Já originál, já těmhle tuning věcem nevěřím. Nelíbí se mi ani laděný výfuky. Všechno to dělá akorát větší kravál, jestli se zvedne výkon, tak o jednoho poníka a většinou se zase negativně naruší rozsah točivého momentu. Oni ti inženýři-vývojáři v YAMAZE a i jinde nejsou podle mě úplně blbý, když u toho motoru ladí výkonnostní křivku a aby byla v souladu s křivkou točivého momentu a spotřeby. Takže za mě jedině originál
janowo:
Já byl teď na servisu po 7000 km, tak mě oba filtry jen vyfoukali a říkal mi mechanik, že při příštím servisu v 10 000km se budou muset ty nový filtry dát nový. V manuálu je jinak psáno že výměna vzduchového filtru se provádí každých 20 000km a vzduchový filtr skříně variátoru se má čistit každých 10 000km. Ale ten u variátoru musí být podle mě dost špinavej, tak proto ho radši mění než čistí... Necham si je ukázat, až je při výměně vyndaj, abych viděl jak jsou po 10 000km zasviněný.