Ahoj slovenský bratře )))
Dík za info. Jojo,X-Max by měl být těžší a výkonově nepatrně slabší....ale zase kdo ví kolik koníků se mi po těch letech rozuteklo a ty to budeš mít nové ve 100% kondici. Každopádně v Alpách,serpentinách to je jiné,tam se dá rozdíl výkonu celkem dobře smazat vypnutím toho v helmě do polohy OFF a já jsem si to chtěl prostě užít....vždyť víš jak nádhernej asfalt a vlastně celá scenerie tam je.
Měl jsem tam jen variátor,kterej ale na maximálce moc nepřidal,spíš na živosti při rozjezdech. Takže by bylo dobré to porovnat i jinde,třeba na té dálnici kde by se více ukázal opravdu danej výkon a aerodynamika skútru v max rychlostech udělá taky svoje. Ale přišlo mi dost tvrzení že má ve 130 ještě rezervu na zrychlení,já 130 po rovině snad ani neudělam....ale pokud to bylo dle tacho tak ok. Lidi píšou že "jim to jede" a přitom jim to tolik nejede,jen to ukazuje tachometr.
Jinak X-Max je krásnej stroj,hodně se mi líbí,dovedl bych si ho představit s nějakym 300-350ccm motorem s 30-35 PS a byla by to dokonalost sama.... ale to už bych asi chtěl moc...
Tak ať slouží a hodně kilometrů na stroji,třeba se letos opět někde potkáme