uv-pen píše:Zdravim pani
Mam otazku co sa tyka chladenia. Ked dlhsie jazdim na Maxovi tak sa teplota drzi ako ma presne v strede alebo milimeter vyssie ale niekedy sa stane ked zastanem a vypnem motor ale klucik necham v zapalovani tak teplota zacne stupat priblizne do polovice hornej casti ukazovatela teploty.
Predpokladam ze je to tym ako vypnem motor tak prestane byt v okruhu obeh a teplota stupne. Odvzdusneny system mam . Hned ako ale nastartujem sa teplota unormalni a neprejavuje ani pri pokracujucej jazde. Ani by som si to nevsimol keby som nenechal zapnuty kluc po vypnuti motora. Je to v poriadku?
Pokial vide zladit sa s kolegom planujeme na skutroch dlhsi trip cca 2500km tak by som chcel nech je vsetko v poriadku.
Chcem si zhodit kryty a prejst vsetky spoje na chladiacom okruhu a tiez dorobit druhu 12V zasuvku pred tripom.
Inak Max sluzi perfektne , minuly vikend sme vybehli na vylet a spravili neakych 240km , tento vikend som dotankoval pred vyletom a vysla mi spotreba 2.67 co je myslim dost dobre. Kolegovej karburatorovej 125ke vysla za vylet 3.1. A to sme mali pohodove tempo 60-90
Myslím, že je to normální, taky jsem si všimnul např. při tankování, vypnu motor, natankuji, zapnu klíček a rozběhne se ventilátor.Předpokládám, že v okruhu moc vody nebude a rychle se ohřeje od motoru.