05 črc 2014, 08:21
05 črc 2014, 10:26
07 črc 2014, 09:19
07 črc 2014, 10:58
pale píše: Na partsdepot x-max není, tak pouze Yamaha?
07 črc 2014, 11:09
07 črc 2014, 11:09
pale píše:Nevíte někdo, nedají se na x-maxe zakoupit nějaké polepy?Mám stříbrnou barvu a trochu bych jej rád zvýraznil a odlišil, např. něco takového: http://www.decalmoto.com/prodotto.php?id=1497
07 črc 2014, 22:34
pale píše:Zdravím všechny, dnes jsem se stal majitelem x-maxe 250i r.v.2007, sice z Itálie, ale po jediném majiteli 54 s poctivě vyplněnou serviskou do poslední chvíle, najeto cca 40 tis. km.Přiznám se, že nerad někde píši nějaké romány, ale nedá mi to. X-max je po hodně dlouhé době motorka/skutr, který je opravdu velice dobrý a od první jízdy jsem si na něj ihned zvykl.Jezdím na moto 25 let, hodně vyzkoušel, jen tuto sezonu je to moje již 3 motorka. Pokud porovnám s posledními co byla Honda Transalp 700 ABS a Kymco Xciting 500iR tak asi takto: X-max krásně sedí v zatáčkách, daleko lépe žehlí nerovnosti jak Xciting, proti Transalpu samo horší, ale jsem na pohodlí zvyklý a naprosto mi vyhovuje, žádné rázy se nekonají, hodně pohltí i sedlo. Posez - daleko lepší jak Kymco, kde byly na mě nízko řídítka. Brzdy - dobré, paradoxně pocitově mi sedí líp jak na Transalpu, kde mi hlavně zadní duální brzda přišla, že jen zpomaluje. Zpracování lepší jako Kymco, hlavně kvalita plastů, nejsou tak křehké jako na Kymcu, kde okamžitě úchytky nebo přetažení šroubů ze servisu plasty rozdrtily, nikde nic nedrnčí. Nejlepší mi přijde 250 ccm motor. Tak neuvěřitně plynulý a hladký zátah jsem na skutru zatím nezažil. Motor je téměř prost vibrací, minimální pouze na volnoběhu, za jízdy nic znatelného, variátor téměř ihned zabírá. Ve městě paráda, stejně na okrskách, jel jsem i kus po dálnici, bez problémů 120 i do kopce, chvíli jsem dal plný a na tacho bylo 140, víc jsem nezkoušel, ale 150 by dal jako nic.Další mě na motoru překvapuje naprosto tichý chod i po 40 tis. km, jak na volnoběh, tak od cca 70km/h už slyším jen vítr, motor i při 140 nic. Xciting 500 byl proti tomuto hlučný vibrující buchar a paradoxně 2-válcové véčko Transalp ještě horší - pod 3 tis. mělo sice zátah, ale rozklepalo to i zuby, nad 5 tis např. na dálnici vibrovaly stupačky a řídítka jako na Jawa 350- prostě motor na Transaplu mě neskutečně zklamal a z toho důvodu šel z domu. Spotřebu zatím nevím, ale věřím že bude slušná. Ještě na závěr, konstrukce je asi docela vymyšlená, skutr se abnormálně lehce dává na hlavní stojan-jednou rukou. Tak jsem se docela rozepsal, třeba pro nějaké váhající kupce, za mě rozhodně kupte a nebudete litovat.Minimálně tuto sezonu x-maxe odjezdím a možná i zůstaně v garáži déle.Jinak jsem zkoušel i Majesty 400,ale tak dobrý pocit jako z maxe 250 jsem neměl.
08 črc 2014, 09:40
08 črc 2014, 09:51
08 črc 2014, 11:05
08 črc 2014, 15:19
15 črc 2014, 16:33
15 črc 2014, 18:49
15 črc 2014, 18:50
15 črc 2014, 21:24