neřekl bych, že je tu jediný obhájce yamahy
proč na fóru obhajovat něco, co se hájí samo, resp. lidi jezdí a nepotřebují prolézat fórum aby našli jak opravit to nebo ono.
X-max má podle mého tvrdé pérování a tvrdé sedlo, pak by mohl mít imho trochu větší nádrž (nebo menší spotřebu?
). Ale to jsou věci, který člověku vadí až když ujede denně 500 km, bolí ho zadek a musí třikrát tankovat
No a pak ty zvuky z přední vidlice při jízdě na hrbolech, co se zřejmě yamaze nepodařilo uspokojivě vyřešit.
jinak nemám na x-maxe výhrady. Servis je normální, dostupný, náhradní díly se ale dají slušně sehnat i jinak a když je trocha nářadí není nic tak těžkýho spoustu věcí udělat svépomocí, šrouby se nelámou, plasty nepraskají a všechno jde smontovat do původního stavu
.
btw : jinak nevím, proč se ještě pořád Italy nadává (za komunismu, když jsme tam nemohli, se taková hloupost dala pochopit), mají sice jiný životní styl, ale rozhodně nedá se říct, že by vyráběli jenom špatný věci, nebo že by nebyli chytrý a šikovný! Naopak! Problém může být, že stále hodně lidí tady v česku nevěří, že skútr, motorka může najet ročně klidně (15-20tis.km) víc než běžné auto..
a z toho plyne imho mnohem víc nepochopení než z toho, jestli se něco vyrábí v česku, v itálii, nebo kde jinde..