Právě že podle tacho, tak jak tu mnozí píšou, je to málo.
Ale spíš mi šlo o otáčky.
to forester: variátor tam chci nechat originál, žádná laboratoř nebude...

Já vím, že ta max se nedá brát jako trvalá, ale jako poslední záložní rezerva. Jen bych rád ji tam měl.
Pro všechny: Skutečně mě zajímaly ty otáčky. Podle nich se dá totiž odvodit mnohé. X-Max půjde do servisu na kompletní prohlídku, variátor, brzdy, svíčka, ventily, chladící kapalina, prostě chci vědět, jak na tom skútr je a chci se ujistit, že mi bude dobře sloužit. Koupil jsem ho jako dovoz z F a tak chci mít jistotu. Proto rovnou říkám, že rady co mám předělat a zkontrolovat jsou fajn, ale aktuálně je asi nevyžaduji. Díky za pochopení.
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250; Yamaha YBR 125
Je: Honda Forza 350