Dnes jsem konečně rozdělal varec, maxík má nyní 11tis.km od začátku, co jsem ho koupil (9200km) měl mizerné a vibrující rozjezdy. Takže jsem se mu kouknul konečně na zub. Ve variátoru bylo samosebou plno blátivé vazelíny ještě z výroby
, byla vylítaná po obvodu varce a v samotných drahách válečků již bylo sucho, proto měl každý váleček malou plošku, kteroužto jsem lehce srovnal do kulata a pečlivě smirglem vysoké jemnosti vyhladil. Podložky vodítek a přítlačný talířek byly zapotřebí též lehce zbrousit. Vyčištěný varec jsem lehce naplnil novou vazelínkou a smontoval.
Spojkový zvon spolu s paknami se nacházeli ve stavu hodně, hodně zadělaném, lehce spečeném povlaku na paknách, aby také ne, když se při kompletaci na výrobní lince vazelínkou nešetřilo.
Opět vše vyfoukáno, čističem spojek vyčištěno, zlehounka osmirkováno(zvon, pakny).
A EJHLE! Ono se to najednou také dokáže sametově, bez záškubů a v klidu rozjíždět!
Snad to nějakou chvilku vydrží, né jako u Majesty 400 zhruba týden...
2 josuk: Destičky jsi měl originál, nebo náhrady z aftermarketu?
V Číně se dělá kdeco, hodně záleží na použitém materiálu a kontrole jakosti...