bude proti Yamaha Motor Spain, SA a / nebo distributorů vozidla obchodníků se jedná v případě potřeby.
S pozdravem,
Datum a podpis