josuk píše:Válečky mají tuším 100 g. Partsdepot, třeba proč ne. Ted dělali test na filtry a šidí se na papíru (menší plocha) horší těsnění, a levnější ty náhrady kolikrát taky nejsou, takže za mě filtr originál, svíčku NGK a olej dle předpisu výrobce.
Tak válečky rozhodně 100g nemají, je tam 8ks váha bude kolem 11-12g na váleček. To,že Vaculík z bývalých Auto-ojetin, dnes ze SM udělal test filtru na Fabii je hezké, nicméně filtry do Xmaxe mají těsnění v plastovém krytu a né přímo na zmíněném filtru. RMS by jsem se ovšem určitě vyhnul. Není potřeba kupovat originální fitr za 700,-, když "angláni" Hiflo vyrábí filtry do prvovýroby většiny značek (např.Honda) a jsou za třetinové ceny, jen vybrat ten správný k danému modelu. Na partsdepotu umějí celý sortiment Hiflo.
Válečky, vodítka, řemen rozhodně na Partsdepotu originál. U X maxe je tam ještě ve váriu O kroužek po jeho celém obvodu, který by jsem také vyměnil.
Ještě k tomu testu v Ojetinách: potvrdilo se to, co je už nějakou dobu všeobecně známé - filtry K&N stojí za prdlačku a stojí baťoh peněz