Zajímal by mne názor někoho si na svého X-maxe již nainstaloval laděný výfuk Akrapovič. Nebudu se ptát na výkon apod. Podle mě je to spíše jen parádička, ale přesto se mi líbí.
1) Zakoupili jste originální výfuk od Yamahy (s logem X-max) nebo od jiného prodejce obvykle bývá tak o 3 tis. levnější. Předpokládám že rozdíl bude jen v tom logu, nebo je zde ještě jiný rozdíl který mi unikl?
2) Zakoupili jste si a instalovali i katalyzátor?
3) Prováděli jste montáž vlastními silami nebo jste to svěřili servisu. Instalace podle návodu mi nepřipadá příliš složitá ale nemám s tím zkušenost.
4) A co případná kontrola STK, nedělají problémy s tím že to není původní výfuk? Nerad bych před každou kontrolou instaloval ten původní.
5) Jedna praktická a pro mne postatná věc, původní výfuk měl boční plastový kryt, který zabraňoval tomu aby se plachta, kterou používám nepřiškvařila k výfuku i když bylo potrubí ještě horké. Laděný výfuk nic takového nemá, znamená to že jeho povrch je izolován od výfukového potrubí a tudíž se tolik nezahřeje?
6) Uvažolali jste už o výfukovém protektoru, ani nechci domyslet jak by to dopadlo kdyby X-max padl na pravou stranu. Mnoho jsem jich na trhu nenašel snad pro příklad:
http://www.rg-racing.com/browseType/Exh ... ctors.aspx Ale je dost těžké zjistit, který by tvarově na daný typ odpovídal.
Těším se na diskuzi. Díky