Yamaha X-max 250 - jsou tu nějací majitelé?

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Yamaha X-max 250 - jsou tu nějací majitelé?

Příspěvekod falonso » 04 úno 2014, 20:18

Takový technický dotaz. K čemu slouží šroubovací víčko pod plastovým krytem kde je akumulátor? Expanzní nádobka je pod nášlapem, tak mi není moc jasné k čemu je tu tohle víčko. Přijde mi to jako nalévací hrdlo chladícího systému s nějakou přetlakovou zátkou ale nejsem si jistej. Víte někdo přesně k čemu to tam je?
Uživatelský avatar
falonso

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 132
Registrován: 03 srp 2009, 17:15
Bydliště: Dobřany u Plzně
Skútr / moto: YAMAHA X-MAX 250i 2009

Re: Yamaha X-max 250 - jsou tu nějací majitelé?

Příspěvekod josuk » 05 úno 2014, 08:39

Kde?
uploadfromtaptalk1391582300938.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
josuk

1000+
 
Reputace: 597
Příspěvky: 1419
Registrován: 14 pro 2012, 10:38
Bydliště: Praha
Skútr / moto: zimní X Max 250 a Honda ADV 350
Tuning / úpravy: na zimu deka a zimní gumy

Re: Yamaha X-max 250 - jsou tu nějací majitelé?

Příspěvekod falonso » 05 úno 2014, 12:55

U staršího modelu. Mám rok výroby 2009, tam je akumulátor před levým kolenem pod plastovým deklem.
Uživatelský avatar
falonso

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 132
Registrován: 03 srp 2009, 17:15
Bydliště: Dobřany u Plzně
Skútr / moto: YAMAHA X-MAX 250i 2009

Re: Yamaha X-max 250 - jsou tu nějací majitelé?

Příspěvekod amaize » 05 úno 2014, 21:53

můžeš si být jist 8) já mám sic 125ccm , ale ten model jak ty a mělo by to být nalévací hrdlo chladící kapaliny
pokud myslíš tu zátku na přiloženém obrázku v červeném poli
cooler.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
mopedy Stadion 11 a 22,Mustang 23,babeta 210,Simson S53...ale stále vzpomínám
05-12/2012 Lifan S-RAY 50 2T 1770 km,Yamaha X_MAX 125 09/12-04/2014 9100km
S blbcem se nikdy nepři - někdo by si mohl všimnout, že mezi Vámi není rozdíl
Uživatelský avatar
amaize

1000+
 
Reputace: 63
Příspěvky: 1053
Registrován: 10 čer 2012, 18:18
Bydliště: Albrechtice u ČT
Skútr / moto: Piaggio MP3 400ie LT
Tuning / úpravy: Dr.Pulley,Iridiová svíčka,12V zas.,LED osvětlení,příd.brzdové světlo,zadní kufr,deflektor

Re: Yamaha X-max 250 - jsou tu nějací majitelé?

Příspěvekod dany01 » 06 úno 2014, 00:50

Chalani , ako vidim musite kvoli baterke odstrojit cely predok! Tak to moc dobre nevymysleli- to ked by so mal zakazdim ked chodim v zime prestartovat,rozoberat toto , by ma asi drblo. To mohli aj rozumnejsie vymysliet, niekde pod sedlo.aj kvoli bezpecnosti by som sa snazil baterku dat dozadcie, ked by sa niekto vyrubal- neviem ak tam je gelova , ci tam je kyselina , co by to robilo pri buracke
Uživatelský avatar
dany01

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 293
Registrován: 06 lis 2011, 21:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda
Tuning / úpravy: Original

Re: Yamaha X-max 250 - jsou tu nějací majitelé?

Příspěvekod forester » 07 úno 2014, 11:15

Batéria sa umietňuje do prednej časti kôli vyváženiu celého skútra,že je to nepraktické to je pravda ale ja s tým nemám najmenší problém(zatial) mám zásuvku na 12V kde napájam aj pulznú nabíjačku v zimnom období ktorá udržuje batériu v kondicii.Čo do bezpečnosti asi to nenehali na náhodu a batéria je uzatvorená v bezpečnom úchyte o tom snáď nikto nepochybuje :D
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5565
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Yamaha X-max 250 - jsou tu nějací majitelé?

Příspěvekod dany01 » 07 úno 2014, 11:41

skôr ma to prekvapilo - davať baterku do skoro najvyššiej časti moto, o tom prístupe ani nehovorím. čakal by som ,že budu chcieť znižovať ťažisko , čo znamená čo najnižšie k vozovke. aspom podla foto je uchytená plechovým držiakom , čo sa robí všade - nie uzavretá. aj u aut je tendencia dávať baterie do zadnej časti vozidla, kvôli vyváženiu. a nebodaj pri buračke , ked tam je gelová , tak to snad také nebezpečné nieje. s tekutou pri prasknutí , ked by sla von kyselina - neviem , neviem
ak to máš , že Ti origo zasuvka ide aj bez zapnutého zapalovania , tak to máš vyhraté , v pohode napojíš nabíjačku. ja som baterku vybral , zasuvka ide len pri zapnutom zapalovaní - musím si urobiť ešte jednu priamo na baterku.
Uživatelský avatar
dany01

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 293
Registrován: 06 lis 2011, 21:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda
Tuning / úpravy: Original

Re: Yamaha X-max 250 - jsou tu nějací majitelé?

Příspěvekod josuk » 07 úno 2014, 13:55

baterie u hybridů a elektromobilů dozadu a pod podlahu to jo, ale normálně snad byla baterka naposled vzadu u škodovek 105? Nebo mi něco uniklo? Jinak tyhle baterky přece ani nejsou tak strašně těžký (2-3 kg??).
Upřímně přístup asi není z těch úplně nejjednodušších , na druhou stranu i se základním nářadíčkem je to pár šroubů, pár minut. No a baterku jsem ještě nikdy nedobíjel, nevyndával, fotka pochází z jedné jediné demontáže kvůli zapojení 12V zásuvky ;-)
Uživatelský avatar
josuk

1000+
 
Reputace: 597
Příspěvky: 1419
Registrován: 14 pro 2012, 10:38
Bydliště: Praha
Skútr / moto: zimní X Max 250 a Honda ADV 350
Tuning / úpravy: na zimu deka a zimní gumy

Re: Yamaha X-max 250 - jsou tu nějací majitelé?

Příspěvekod dany01 » 07 úno 2014, 17:34

dost Ti uniklo, ale nevadi ."lepsie znacky" aj taky "kybel" ako A4 3.0 tdi ju ma vzadu , Bmw uz min 10 rokov , napr. X5 . Cayanne , mercedes tiez. No viacej znaciek
Uživatelský avatar
dany01

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 293
Registrován: 06 lis 2011, 21:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda
Tuning / úpravy: Original

Re: Yamaha X-max 250 - jsou tu nějací majitelé?

Příspěvekod Lukša » 10 úno 2014, 22:08

Nazdárek milí kolegové x-maxů.Mám jen takovou prosbu.Nevíte náhodou, jak se dá seřídit výška předních světel u modelu
X-Max 250 r.v.2013?Nějak mi to svítí hodně na horu a malinko to oslňuje protijedoucí.
V příručce jsem to nikde nenašel a tak nechci zbytečně šroubovat nějáké plastíky a dlouho nad tím laborovat.
Předem děkuji za radu.
Lukáš
Naposledy upravil KYBLOS dne 10 úno 2014, 22:16, celkově upraveno 1
Důvod: Přesunuto do tématu o tomto skútru
Lukša

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 10 úno 2014, 21:48

Re: Yamaha X-max 250 - jsou tu nějací majitelé?

Příspěvekod novotnj7 » 18 úno 2014, 20:33

Hlásím se jako zastánce Maxe, chvilku jsem nečetl vlákno. Už na něm jezdím skoro rok cca 4000 km a jsem pořád nadšený, u mě super vzhled a kvalitní zpracování. Jediné co bych vytýkal je větší spotřeba. Jinak si myslím že je velmi kvalitní, nestalo se mi že bych nenastartoval, nebo že by mě někde nechal, vždy mi chytne na první nastartování.. Už jsem jednu malou závadu řešil, ale tu jsem nakonec opravil sám. Někde u motoru byl přetržený drát od sondy, který jsem znovu připojil, dalo to práci ale banalita. Dávám to za vinu českým silnicím, jezdím po městě a je to hrozný tankodrom. Na minulém skútru jsem urval držák od kufru z neustálých otřesů a neustále jsem utahoval nějaké šrouby (číňan). Mám 192 cm a sedí se mi velmi dobře.
TAKŽE ZA MĚ, NEMĚNIL BYCH, ani se mi nic jiného nelíbí.
Když máme takové pěkné počasí, tak jsem už před 14 dny maxe odzimoval a začal jsem zas jezdit do práce.
Uživatelský avatar
novotnj7

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 47
Registrován: 24 črc 2010, 17:44
Bydliště: Strakonice
Skútr / moto: Yamaha X-max 250 rok 2011
Tuning / úpravy: žádné

Re: Yamaha X-max 250 - jsou tu nějací majitelé?

Příspěvekod uv-pen » 18 úno 2014, 20:36

novotnj
Co je to vyssia spotreba ?
Ked si teraz odzimoval co nosis oblecene na maxa? rozmyslam aj ja ze ho odzimujem na cestu do prace buduci tyzden , len jazdim o 6tej co je tak 3 - 6 stupnov momentalne a najslabsi clanok budu asi rukavice a nakrcnik inak by som mal vydrzat
Bolo - Jawa 20, Jawa 21, Mustang, Honda XL 125, Suzuki DR 125, Honda XL 650, Suzuki SV 650, Dominator 650, X-Max 250, SR Max 300 2013, SR Max 300 2016, Kymco X-Town 300 2017 a momentalne Majesty 400 2006
Uživatelský avatar
uv-pen

50+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 73
Registrován: 22 led 2013, 16:19
Bydliště: Zlaté Moravce
Skútr / moto: SR Max 300

Re: Yamaha X-max 250 - jsou tu nějací majitelé?

Příspěvekod TUNER » 18 úno 2014, 20:38

Co znamená vyší spotřeba a jak dlouho + jakym způsobem ji měříš ?
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Yamaha X-max 250 - jsou tu nějací majitelé?

Příspěvekod forester » 18 úno 2014, 20:58

novotnj7 píše:Hlásím se jako zastánce Maxe,Jediné co bych vytýkal je větší spotřeba. Jinak si myslím že je velmi kvalitní, nestalo se mi že bych nenastartoval, nebo že by mě někde nechal, vždy mi chytne na první nastartování.Mám 192 cm a sedí se mi velmi dobře.

Ja mám celkovú priemernú spotrebu 3,14 zo spolujazdcom tak 30% zo všetkých km.Aj mne sa to zdá vela lebo na PCX som mal rovné 2 :D,je to všetko relatívne ale obsach si vypýta to čo potrebuje pri dodržaní dynamiky to neoklameš aj keď niektorí sa o to snažia :D
A toto je gróse záhada že máš výšku 195cm a nenarážaš do riadidiel s kolenami? :D Lebo tu horepísací kolega má 185cm a narážal teda poriadne aspoň to tak opisoval a to aj pri narovnaní nôh,takže asi to bude s tým jeho sedením nejaké záhadné :D
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5565
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Yamaha X-max 250 - jsou tu nějací majitelé?

Příspěvekod novotnj7 » 19 úno 2014, 22:54

Spotřebu mám kolem 4l, je to ale tím, že jezdím do práce cca 3-4 km po městě, také tak 30% se spolujezdcem Na devátou do práce, pak domů na oběd, zase do práce...nakoupit, někam zasportovat.. jezdím prostě kolem komína, takže skútr se moc nezahřeje a bere trochu více než jsem myslel, ale už jsem se s tím smířil a nevadí mi to, protože mě skútr baví.. Tankuji zhruba dvakrát za měsíc a nuluji km. Teď přesně nevím ale kolem 210-230 km najedu na 9l co dotankuji. Přemýšlel jsem, že bych začal kupovat 100 oktan, třeba bude lépe jezdit a sníží se spotřeba rozdíl 20 kč na nádrži mě nevytrhne. Malinko mě ale zaráží že všichni mají o 1/4 nižší spotřebu, zkusím na jaře vyměnit svíčku a vzduchový filtr...pokud máte někdo ještě jiný nápad co mohu udělat, budu rád za každou radu. Mám najeto 7000 km a jsem druhý majitel, já z toho najel 4000 km. Je mi jasné že na to mé ježdění do práce by stačila 125 (konkrétně jsem zvažoval PCX) ale chtěl jsem mít skútr s kterým se nebudu trápit na okresních cestách, když vyjedu za město. Měl jsem 50 obsah a bylo to utrpení mimo město, proto jsem se nechtěl spokojit se 125.

Právě že oblečení moc neřeším, jediné co mám speciálního jsou kevlarové kalhoty trilobite, které se mi hodně líbily. co se mi osvědčilo tak rukavice z lídlu, mají je zítra v akci, už je mám rok a drží dobře, neprofouknou a jsou mi pohodlné. Pokud jedu mimo město beru si ještě vestu s páteřákem, kterou mám na snowboard. Boty kotníčkové a bundu mám zatím normální , helmu výklopnou, kterou mívám většinou otevřenou. Jedu po městě cca 4 km a v 8:30 kdy vyrážím už svítí sluníčko, je nad nulou, takže mi není zima. Na delší cestování by to asi chtělo lepší výbavu. Ještě mám vyhlídnutou helmu shark evoline 3, ale to bude muset ještě chvilku počkat, než něco našetřím,. Žena je na mateřské a jsou bohužel pořád nějaké jiné výdaje :cry:

Mám 192 cm a opravdu nevím o nějakém problému s nohama, nebo s nepohodlím. Na nohy mi nefouká, jsem krásně zavětrovaný, ale to asi nemusím nikomu kdo ma x-maxe vysvětlovat :D Poslední dobou jsem se naučil dávat nohy dopředu na ty šikmé plochy, budu to muset zítra prověřit nějak si teď neuvědomuji zda je tam nějaký problém, ale nikdy jsem se kolenem nebouchnul a mám pocit že mám nohy jen v mírném ohnutí.

K baterii vepředu-
poprvé když jsem přišel na to kde je schovaná baterka, tak mě to malinko udivilo a přišlo mi to takové nepraktické, měl jsem strach že v zimě to budu muset pořád složitě rozebírat. Tak jsem si vyvedl prodlužovací kabel na pulzní nabíječku do předního kaslíku, fotky jsem zde dával někdy kolem května. Práce na chvilku a potřeboval jsem jen kousek drátu protože tu koncovku jsem dostal k nabíječce, během zimy jsem jednou dobíjel baterii, ale mám pocit že to nebylo potřeba.
Předchozí skútr mě vyškolil, několikrát jsem za zimu nabíjel, dále startér podle mě bral moc energie, protože jsem min jednou za rok baterku oddělal. Takže jsem měl strach že budu mít u MAXE také problémy s baterkou, ale to se nestalo a jsem za to rád.
Uživatelský avatar
novotnj7

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 47
Registrován: 24 črc 2010, 17:44
Bydliště: Strakonice
Skútr / moto: Yamaha X-max 250 rok 2011
Tuning / úpravy: žádné

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků