Dnes mi děti a žena dali trochu času, tak jsem doděl zásuvku na 12V do kastlíku, dal jsem jí na ten připravený konektor, který je přes spínačku.
Dále jsem vyměnil převodový olej v sekundáru (doma se mi ještě válelo 250ml plný syntetiky Castrol MTX 75W140). Vím, že dle návodu tam má přijít motorák, ale je mě to proti srsti, jako strojař dávat do odděleného převodu mot.olej. Původní olej byl ještě z výroby a po 10Tkm byl docela nehezký.
Ještě jsem dal mezi zadní podblatník a filtrbox takový mnou dotvořený půlsilentblok, aby při vibracích volnoběhu tyto dvě části, plus tedy ještě levá pružina pérováni o sebe ani lehce "nešuchali" , jak by řekli naši slovenští bratři...
Né, že by to bylo předtím nějak kritické, do filtrboxu jsem samozřejmě nic nevrtal, guma je přišroubována z boku podblatníku. (jedna 5mm dírka + matička na lepidle).