Diskuze o skútrech větších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Yamaha X-max 250 - jsou tu nějací majitelé?

04 čer 2010, 14:40

Mám skoro 11000km a bez problému,ty motory jsou prej držáky.Jezdím 10let do Itálie a vyspovídal jsem je tam,proč mají japonce,když Italové dělají taky skůtry a říkají,že hodně vydrží.Dokonce před barákem ,kde tam pravidelně bydlím ,stál předloni taky stejn Maxík,jako mám já a srdce zaplesalo.jezdí jich tam mraky...

Re: Yamaha X-max 250 - jsou tu nějací majitelé?

04 čer 2010, 14:44

Oka tak nechat ohrat a pak 80-90kou neni problem. Diky moc ;)

Re: Yamaha X-max 250 - jsou tu nějací majitelé?

04 čer 2010, 16:16

jj souhlasím ohřát a pak mu pomalu dávat jede krásně i ve 2 ma zrychlení a když mam i naloženého páva tak take zrychluje ale pomaleji....

Re: Yamaha X-max 250 - jsou tu nějací majitelé?

10 čer 2010, 15:52

Ahoj všem XMAXíkům,
vzhledem k tomu, že plánuji koupi XMAXe (ŘP bude za týden), tak již pár měsíců chytám postřehy z různých témat na skutrfórum. Volba byla jasná už delší dobu - XMAX je jasná volba. Vzhledem k tomu, že to bude můj první maxík, tak jsem chtěl nový stroj. Bez toho abych žil v obavě co při koupi ojetého maxíka opomenu a na co si dát pozor. Recenze viz. níže, to jedině podpoří.

recenze XMAX 250, model. rok 2010:
http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni ... 16074.html

Re: Yamaha X-max 250 - jsou tu nějací majitelé?

10 čer 2010, 16:02

lisak49 píše:jj souhlasím ohřát a pak mu pomalu dávat jede krásně i ve 2 ma zrychlení a když mam i naloženého páva tak take zrychluje ale pomaleji....

Já jsem naloženého Maxe...a to pěkně i s baťůžkem otestoval poprvé na květnovou dovču v Řásné. Na to že je to 250tka jede opravdu pěkně i naložená. Jinak lišáku, páv a Max je opravdu pěkná souprava :D

Re: Yamaha X-max 250 - jsou tu nějací majitelé?

10 čer 2010, 16:32

FIFA: Uz ho mam tyden doma :) Ja myslim, ze budes spokojeny!

Re: Yamaha X-max 250 - jsou tu nějací majitelé?

29 čer 2010, 11:49

Jaka je idealni cestovni rychlost, kdy uz to ubiha, ale motor se jeste netrapi a nerve?

Re: Yamaha X-max 250 - jsou tu nějací majitelé?

29 čer 2010, 12:01

já mam vyzkoušeno že tachometrových asi 105 je tak u mého s plným pávem ideální .Mám rezervu na předjetí a tolik to nežere. :D

Re: Yamaha X-max 250 - jsou tu nějací majitelé?

29 čer 2010, 15:04

Taky jezdím tak do 110 ale jsou okamžiky,že ho vemu chvilkově naplno,uberu kousíček a podržím nějakou chvilku na skoro maximálce.Aby "nezlenivěl"...

Re: Yamaha X-max 250 - jsou tu nějací majitelé?

29 čer 2010, 16:09

OK, to je tak 90 az 95 realnych. To by bylo na Norsko, kde momentalne ziju, OK. Rozhlizim se po skutru. Chtel bych neco v zari koupit a novy X-Max, tady se prodava i s ABS, je jedna z moznosti. Dalsi moznost v podobne cene je treba rok, dva stare X Evo 400 privezene z Ceska. Tak shanim informace a nazory. X-Max 250 2010 v cernobile s originalnima ofukama na kolena a ruce a cernobilym kufrem se mi desne libi. Otazkou je, jestli 400 ccm neni lepsi. Majesty se mi nelibi, a T-Max je moc drahy. Tak zkoumama a ctu. U toho Eva se mi libi olejovy filtr a vymena oleje po 10000. Servisy jsou tu drahe. Tak nevim.

Re: Yamaha X-max 250 - jsou tu nějací majitelé?

29 čer 2010, 16:26

Nechci tě odrazovat,ale s tím olejem aby jsi nebyl překvapen jestli to není tak jako u Majesty 400 kdy frekvence výměny oleje je každých 5000 ale filt se mění po 10 000km
Naposledy upravil KYBLOS dne 11 črc 2013, 16:34, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Yamaha X-max 250 - jsou tu nějací majitelé?

29 čer 2010, 17:57

Jo, je to mozne. Nestudoval jsem to detailne. Ale i tech 5k by bylo podstatne vice, nez ty 3k u Yamy. Nechapu, ze takova luxusni firma dava do sve nejnovejsi motorky, navic ne zrovna levne, tak stary motor a necha se zahanbit makaronama. Zase je pry spolehlivy. Jak je na tom ten motor tedy ve srovnani s ostatnima ctvrtlitrama? Je to vykopavka, nebo je to spicka? Nebo ma Piaggio obecne lepsi jednovalce?

Re: Yamaha X-max 250 - jsou tu nějací majitelé?

05 črc 2010, 19:35

Nezdá se mi,že by ten motor byl nějaká vykopávka,naopak,stříkačku začali dělat nedávno.
Když jsem ho kupoval,tak mi dealer říkal,že výměna oleje je po 10.000km.Ale tady jsem se dozvěděl,že všem dealeři říkali 3000km.Tak jsem se znova zajímal a další informace 6000km a nebo jednou za rok.Po nákupu,jsem odjel do Itálie na dovču,kam jezdím 10 let a stál tam X-Max taky a bylo jich tam hafo.Všichni mají nastavené na počítadle z výroby výměnu oleje 6000km.Motorkáři v servisu tvrdili,že u tohoto motoru i bez filtru oleje 6000km stačí.Tak měním po 3000km, ale jsem z toho jelen.Zase tolik oleje tam není ,aby to byl nějaký problém vyměnit.

Re: Yamaha X-max 250 - jsou tu nějací majitelé?

06 črc 2010, 08:04

Vsude mi rikali, ze je to motor, ktery Yama dela uz leta letouci a ted do nej pridali strikacku. Prodavam, jak jsem nakoupil.

Tady v nemeckem cerstvem testu pisi, ze inspkcni prohlidka kazdych 10000 km, vymena oleje kazde 3000 km. Strana 62

http://www.rollerxxl.de/images/flipview ... press.html

Btw dobrej platek s peknyma fotkama.

Co se konkurence tyce, tak diskuzni fora jsou ted plna srovnavani s novym Kymcem Downtown tristovkou. Ta ma za uplne stejnou cenu 25 kW. Je to prima konkurence se zcela novym motorem a o dost vetsim vykonem. Na par forech se objevily nejake problemy Kymca s mazanim motoru a benzinem v oleji, nebo co. Ty preklady byly trochu zmatene, ale uzivatele to komentovali jako znamou slabinu Kymca. Taky kritizovali nedostatek mista pro vetsi lidi, ti by se pry potrebovali posunout trochu vice dozadu. Takze treba je ten nizsi vykon a dlouhodoba overena spolehlivost fakt lepsi varianta. Nevim.

No, ja to jako primou konkurenci X-Maxu teda vidim. Cena je stejna a a lidi, vcetne me, se rozhoduji v ramci cenoveho intervalu, ne vykonnostniho, nebo velikostniho. Stejne jako se rozhoduji mezi Dusterem a Fabii, ne mezi Dusterem a X3. To jen fandove Yamahy stale opakuji, ze je to spise konkurence Majesty. Zapominaji ale dodat, ze ta je o polovinu drazsi. Coz by bylo ovsem pro Kymco spise vyznamenanim. Ja si taky radsi vezmu mene, ale kvalitniho zbozi s dlouhou vydrzi, nez vice mene kvalitniho za stejnou cenu. Je ovsem faktem, ze za 120k Kc u Kymca dostanes uplne novy motor s 25 kW a pekneho skutra k tomu. Nezbyva, nez doufat, ze to Yamaha skutecne vyvazi, kvalitou, propracovanosti detailu, dlouhodobou vydrzi a lepsi celkou vyvazenosti a domyslenosti. Koupim si totiz pravdepodobne X-Maxe, ale ta cisla jsou proste faktem. Doufejme, ze stejnym faktem je i kvalita Yamy.

OK, psal jsem jen svuj nazor a treba jsem tim padem pro tebe exot. Pohoda, neberu si to osobne. Ale ja se skutecne rozhoduji z velke casti podle ceny. Samozrejme ne jen podle ceny. Ale Downtown a X-Max skutecne nejsou svym charakterem tak daleko od sebe (osobne si myslim, ze je to stejna trida, ale dejme tomu, ze je to k diskuzi), aby ta cena nehrala prim. Pokud te tohle prizemni premysleni urazi, tak se omlouvam za svuj neurozeny puvod. Jasne, rozhodnuti, zda skutr, nebo normalni motorku je treba udelat nejdrive a tady cena nehraje roli. Ale pak v ramci kategorie kupuji to, co mi penezenka dovoli. Pokud bych kupoval a vybiral si pouze podle trid (coz, jak jsi psal delaji vsichni, ktere znas; stastni to lide) tak bych toho asi moc nenapremyslel a sel do funglovky T-Maxe a jeste bych si tam nechal u Yamy dodelat ofuky kolen, alarm a kufr v barve laku. A mam takove tuseni, ze bych tady nebyl sam. Mam dokonce silne tuseni, ze drtiva vetsina lidi tady ma to, co jim penezenka dovoli, ne to, co by chteli. Jiste, jsou situace, kdy se cilene kupuje levna cinska padesatka na kazdodenni odstaveni u nadrazi, nebo papirama majitele omezena 125ka. Jsou jiste i situace, kdy financni pozice kupujiciho je natolik silna, ze na cene nesejde, koupi si to, co se mu proste nejvice libi. Ale myslim, ze tech, ktere ve chtenem rozletu brzdi finance je hodne. Temer vsechny dotazy na to, co koupit, zde zacinaji ve stylu:"Mam 80 tisic (100, 120,...), jakeho maxika mi poradite? Co nejlepsiho za tuhle cenu koupit?" Takze se mi nesnaz namluvit, ze tady vsichni kupiji podle trid a technickych preferenci. A nesnaz se mi namluvit, ze lidi nepovazuji na chlup stejne drahe Kymco Downtown 300 a X-Max 250 za primou konkurenci. Ty treba ne, pohoda, ale mnozstvi vlaken na vsech moznych evropskych forech, kde se tihle dva srovnavaji, mluvi jasnou reci.

Ja su klidnej jak zelva. Ja to tak jemne nedelim. X-Maxe osobne nevidim jako ciste mestsky skutr. Manici, co s nim jezdi do Chorvatska na dovcu i s pavem by to asi taky videli jinak. :-) Ale to uz asi zalezi na osobnim nazoru. Vidim ty dva jako presne to "v ramci tridy" a jeste navic za uplne stejnou cenu. Proto pisu, ze kdyz Kymco vyhrava vykonem, tak doufam, ze Yama to dorovna tim ostatnim, pokud do ni pujdu. Tot vse. Pokud by totiz nesplnila ta ostatni ocekavani, o kterych jsem tady psal, bylo by to nemile a pripadal bych si, ze jsem ten vykon ozelel skutecne jen pro ten znak a jmeno.

OK, to je jedno. Psal jsem to tu, nebudu se opakovat.

Ja teda zadny rozdil tridy nevidim. A uz vubec ne na prvni pohled. Jiste, jsou tam drobne rozdily v kapotazi, ale myslim, ze ostrejsi cumak a vice plastu vzadu skok o tridu neudela. Dokonce bych rekl, ze vzhled, a koneckoncu i cena, jasne ukazuje, komu chteli konstrikteri Kymca odebrat zakazniky.

Jo, kupoval bych funglovku, takze novy typ. Proto to porad procitam a vazim. V zari to v Praze projedu a uvidime, ktery mi vice sedne. Ze sve prirozenosti vice inklinuji k Yame, jak jsem psal, mam radsi mene kvalitniho, ale mych 100 kilo mi rika, abych zkusil i ten silnejsi motor Kymca. Problem v tom Kymcu taky je, ze se tady (Norsko) oficialne nedovazi. Kymco jako takove jo, ale Downtown ne. Sehnat by to asi slo, ale servisni podpora nulova.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 11 črc 2013, 16:41, celkově upraveno 7
Důvod: Sloučeno 7 příspěvků pod sebou za jeden den

Re: Yamaha X-max 250 - jsou tu nějací majitelé?

07 črc 2010, 08:26

Ano napsal jsi to krásně,ale mě peněženka nic neříkala ale chtěl jsem skůtra nízká spotřeba,prtpže toho fakt moc nalítám a cestovní rychlost okolo 100.Což mi skůtr X Max plně nabízí a jsem s ním spokojenej!!! Když pojedu 100 tak stále je rezerva na zrychlení na předjetí a reaguje hned nemusí se rozdejchávat....prostě moje hodnocení na 1 !!Velice pohodlné cestování na sedle jsem zažil ,když jsem dal s bratrem minulý týden na jeden zátah chorvatsko 1040 kmVidím jen jeden problém těch 3000 km na výměnu oleje je málo stále měním hihihihihi
Odeslat odpověď