Diskuze o skútrech větších objemů.
17 bře 2013, 19:04
ahoj uv-pen. Taktiez gratulujem k Maxikovi
ja ti po technickej stranke moc neporadim ale mozes sa spolahnut na forestera
a odkial si?
To Frankie32 podla mna je to od Givi a je zrezane tak asi preto ho nemozes nikde najst lebo origo Givi je vysoke a zrejme si ho henten "nemcur" dal skratit. Ja som mal take a ja som si ho tiez dal sktatit ale ja som dal aj tie boky odrezat lebo to malo strasny odpor vzduchu a bolo to citit ze maxik uz tak netahal.
17 bře 2013, 19:09
Co se týká výměny oleje, dával jsem dříve foto.Jsou tam dva šrouby jeden se sítkem druhý jen na vypouštění . Nechá se vypouštět oběma
download/file.php?id=12454
17 bře 2013, 20:06
Dik jazdci, verim ze sa stretneme na cestach.
Byvam nedaleko Zlatych Moraviec.
Ked polavi tento studeny front tak ho hned pojdem viac prevetrat.
Vlastak - dakujem toto som potreboval takto vidiet ktory je ten srob so sitkom.
17 bře 2013, 23:45
Romanisevic píše:ahoj uv-pen. Taktiez gratulujem k Maxikovi
ja ti po technickej stranke moc neporadim ale mozes sa spolahnut na forestera
a odkial si?
To Frankie32 podla mna je to od Givi a je zrezane tak asi preto ho nemozes nikde najst lebo origo Givi je vysoke a zrejme si ho henten "nemcur" dal skratit. Ja som mal take a ja som si ho tiez dal sktatit ale ja som dal aj tie boky odrezat lebo to malo strasny odpor vzduchu a bolo to citit ze maxik uz tak netahal.
Hmm, tak orezané, proto ho nikde nemůžu najít. Asi tam nechám to staré, už kvůli ztrátě výkonu. Dík za info
22 bře 2013, 18:04
Par prvotnych postrehov - po stredajsom prihlaseni som ho isiel vzhladom na pocasie aj prevetrat.
Zoznamovacia jazda sa niesla v duchu turistickej kochacky, na to ze som presiel len 60km turistickym tempom sa rucicka nadrze povazlivo klesla - z nieco pred poslednym dielikom v sivom pasme presla do pasma E a hladove oko už svieti. (moze to byt ale aj ukazovatelom ako som zvyknuty z aut, ked nie vzdy poloha rucicky koresponduje s hladinou v nadrzi)
Vykon motora zatial plne dostacujuci , v ramci rychlostnych limitov 50 (60) - 90 (100) uplne bez zavahania.
Pri jazde dost citit rolety na asfalte musim este trochu pojazdit, najprv sa mi zdalo ze je nieco s Maxom bolo to ako keby pohupovanie v pred a vzad ale pravdepodobne to bolo zvlnenie urciteho useku, prejavovalo sa hlavne ked som sa drzal v strede pruhu a menej vo vyjazdenejsich "kolajach"
Prilba Nolan n103 typicka svojou hlucnostou nezaostavala ani teraz, pri schovani sa za plexi je to lepsie ale na hrbaca jazdit nebudem, bud vyssie plexi - minus vzhlad a trochu vyssi odpor, alebo zmena prilby bud za integralu alebo tichsiu klapacku ale tie su cenovo niekde inde.
Takisto ani kozenna bunda Arlen Ness z predchadzajucej motorky nie je velmi na skuter, pokukujem po textilke, mozno nieco od Rebelhorn.
Dnes som vymenil filter vzduchovy a filter odvetrania variatora, zaciatkom tyzdna mi pride olej tak vymenim motorovy aj prevodovy.
Na manipulaciu na mieste je to dost hebedo , centralny stojan - vynikajuca vec.
Maxik zatial robi dobry dojem, ukaze sa casom , bral som ho hlavne ako letne vozidlo do prace / mesta / postu /nakup a aj ako volnocasove jazdenie v jednej stope.
24 bře 2013, 13:27
Tak jsem koupil toho ze scootlandu, vypadal o fousek lip, než ten ze Strakonic. Čekám na doklady a tak za 14 dni už to snad bude mít i cislo a budu jezdit. hurá. Ten divny chod riditek byl tím větším plexi, jak je větší, víc váží a v určitě krajní poloze se svou vahou proste "zlomí" do většího úhlu, žádná závada, fyzika.
Dam za par dni vědet, jak a tím bojuji v přeplněné korunovační, do ted to na 80 kilove padesátce byla pohoda..
D.
24 bře 2013, 14:06
takže ať ti hochu slunce svítí na cestách necestách ,
a prosím Tě napiš v jakém stavu jej máš , jestli fakticky odpovídá tomu co zde někteří napsali , že je po havárce a podobně , věřím , že by to vneslo světlo do tady těch odhadů a názorů podle fotek , když dotyčný nový majitel napíše faktický stav stroje ,
děkuju za všechny
24 bře 2013, 14:49
Nápisu jakmile bude doma, ještě to i nafotim. Jel jsem na něm, cele je to rovné nikam to netáhne, nic nevibruje, fakt vypadal dobře, proto jsem ho i koupil.. Uvidíme snad se nespalim...
24 bře 2013, 20:48
Ať Ti to sviští ......že by ses spálil? Myslím, že od nich máš větší záruku než od přímé koupi...?
24 bře 2013, 21:40
Cus, protoze je X-MAX (novej, s ABS) taky jedna z mych variant po prodeji PCX tak jdu vyzvidat. Jak je to s dalnicni jizdou na tomhle "prskoletu"? Jde s tim jet, rekneme, 50 - 100 km po dalnici nejakou rozumnou konstatni rychlosti? Myslim alespon 110 dle GPS.
25 bře 2013, 10:01
Tak nad tím ze Scootlandu jsem dost přemýšlel, ale jak jsem viděl facelift, tak jsem tenhle už nechtěl. Ale jinak vypadal docela dobře, ale lidi co od tamtud skútra měli psali, že ten jejich servis není až tak košér. Když už ty díly byly vyměněny, tak prý za to nejlevnější atd:( Jinak jsem myslel, že měl normálně RZtky. Takže to bylo dovoz a ještě je neměl?
25 bře 2013, 13:02
Nazdar
Sectoid tak další PCXkár chce ísť do vyššieho levelu
Mám X-Max 250 ale iba krátko necelý rok a na tachometry 4tis,zatial ti nemôžem dať zaručené info z mojej skúsenosti nakolko som neabsolvoval dlhhšiu trasu trebarz do Chorvátska ale výlety okolo 250km mám za sebou aj v dvojici.Obavu či skúter zvláda dlhšie cesty po dialnici rýchlejším tempom cca 120km mať nemusíš,skúšal som ísť rýchlosťou 130km a išiel lahko a bola tam cítiť rezerva,max je stanovená na 140km na videách je vidieť že to reálne aj dosahuje.Myslím že každá 250ka pôjde do 130 v pohode aj trvalejšie, ale ako píšem nemám to vyskúšané,na to budem vedeť odpovedať až neskôr keď sa vrátim z dovolenky ktorú chcem absolvovať koncom júna v Chrovátsku.Jedno môžem garantovať a to je že skútrik je vydarený a nemám jednu výtku čo by som chcel vyzdvihnúť,spotreba okolo 3l je svižný a pohodlný,oproti PCX je to nebe a dudy,keď chceš do neho ísť tak máš moje odporúčanie.
Celú recenziu si prečitáj tu:
http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni ... 16074.htmlalebo tu:
http://www.motocykl-online.cz/testy/yam ... 250?page=2video tu:
http://www.youtube.com/watch?v=CDQikTnw6LQalebo tu:
http://www.youtube.com/watch?v=Y7eHXeC8 ... re=related
25 bře 2013, 13:56
motoricky jízdu po dálnici motor 250 zvládne velmi dobře, podvozek průměrně, ochrana dolních končetin je nadprůměrná, ale žádný požitek dálnice není a ani spotřeba na dálnici není moc nízká (určitě poleze přes 4l/100km).
Jediný co mi na X-Maxu opravdu vadí je, že displej ukazuje bud hodiny nebo teplotu a v rukavicích to tím dlouhým držením piditlačítka prostě nepřepnu; otevírání nádrže by mohlo snad být trochu promyšlenější, ale všechno ostatní je bez chyby!
25 bře 2013, 17:26
forester - Prosím až bude tepleji a začneš jezdit,můžeš dát nějaké video nebo log z GPSky jak skútr v klidu a s rezervou peláší těch 130 a na kolik je pak ještě schopen zrychlit ? Dík moc.
25 bře 2013, 18:20
jasuk čo sa týka prepínania teploty/hodín,musím s tebou súhlasiť nedá sa to za jazdy pohodlne prepínať.Ja som ale odchovaný na PCX a oproti tomu je to velký rozdiel čo do výbavy ako aj jazdných vlastností.Zatial mám priemernú spotrebu 3,24 a pochybujem že to pôjde o moc vyžšie aj pri jazde po dialnici,ale je to závislé od vela faktorov ako je zaťaženie,protivietor a iné ale cez 4 by to nemalo ísť.
TUNER,je to silne ironická výzva ktorú ti ale nemôžem splniť nakolko nemám kameru ale do leta GoPro bude na 100Pro a potom tých videii z mojej produkcie tu bude hafo,ale také video už existuje na youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=eqzQMZLl8rM