Super, diky

me se zase zamlouva z nejakeho nespecifikovaneho duvodu Repsol, nejak uz se rozhodnu.
Ted dalsi vec, ceka me trochu vetsi servis, teda komplet filtry, naplne a nejspis uz udelam i remen a valecky. Vcera jsem se postupnym rozebiranim dostal k remenu a nevedel jsem presne jak se meri, jestli je to sirka nebo vyska tech zarazek. Sirku sem mel 21,8 ale vysku jen 16,9, takze nevim zda uz je na vymenu, roztrepeny nebyl, jen mel misty boky ne zcela cerne ale takovy pruh svetly. Kazdopadne prostor byl skoro cely cerny od remene a ja nemam vzduchovy kompresor, takze to nejspis zkusim vycistit pri vymene technickym benzinem nebo nejaka jina rada ? Filtry byly zaprasene jak svet takze pujdou taky na vymenu, a k valeckum jsem se zatim nedostaval. Co me znepokojilo je fakt ze mam hlavni stojan trochu zatecenej olejem, zespodu olej sice netece, ale jemne kapky se tam tvori, to bude nejaky tesneni ? Dalsi vec trochu oleje bylo i ve vzduchovem filtru, ale tam nastesti fakt malo.
Tak me napada jestli to nemam radeji nechat nekde v Praze komplet prohlednout a zdiagnostikovat, netusite kolik by to stalo ? Ciste bez oprav jen diagnostika ?
Posledni vec, kde kupujete dily ? Na partsdepot, ruzne na netu, z ebay nebo zahranici ? Je mi jasne ze vzduchac muzu koupit RMS a ne origo, ale co treba remen ? Koukal sem ze je origo, malossi, polini, pak jeste snad vicma nebo co sem to videl, kevlar nebo guma ? Valecky taky spousta ruznych tvaru, velikosti a gramaze, sem z toho trochu jelen, tak kdyz by byl nekdo tak hodnej a vysvetlil mi to

diky moc kluci