od forester » 08 dub 2013, 21:33
Aj ja som pri pozdných novembrových jazdách pozoroval slabé zahrievanie môjho Maxíka ako sa to opisuje výššie.Príznám sa že ma sprvoti aj napadla myšlienka zakryť chladič nejakým plastom aby sa to skôr zahrialo na prevádzkovú teplotu a to aspoň na druhú paličku merača teploty ako to spravil
axll ,ale som to nakoniec nezrealizoval lebo som si uvedomil že síce pri plynulej jazde po mestskej dialnici je teplota pod normálom ale pri státi na križovatkách sa môže rýchlo prehupnúť do pola prehriatia a to by bolo pre motor asi viac škodlivé ako to podchladenie.
Počítam s tým že to ciachovanie merača je len silno orientačné a nepredstavuje konkrétne teploty.Vychádzam s toho preto že predsa motor aj pri 10st teplote po 5-10km jazdy musí mať prevádzkovú teplotu a to aj preto že vrtula chladiča je riadená termostaticky a nie ako u PCX kde bol permanentý náhon od prvého naštartovania.PCX nemal merač teploty ale iba kontrolku prehriatia čo bolo asi dobré aspoň ma to nezaťažovalo s myšlienkami prečo to tak je ako u Maxíka
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km