Vsude mi rikali, ze je to motor, ktery Yama dela uz leta letouci a ted do nej pridali strikacku. Prodavam, jak jsem nakoupil.
Tady v nemeckem cerstvem testu pisi, ze inspkcni prohlidka kazdych 10000 km, vymena oleje kazde 3000 km. Strana 62
http://www.rollerxxl.de/images/flipview ... press.htmlBtw dobrej platek s peknyma fotkama.
Co se konkurence tyce, tak diskuzni fora jsou ted plna srovnavani s novym Kymcem Downtown tristovkou. Ta ma za uplne stejnou cenu 25 kW. Je to prima konkurence se zcela novym motorem a o dost vetsim vykonem. Na par forech se objevily nejake problemy Kymca s mazanim motoru a benzinem v oleji, nebo co. Ty preklady byly trochu zmatene, ale uzivatele to komentovali jako znamou slabinu Kymca. Taky kritizovali nedostatek mista pro vetsi lidi, ti by se pry potrebovali posunout trochu vice dozadu. Takze treba je ten nizsi vykon a dlouhodoba overena spolehlivost fakt lepsi varianta. Nevim.
No, ja to jako primou konkurenci X-Maxu teda vidim. Cena je stejna a a lidi, vcetne me, se rozhoduji v ramci cenoveho intervalu, ne vykonnostniho, nebo velikostniho. Stejne jako se rozhoduji mezi Dusterem a Fabii, ne mezi Dusterem a X3. To jen fandove Yamahy stale opakuji, ze je to spise konkurence Majesty. Zapominaji ale dodat, ze ta je o polovinu drazsi. Coz by bylo ovsem pro Kymco spise vyznamenanim. Ja si taky radsi vezmu mene, ale kvalitniho zbozi s dlouhou vydrzi, nez vice mene kvalitniho za stejnou cenu. Je ovsem faktem, ze za 120k Kc u Kymca dostanes uplne novy motor s 25 kW a pekneho skutra k tomu. Nezbyva, nez doufat, ze to Yamaha skutecne vyvazi, kvalitou, propracovanosti detailu, dlouhodobou vydrzi a lepsi celkou vyvazenosti a domyslenosti. Koupim si totiz pravdepodobne X-Maxe, ale ta cisla jsou proste faktem. Doufejme, ze stejnym faktem je i kvalita Yamy.
OK, psal jsem jen svuj nazor a treba jsem tim padem pro tebe exot. Pohoda, neberu si to osobne. Ale ja se skutecne rozhoduji z velke casti podle ceny. Samozrejme ne jen podle ceny. Ale Downtown a X-Max skutecne nejsou svym charakterem tak daleko od sebe (osobne si myslim, ze je to stejna trida, ale dejme tomu, ze je to k diskuzi), aby ta cena nehrala prim. Pokud te tohle prizemni premysleni urazi, tak se omlouvam za svuj neurozeny puvod. Jasne, rozhodnuti, zda skutr, nebo normalni motorku je treba udelat nejdrive a tady cena nehraje roli. Ale pak v ramci kategorie kupuji to, co mi penezenka dovoli. Pokud bych kupoval a vybiral si pouze podle trid (coz, jak jsi psal delaji vsichni, ktere znas; stastni to lide) tak bych toho asi moc nenapremyslel a sel do funglovky T-Maxe a jeste bych si tam nechal u Yamy dodelat ofuky kolen, alarm a kufr v barve laku. A mam takove tuseni, ze bych tady nebyl sam. Mam dokonce silne tuseni, ze drtiva vetsina lidi tady ma to, co jim penezenka dovoli, ne to, co by chteli. Jiste, jsou situace, kdy se cilene kupuje levna cinska padesatka na kazdodenni odstaveni u nadrazi, nebo papirama majitele omezena 125ka. Jsou jiste i situace, kdy financni pozice kupujiciho je natolik silna, ze na cene nesejde, koupi si to, co se mu proste nejvice libi. Ale myslim, ze tech, ktere ve chtenem rozletu brzdi finance je hodne. Temer vsechny dotazy na to, co koupit, zde zacinaji ve stylu:"Mam 80 tisic (100, 120,...), jakeho maxika mi poradite? Co nejlepsiho za tuhle cenu koupit?" Takze se mi nesnaz namluvit, ze tady vsichni kupiji podle trid a technickych preferenci. A nesnaz se mi namluvit, ze lidi nepovazuji na chlup stejne drahe Kymco Downtown 300 a X-Max 250 za primou konkurenci. Ty treba ne, pohoda, ale mnozstvi vlaken na vsech moznych evropskych forech, kde se tihle dva srovnavaji, mluvi jasnou reci.
Ja su klidnej jak zelva. Ja to tak jemne nedelim. X-Maxe osobne nevidim jako ciste mestsky skutr. Manici, co s nim jezdi do Chorvatska na dovcu i s pavem by to asi taky videli jinak.
Ale to uz asi zalezi na osobnim nazoru. Vidim ty dva jako presne to "v ramci tridy" a jeste navic za uplne stejnou cenu. Proto pisu, ze kdyz Kymco vyhrava vykonem, tak doufam, ze Yama to dorovna tim ostatnim, pokud do ni pujdu. Tot vse. Pokud by totiz nesplnila ta ostatni ocekavani, o kterych jsem tady psal, bylo by to nemile a pripadal bych si, ze jsem ten vykon ozelel skutecne jen pro ten znak a jmeno.
OK, to je jedno. Psal jsem to tu, nebudu se opakovat.
Ja teda zadny rozdil tridy nevidim. A uz vubec ne na prvni pohled. Jiste, jsou tam drobne rozdily v kapotazi, ale myslim, ze ostrejsi cumak a vice plastu vzadu skok o tridu neudela. Dokonce bych rekl, ze vzhled, a koneckoncu i cena, jasne ukazuje, komu chteli konstrikteri Kymca odebrat zakazniky.
Jo, kupoval bych funglovku, takze novy typ. Proto to porad procitam a vazim. V zari to v Praze projedu a uvidime, ktery mi vice sedne. Ze sve prirozenosti vice inklinuji k Yame, jak jsem psal, mam radsi mene kvalitniho, ale mych 100 kilo mi rika, abych zkusil i ten silnejsi motor Kymca. Problem v tom Kymcu taky je, ze se tady (Norsko) oficialne nedovazi. Kymco jako takove jo, ale Downtown ne. Sehnat by to asi slo, ale servisni podpora nulova.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.