od uv-pen » 22 bře 2013, 18:04
Par prvotnych postrehov - po stredajsom prihlaseni som ho isiel vzhladom na pocasie aj prevetrat.
Zoznamovacia jazda sa niesla v duchu turistickej kochacky, na to ze som presiel len 60km turistickym tempom sa rucicka nadrze povazlivo klesla - z nieco pred poslednym dielikom v sivom pasme presla do pasma E a hladove oko už svieti. (moze to byt ale aj ukazovatelom ako som zvyknuty z aut, ked nie vzdy poloha rucicky koresponduje s hladinou v nadrzi)
Vykon motora zatial plne dostacujuci , v ramci rychlostnych limitov 50 (60) - 90 (100) uplne bez zavahania.
Pri jazde dost citit rolety na asfalte musim este trochu pojazdit, najprv sa mi zdalo ze je nieco s Maxom bolo to ako keby pohupovanie v pred a vzad ale pravdepodobne to bolo zvlnenie urciteho useku, prejavovalo sa hlavne ked som sa drzal v strede pruhu a menej vo vyjazdenejsich "kolajach"
Prilba Nolan n103 typicka svojou hlucnostou nezaostavala ani teraz, pri schovani sa za plexi je to lepsie ale na hrbaca jazdit nebudem, bud vyssie plexi - minus vzhlad a trochu vyssi odpor, alebo zmena prilby bud za integralu alebo tichsiu klapacku ale tie su cenovo niekde inde.
Takisto ani kozenna bunda Arlen Ness z predchadzajucej motorky nie je velmi na skuter, pokukujem po textilke, mozno nieco od Rebelhorn.
Dnes som vymenil filter vzduchovy a filter odvetrania variatora, zaciatkom tyzdna mi pride olej tak vymenim motorovy aj prevodovy.
Na manipulaciu na mieste je to dost hebedo , centralny stojan - vynikajuca vec.
Maxik zatial robi dobry dojem, ukaze sa casom , bral som ho hlavne ako letne vozidlo do prace / mesta / postu /nakup a aj ako volnocasove jazdenie v jednej stope.
Bolo - Jawa 20, Jawa 21, Mustang, Honda XL 125, Suzuki DR 125, Honda XL 650, Suzuki SV 650, Dominator 650, X-Max 250, SR Max 300 2013, SR Max 300 2016, Kymco X-Town 300 2017 a momentalne Majesty 400 2006