josuk píše:no vidíš, 13 by měla být váha vzduchu, tak zkontroluj v první řadě vedení!!
Tak jsem skútra rozebral a pátral po poruše, potřeboval jsem sundat tu vanu pod sedlem abych se dostal k motoru, byl to porod, musel jsem odstrojit půl skútra než jsem se dostal k motoru, už jsem to chtěl vzdát a dát to do servisu, nakonec jsem objevil na pravé straně nad zadním kolem konektor kde byl přetrhnutý drát a druhý byl naštípnutý, to mě povzbudilo a tu vanu pod sedlem jsem vyndal. Pak začalo objíždění prodejen kde by se ten díl sehnal, nikde ho neměli. Tudíž jsem ho přestřihl, ty tři dráty vysunul napájel a tím jsem kabel původně krátký prodloužil. Skútr zase jezdí a vše je ok, jsem rád že jsem to zvládl sám, v servisu by to bylo drahé a přitom to byla prkotina. Přijde mi divné že na dva roky starém skútru se přetrhnou dráty, byli dost krátké a silnice jsou samá díra, snad už to bude ok.
Ještě mám dotaz, když zapnu klíček tak projedou kontrolky a hasnou, jen jsem si nikdy nevšiml že se při stlačení startéru rozsvítí po dobu držení startéru kontrolka motoru, teď to sleduji a neuvědomuji si, že se to předtím rozsvěcovalo. Je to tak správně nebo je to špatně?
3.jpg
2.jpg
1.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.