Děkuji všem za názory - zhruba to jsem potřeboval

.
LadaM :
K těm rychlostem a vzdálenostem - na BMW byl ve cca 180 km/h omezovač ( teoretická informace, v praxi neověřeno

- mám se příliš rád ) a také jsem nejraději jezdil "kochačky" po okreskách +-80-90 km/h. Ale tady mi šlo spíše o to, aby tam byla nějaká rezerva pro určité situace - protože ubrat mohu vždy, ale když koníci chybí, tak mám smůlu

. A to samé platí i pro ty vzdálenosti - přes týden si jedu vyčistit hlavu "kolem komína" ( třeba s místními Vespisty na zmrzlinu do Bavorova - lokální vsuvka

), ale zase když vyrazíme třeba na kávu k Dunaji pod Linz ( já+Goldwing+FJR1300 ), tak je tam a zpátky třeba 300 -350 km, takže mne zajímal jízdní komfort ( kde mám také nastavenou laťku z BMW docela vysoko

).
Tak ještě jednou díky za váš čas

.