Diskuze o skútrech větších objemů.
08 bře 2009, 22:58
Logické to sice není, ale důvod chápu. Chtějí vydělat úplně na všem!
08 bře 2009, 23:07
Taky mi to připadá nelogický,ale muže to potvrdit nějaký majitel......
08 bře 2009, 23:22
Myslím, že je problém nekde jinde. Kdyby si vymazal imob., tak ani nenastartuješ. Nebo nemám pravdu???
08 bře 2009, 23:28
Všechno svítí ,bliká ,troubí,motor točí,ale nenaskočí.Svíčka po vyšroubování je mokrá.....
08 bře 2009, 23:42
Ahááá... tak to by opravdu mohl být imob. Zkus ho proklemovat (propojit jeho rozpínací kontakty), pak bys měl nastartovat normálně.
09 bře 2009, 00:10
fispe u tech novych uz je to jinak, imo blokuje ridici jednotku
09 bře 2009, 10:17
janowo: A kolik si, k tomu dostal klicu? Mas 2 cerne a jeden cerveny (master)? Tim se preprogramovava ridici jednotka, mozna by to pomohlo. Ale nevim, jestli se to tyka i imo.
09 bře 2009, 11:00
Ano mám tři klíče.Dnes mi odpověděli z Yamaha Filipenský,že odpojení baterie není problém,ale v případěporuchy imobilizéru se má na displeji objevit kod poruchy 52 a ten se má pomocí červeného klíčku odstranit.U mě se nic neobjevuje,a ani červený klíček nepomáhá
28 dub 2009, 08:10
Já ji mam od lonska novou a už mam nalítano 7000 ...žere jak to honíš do 110 tak jsem jel dálnici do prahy a zpět 320km/3l ale taky s bratrem 100km vzdálenost já vážím 100kg a brácha tak 80 a spotřeba 4,2 ale nešetřil jsem ji...Celkový dojem ano!!!!Super.Maximálka po dálnici rozjety a malinko nahrbený - 160 ....tedy doraz tachopmetru ale to bylo na dálnici z kopce ne na trvalou jízdu.Myslím že těch 110 mu vyhovuje na předjetí na dálnici ma ještě rezervu ...hi hi Favoritáci pak koukají hi hi
28 dub 2009, 12:48
Ja mam x-maxik sice len mesiac, ale uz som na nom stihol takmer 3000 km, lebo chodi super a som s nim zatial spokojny... Rad by som kecol s niekym kto uz mal aj nejake pripadne poblemy a ako ich riesil...
edit:konečně už je doma.Byla vypálená řídící jednotka.Dali mi novou a díky tomu,že to není stříkačka cena dobrá jinak 10000 korun českých.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 11 črc 2013, 16:07, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
30 dub 2009, 13:52
To mi řekni já mam stříkačku tak nestraš....
02 kvě 2009, 22:14
První ročník se dělal v karburátorové verzi.Jinak opravu mi dělali v Přelouči firma Ignitech.Jsou moc dobří a dělají veškerou elektroniku do motorek,a ceny slušné.
Mohl by mi někdo z majitelu X-Maxe kolik přijde oleje do motoru,děkuji
03 kvě 2009, 21:34
Ide tam presne 1,2 litra, v navodu je to uvedene (aha,asi nemas navod...). Hladina oleja sa potom kontroluje zasunutim mierky, pozor - bez zaskrutkovania! Ked zaskrutkujes, tak ti ukaze spravnu hladinu aj pri 1 litri, ale pri zastrceni bez zaskrutkovania ukaze spravne pri 1.2 litroch. Inac priamo na bloku je pri mierke odliatok s pismenami 1200 cm3... kukni
Prave vcera som prvy-krat menil olej a riesil som vsetko, co som uviedol vyssie
A daj tam najlepsie orig Yamalube 10W/40, polosyntetiku alebo full syntetiku.
03 kvě 2009, 21:45
Dík za radu,návod mám,ale v angličtině a zrovna ho má známý na překlad.Od prodejce,který mi ho dovezl tam mám olej Motul plnou syntetiku.
03 kvě 2009, 21:48
Motul je dobre riesenie, pocul som (cital niekde na fore) ze orig Yamalube je vlastne Yamahou prebaleny Motul...