Diskuze o skútrech větších objemů.
06 kvě 2010, 20:50
LISAKU:Kdyz mas najeto 23000km menil jsi uz zadni pneu a jestli ano tak kolik jsi na ni najel,jakou jsi tam mel,a jakou jsi tam dal ted.Janowo tam ma misto Miselinky Pirelku a velice si ji chvali.Na Miselinku najel myslim15000km tak jsem zvedavy kolik vydrzi ta Pirelka.
06 kvě 2010, 21:03
Nazdar x-maxíci, když jsme u těch pneu, tak jen dodám, že mě v neděli zastihl déšť a v místech kde byl takovej ten hladkej asfalt kterej se v létě v horku úplně roztejká, tak to na něm příšerně klouzalo.Jel jsem 40km/h a víc jsem si netroufnul, protože bylo cítit, jak to zadní kolo klouže jako kdybych jel po ledu. Na klasickým hrubým asfaltu to pak už ale bylo bez problému. Mám tam origo z výroby Michelin. Stejně se ale na dvou kolech necejtim na mokru úplně bezpečně
Jo a spotřeba mi vychází od 3 do 3,5l/100km.
06 kvě 2010, 21:24
Kamarade to co pises je svata pravda.Ja na tech Miselinkach taky plavu je to hruza jet na nich v desti.Co nadelame musime pockat az najedem 20000km a pak tam dam Pirelku jak Janowo rikal ze na vode vyborna.
Jo a jeste neco.Mate taky tu pravou hadicku na odvetrani filtru nebo k cemu to tam slouzi,ja nevim,ale porad vypoustim bilej bordel.Je to tim ze porad jezdim v desti a nebo se neco deje?
06 kvě 2010, 21:58
To Balcin: jedná se o odkalovací hadičku takže občas se v ní objeví olejový film při zvýšené vlhkosti se vytvoří bílá emulze. Je to normál
když odděláš víko vzduchového filtru a filtr vyndáš vytři vnitřek plastového krytu od olejového filmu a na čas budeš mít pokoj.
06 kvě 2010, 22:09
Diky zitra jdu na to.
06 kvě 2010, 23:18
Balcine,s těmi pneu ti to musím upřesnit,člověk,který si mého x-maxe kupoval si nechal namontovat Pirelli 23a 24 GTS,já to po něm koupil s 3500 najetých kilometru.Při 12000 km jsem je vyměnil za ty samé.Na vodě opravdu moc dobré.Na hladkém mokeém asfaltu bez problému,pouze v zatáčkách zvolním.Takže nyní s novými gumami zjistím,kolik se na ně dá najet.Ahoj měj se
09 kvě 2010, 12:27
Cau Janowo.Tak to jo.Tak ze to chapu tak,ze ty Pirelky vydrzeli 15500km.Ted jsem zvedavy kolik najedes na tu novou zadni zda to bude to samy tech 15000.Mozna vic mozna min.Uvidime.Potreboval bych kdyby tu nekdo napsal kolik km nekomu vydrzela Miselinka Gold Standard.Myslim ze ji menil uz Lisak.Lisaku kde jsi ozvi se a napis.
09 kvě 2010, 20:34
To Balcin : Já jsem měnil originál zadní gumu co dali v Yamaze za stejnou ,protože jsem byl na suchu spokojenej ...Jezdím více na suchu ,ale když prostě prší tak se stejně lítat nedá...Jinak to maš popsané a nafocené v 21 listu.....
09 kvě 2010, 22:00
Jo jo uz to vidim.No pekna olacka jen co je pravda.Tak jsem zvedavy kolik najedu ja na ni nez bude vypadat takhle.Ale nemusel jsi ji jeste vyhazovat mel jsi ji jeste nechat prorezat a jezdil bys dal.
09 kvě 2010, 22:03
prerezat 30 eurovu gumu?
09 kvě 2010, 22:11
Myslel jsem to ze srandy copak se to dela?To neni kamion.
Kluci dela vam max taky to co me ze po zahrati 3min.na stojane a potom pomalicku vyrazim do prace tak treba na krizovatce pri rozjezdech se trepe jak ratlik a pak uz vesele pelasime.Dela to tak nez rucicka vody stoupne do prostred pak uz nic.Potom uz jsou rozjezdy plynule.Ja vim ze me napisete at z toho nedelam vedu ze to neni zahraty ale z tech rozjezdu jde strach.Takovy neprijemny pocit to drnceni.Olin.uj mas ode me SZ pokud ti teda dosla.Ozvi se.
15 kvě 2010, 10:58
balcin: Ne bohužel v SZ nic nemám. Tak to zkus ještě jednou. Dík.
Jasně, motor chce nechat zahřát, než se pustíš do ulic. Já Maxe nastartuju a pak se jdu třebas oblléct, přilba, rukavice a tak. Max dostane tu správnou teplotu a nic takového nedělá. Je to 250 ccm a chce zahřátí. Jasně, když je studený motor tak škube. S tím se odvijí i razy na variátor a pak máš takový divný pocit, že je něco špatně.
15 kvě 2010, 11:10
Ahoj všici,dělá mi to taky,je to o studeným variátoru.Mužou už být plošky na válečcích,ale spíš jde o studený varec.
15 kvě 2010, 11:18
Já mám najeto asi 2000 km takže to určitě souvisí se studeným motorem a varcem. Když nechám motor proběhnout, žádný problém není. Když jsem ale netrpělivý, Max si trchu postěžuje.
15 kvě 2010, 20:55
balcin píše:Kluci dela vam max taky to co me ze po zahrati 3min.na stojane a potom pomalicku vyrazim do prace tak treba na krizovatce pri rozjezdech se trepe jak ratlik a pak uz vesele pelasime.Dela to tak nez rucicka vody stoupne do prostred pak uz nic.Potom uz jsou rozjezdy plynule.Ja vim ze me napisete at z toho nedelam vedu ze to neni zahraty ale z tech rozjezdu jde strach.Takovy neprijemny pocit to drnceni.Olin.uj mas ode me SZ pokud ti teda dosla.Ozvi se.
Dělá mi to taky. Když jsem ho koupil, tak jsem nevyjel dříve než se ručička nedostala na první čárku, což trvá tak pět minut. A postupem času jsem tento čas začal zkracovat někdy až jen třeba na minutu a taky se mi pak začlo projevovat to škubání při prvním rozjezdu. Docela mě to znepokojovalo, měl jsem strach, jestli není něco s variátorem a tak. Ale pak jsem náhodou nechal jednou motor zahřát zase tak pět minut a rozjezd byl hned krásně plynulej a bez škubání. Takže to neřeším, zahřívám zase zhruba pět minut, mezitím zamknu garáž, nasadím helmu, rukavice, dopnu bundu atd. a je to bez problému.Jinak už jsem pokořil minulý týden hranici 6000 km. V červnu to bude rok, co jsem ho zakoupil.