Diskuze o skútrech větších objemů.
11 črc 2010, 09:15
Používám originál,no používám zatím jsem ho tam dal jednou při 11000 km.Byl,jako bych ho namočil do dechtu
Po výměně se dostavilo placebo včetně opravdu nižší spotřeby.
Jinak se píše,že filtr se mění při každé výměně oleje.A jestli kecám,tak mě prosím opravte.
11 črc 2010, 09:17
Já originál, já těmhle tuning věcem nevěřím. Nelíbí se mi ani laděný výfuky. Všechno to dělá akorát větší kravál, jestli se zvedne výkon, tak o jednoho poníka a většinou se zase negativně naruší rozsah točivého momentu. Oni ti inženýři-vývojáři v YAMAZE a i jinde nejsou podle mě úplně blbý, když u toho motoru ladí výkonnostní křivku a aby byla v souladu s křivkou točivého momentu a spotřeby. Takže za mě jedině originál
janowo:
Já byl teď na servisu po 7000 km, tak mě oba filtry jen vyfoukali a říkal mi mechanik, že při příštím servisu v 10 000km se budou muset ty nový filtry dát nový. V manuálu je jinak psáno že výměna vzduchového filtru se provádí každých 20 000km a vzduchový filtr skříně variátoru se má čistit každých 10 000km. Ale ten u variátoru musí být podle mě dost špinavej, tak proto ho radši mění než čistí... Necham si je ukázat, až je při výměně vyndaj, abych viděl jak jsou po 10 000km zasviněný.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 11 črc 2013, 16:47, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
11 črc 2010, 12:12
Já taky nechci tuning,toho jsem si užil,když jsem jezdil na Keeway 50,dal jsem tam jinej vyriátor a laděný výfuk,koupil jsem si váhu na válečky,nakoupil několik sad válečků,dal molitanovej filtr a větší trysku.Jezdil 80km/hod a po 20 000km se motor rozpadl,tak jsem ho prodal a ten kluk si tam vložil jinej válec a jezdí poád.
Tady u toho vzduch.filtru jsem myslel jinej filtr z toho důvodu,aby se dal vyprat.Jezdím na chatu po prašné cestě a v pátek jsem ho vyndal,je to 5 šroubků a je čistej,ale nedá se vyprat(asi)je to papír.Stejně jak u variátoru,taky čistej.Proto jsem se ptal.
18 črc 2010, 21:58
to je hruza dojel jsem ze srazu pávů a cestou mi zase začal svítit olej to snad není možné jak ty km utíkají....asi ho tedy zítra vyměním sám .Ptal jsem se v Yamaze a je to ukon,který si můžu udělat sam
25 črc 2010, 21:23
Hosi tak jsem dnes opet menil olej a zjistil jsem ze i v servisu jsou nekteri mechanici neschopni.Po 14000km jsem se chtel podivat jak vypada sitko,jestli je zasrany nebo ne v manualu pisou vycistit jen po prvnich 1000km a potom se pry na to nemusi uz divat.Jenom ze ja jsem byl zvedavy tak jsem to odsruboval a zjistil jsem ze mechanik si se sitkem nelamal hlavu jak tam ma byt a narval ho tam opacne proste pruzinou do vnitr a umelym okrouzkem do srubu.Sitko od saci trubice zdeformovany jak prase divim se ze to neprotrhl.Toz takovy my tu mame umelce.A me to bylo divny proc nevystrelilo sitko ven bodejt by ne kdyz tam bylo vervany opacne.Proste co si neudelas poradne sam tak to nemas.
26 črc 2010, 07:42
Taky mě to čeká ,tak se na to mrknu.
26 črc 2010, 21:28
Mrknout se na to muzes ale uz ted vim ze ho budes met danej spravne a sitko bude cisty,proto ze to se stava jednou za deset let a zrovna ja to musim odesrat.Hlavne ze to mazalo a salo olej.Na sitko se podivam az zase po trech vymenach oleje.
26 črc 2010, 22:52
No,jistota je jistota,budu mít 13OOOkm,jezdím každý den 60-110km a ve středu koupím olej a vyměním na chatě,kde celé léto bydlím.Nemám čas se objednávat do servisu,tak pašíka trochu opatřím.
Ve čtvrtek ve 22.30 jsem si vezl dceru z města na chatu a hned jak jsem nahodil,strhla se průtrž mračen,vítr,bouřka,kroupy,blesky.Nikdy mě dcera (19let) tak neobjímala,jako při té jízdě a mě se nikdy těch 20km nezdálo tak dlouhých.Za štítem nad palubovkou stála voda a na dně kroupy.Docela síla.Mokré jsem měl akorát rukavice.Nepromokavé oblečení je supr a i když mám origoš pneu,neklouzalo to.
Nemusím to mít ale každý den.
03 srp 2010, 08:37
Uz na nem mam 3000 km
No tak to jsem si skoro jisty, ze jo
Byl jsm tam odpoledne pro nejakou chemii, abych ho mohl poradne vypucovat
Stal jsem kousek proti vchodu...
Naposledy upravil
KYBLOS dne 11 črc 2013, 16:48, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
03 srp 2010, 14:14
Má to opravdu menší kufr,jak psali v testu?Myslím tím,jestli se tam vejdou dvě integrálky nebo ne..
Už jsem ho viděl taky v reálu,palubovka je supr...
03 srp 2010, 14:29
Mensi pry o neco je, zatim jsem tam daval jen jetky, takze nemuzu slouzit (ale ty se dve na pohodu vejdou a jeste nejaky binec k tomu. Jo olej po 3tis je na houby
Mam ho dva mesice a za chvilku jedu na druhy olej (4tis km).
Ne byl dobre zahnojenej. Par dni pred tim jsem po ceste z brna zmoknul a v sobotu jsem brodil nejaky potok u Konic
(
11 srp 2010, 23:11
Ahoj vsichni, mate nekdo zkusenosti se zajizdenim maxe? Pred par dny jsem poridil max 2010, ktery je celkove super, ale zacina zlobit s teplotou motoru. V podstate v jakemkoli rezimu jizdy zacne po case hlasit, ze je prehraty motor: bud treti nebo i ctvrta (blikajici) uroven. Tocim cca do 4.5 tis otacek a nikdy pres 5 tis. a je celkem jedno, jestli jedu po meste, mezimesto nebo popojizdim v kolone. Diky moc za jakykoli komentar.
12 srp 2010, 09:28
Jo 2010ku jsem zajizdel pred dvema mesici. To co popisujes se mi nikdy nestalo, takze bych byt tebou utikal zpatky k dealerovi. maxik drzi teplotu krasne, nikdy jsem se nedostal pres druhou carku, naopak kdyz je venku chladno a trosku mu nalozim obcas spadne i na prvni...
12 srp 2010, 09:42
Já mám 2008 a teplota zase tak nedrží,v teplém počasí a nebo při popojíždění běžně vystoupá ručička skoro až nakonec a samozřejmě sepne ventilátor.Hned nato poklesne ručička.Na skůtršnůře v tom vedru při popjíždění to bylo pořád dokola.
12 srp 2010, 09:56
Tak ja zrovna na snure zajizdel a nic. Teplota nesla pred druhou (optimalni) carku. U nej bych videl problem bud v cidle na teplotu, termostatu, vetracku, nebo malo kapaliny. Pokud dealer dolil kapalinu jen do prepadu a nechal chladic (ktery je vys nez prepad) suchy, tak by se to mozna taky mohlo chovat takhle, ne?