Zdravim vsetkych X-Maxacov
Pod sedlo sa vojdu dve integralky, tak ako pri starsom modeli. Naviac aj pod pristrojovkou je o 100% vacsi priestor nez pri starsom modeli, baterka totiz je uz vpredu pod svetlom takze zostal priestor na dalsiu schranku pod pristrojovkou, uz ani vsetok priestor neviem vyuzit
A kedze som si kupil aj original Yamaha vak dopredu pred sedlo /taky trojuholnikovy), takze uz absolutne nepotrebujem riesit dalsi ulozny priestor. Nepoznam fakt ziadny iny maxik, co ma tak vela ulozeneho priestoru.
Okrem odlisnosti, co som uz napisal v prispevku vyssie, su na tomto lepsie svetla (2x H7) a nie tie zvlastne H4S dvojvlaknove, ako pri starsom modeli. Akurat ze uz nesvietia naraz obe svetla ale vzdy len jedno, ako na velkych moto (jedno je tlmene a druhe dialkove). Takze baterka je uz spredu pod svetlom. Taktiez sa zvacsil objem oleja (teraz na 1,3 litra), je ina riadiaca jednotka, parkovacky sa zapinaju klucom inac, ine riesenie opierky spolujazdca, zadny blatnik je kratsi a krajsi, uz nezakryva na pravej strane koleso zboku a kolo je pekne vidiet (na starom som ho musel vyrezat zboku, nemohol som sa pozerat ako zakryva koleso zboku). Spotreba je stale super, mam za mesiac len 1800 km a je zatial okolo 3,4 litra, na starom bola tiez medzi 3,0-3,5. Vsetko sa mi na nom zda urobene kvalitnejsie a plasty lepsie licuju. Ak ma casom napadne este nieco, pridam neskor.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.