Diskuze o skútrech větších objemů.
07 zář 2015, 10:57
Tak 2válec 400 byla honda SWT. Tenkrát jsem o ní tajně snil, akorát moc velký kola neměla a žrala jak malý auto. Já už určitě po majdě žádnou těžkou mrchu nechci. X max je pro mé potřeby plně dostačující, navíc se mi i vcelku líbí. Ideální obsah pro skůtr se mi opravdu jeví 250-350 kubíků.
07 zář 2015, 11:12
Však práve tú Hondu som skúšal ale presne s tých dôvodov čo opisuješ som ju nakoniec nechcel.Po PCX sa mi zdala velká mrcha,spotrebu som neriešil a v garáži by sa mi vtedy nezmestila spolu z autom.Teraz by sa aj zmestila lebo už máme v rodine 3 motorky a pre nich aj moto garáž
07 zář 2015, 23:03
to Forester: ...no to je paráda, že Ti Max přirostl tak srdci a nehodláš ho zatím měnit. Já taky ne-mám ho něco přes rok, najeto asi 13 tis a třetí výměnu oleje určitě letos ještě stihnu
Jenom by mě zajímalo kde jsi se dočetl o té prodloužené výměně oleje. Mám model 2014=výměna oleje po 3 tis.A mám takovej dojem, že model 2015 se ničím nezměnil. Kdyžtak mě klidně vyveď z omylu
Jen tak pro zajímavost:zkoušel jsem X-max 400-moc pěkný povození, ale na to moje lítání už by to bylo moc=spotřeba, váha, delší zahřátí atd. Jedno za čas delší jízdu přežiju i na 250
08 zář 2015, 06:43
Tento příspěvek již byl smazán
kým
TUNER v 08 zář 2015, 06:43.
Důvod: :)
08 zář 2015, 07:54
Ahoj.
Jak to, že nikdo nezmínil Tmaxe. Je to 2valec a rozměrově zas není o tolik větší než 400ka. Spotřeba 4-6l.
Jinak jsem dost překvapený servisním intervalem výměny oleje. U 125 je 6000km - to by mě zajímalo proč 250 musí olej měnit častěji když slabší motor musí fachat více aby utáhl stejný náklad a mění olej po více km.
08 zář 2015, 08:14
Tmax je bohužel stroj z kategorie: když máš na opici-musíš mít i na banány. Ale máte pravdu, že jsme se o něm nezmínily. Prostě u 250 není oil filtr, u 125 tuším je papírovej, jestli se mýlím, tak mě opratve.
08 zář 2015, 09:16
Ano u 125ccm je papírovej a výměna je jednou za 6tis. (model 2010+)
08 zář 2015, 10:33
airman007 píše:to Forester: ...no to je paráda, že Ti Max přirostl tak srdci a nehodláš ho zatím měnit. Já taky ne-mám ho něco přes rok, najeto asi 13 tis a třetí výměnu oleje určitě letos ještě stihnu
Jenom by mě zajímalo kde jsi se dočetl o té prodloužené výměně oleje. Mám model 2014=výměna oleje po 3 tis.A mám takovej dojem, že model 2015 se ničím nezměnil. Kdyžtak mě klidně vyveď z omylu
Jen tak pro zajímavost:zkoušel jsem X-max 400-moc pěkný povození, ale na to moje lítání už by to bylo moc=spotřeba, váha, delší zahřátí atd. Jedno za čas delší jízdu přežiju i na 250
O tom predĺženom intervale výmeny oleja z 3 na 6tis km som sa doozvedel od Andreja ktorý má r.v.2014 a má to aj v manuále.Keď som bol na Yamaha Day tak mi to potvrdil majiteľ predajni a taktiež sa udivoval nad touto zmenou a to presne s titulu že na motore nieje nič zmenené a u nového modelu je iba facelift karosérie,ktorý sa Yamahe mimochodom veľmi podaril.Argument je dosť výstižný a to že je to len o konkurenčnom boji medzi výrobcami a naháňačka za čo najdlhšími zárukami a to bez zmien,ktoré figurujú iba na papieri.
To dukon:T-Max je trochu iná kategória.Je to super stroj, mal som možnosť sa v rámci skúšobných jázd u predajcu na ňom povoziť.Zaplatil som si benzín a mal som ho na pol dňa.Ide to nekutočne dobre, má to vlastnosti motorky, brzdy naozaj skvelé.Ale cenovka 10tis € a potom k tomu cestovné príslušenstvo ďalších cca 2 tis a to sme už za hranicou cestného endura Triumph ktorý by ma naozaj uspokojil ešte lepšie.Musím si počkať možno to Lotto sa raz podarí a potom si spravím radosť.
Ešte pred dovolenkou som spravil aj ja facelift
a prirobil som si zahrádku na kufor.Teraz keď zrazím srnku tak ju konečne budem mať kam dať
Nosič_1.jpg
Nosič_2.JPG
Nosič_3.PNG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
08 zář 2015, 13:42
Máte pravdu, že nový Tmax je hodně drahý. Začínají se objevovat ročníky 08-12 za slušný peníz a to už stojí za zvážení. Yamaha si prostě za techniku nechává zaplatit ať už je to 125 nebo 500.
09 zář 2015, 16:26
Ahoj,
řešil jste někdo deku na Maxíka - origo vs. Tucano?
Cena bude plus mínus stejná, takže mi jde spíš o provední a praktičnost. U Tucana jsem koukal, že se to někde šroubuje místo origo šroubů, ta origo vypadá na foto líp, ale všude je jen na objednání.
Díky.
09 zář 2015, 16:35
Ahoj, máte někdo zkušenost s olejem MOTUL 4T 5100 10W40 v X-maxu?
15 zář 2015, 20:56
Odkedy dávam VIF do benzínu tak výfuk je pekne vypálený takej ružovej farby čo svedčí o vyčistený spaľovacieho priestoru a lepšie horenie zmesi. Fotka je z dnešného dňa keď mám za sebou jazdy prevažne po meste, pri jazde mimo mesto je ešte čistejší.
IMG_3091.JPG
IMG_3092.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
16 zář 2015, 18:44
Dovolim si srovnani. Zatím jsem nikdy žádný VIF neměl.
vyfuk.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
17 zář 2015, 06:03
Jak vypadá koncovka na výfuku by mě až tak netrápilo, spíš by mě zajímaly vnitřnosti po najetí 20Tkm s Vifem a bez něj.
Cena naturalu u Benziny je nyní u nás krásných 29,40kč, tak proč si benzín trošku nedoaditivovat, že.
Jinak to vypadá, že mi odešly spojkové pružinky do věčných lovišť... cena na PD 80kč za kus a kontrastka kolem 6kil, hlavně, že jsem před týdnem u nich nakupoval...
17 zář 2015, 07:09
Ve Světě motorů o aditivech vyšlo pár článků a Super benzin aditiv opravdu funguje,Začal jsem ho tam dávat i já,když jsem natočil 30tis km.Taky záleží na jaké palivo kdo jezdí.100 oktanové benziny ho mají ,tak tam se to nevyplatí.Bez problémů se dá jezdit na benzín s ONA s aditivem.
No a mě po 30tis km odešla spojka taky.Jedno ramínko spojky je totál zatuhlé,pružinky zrezlé..(mám model 2008 kupovaný nový) tak jsem koupil spojku RMS za docela levný peníz a když jsem to rozebral,zjistil jsem i rozsypané ložisko v zadní řemenici.Koupil jsem jinou (použitý díl),protože jsem nechtěl kupovat celou novou a dávat novou půlku a starou půlku dohromady se mi nezdálo vhodné.
V Plzni zmizel autorizovaný servis a tak si musím dělat většinu sám...na jaře pojedu asi na prohlídku do Písku.