robert_sulc píše:Zdravim vsechny.
Mate nekdo srovnani jak brzdi x-max proti jinym strojum ktere mate.
Diky
Mám X maxe asi měsíc a měl jsem stejný pocit jako ty, kymco 50 flekoval při škrtnutí o brzdy, až jsem se několikrát vysekal, proto mám z bržděné respekt a neberu naplno, dávám si pozor do zatáček na vodorovné značení, olejové skvrny, dobržďování před křižovatkama, štěrk, kruháče jsou taky mrchy, jednou jsem lehce brzdil před kruháčem a byl tam čerstvě udělaný přechod posypaný nějakým práškem jak jsem byl lehce nekloněný a přibržďoval tak jsem se válel na zemi ani jsem nevěděl co se stalo. Myslím že je to opravdu jen pocit, protože si dávám pozor a nebrzdím naplno, myslím že brzdy jsou skvělé, neflekují při škrtnutí o páky ale pokud vezmu za brzdy tak stojím na místě. Půjčil jsem ho kamarádovi a dal jsem mu instrukce o brzdách za chvilku přijel a ukázal mi jak umí krásně flekovat, za ním černá čmouha a od gum kouř, já si to takto nedovolím. Už ho raději nebudu nikomu půjčovat, to mě taky poučilo, každý zkouší co to dá a pokud nemá zkušenosti může být hned na zemi.
Jediný co mě ještě maliko trápí je že jsem tady četl jak má každý spotřebu kolem 3 až 3,5 a já se jsem někde mezi 3,7 až 4 to už mám za sebou tři nádrže. Poslední jsem jezdil lehce, nevytáčet prudce motor, zase jsem jel cca 70 km ve dvou což je znát. Tak uvidím budu to ještě zkoumat. Je mi to celkem jedno, počítal jsem s tím že to bude mít spotřebu od 3,5 až 4. Jen mě překvapuje že někdo to má za 3,2 a to mám skoro nový stroj, najeto 5000km rok 2011 bez zjevných závad, dovoz z německa od soukromého prodejce. Ještě mě malinko zaráží zvuk když přidám zprudka plyn má to takový zvláštní zvuk, neříkám že špatný, prostě nevím zda je to dobré, nemám to s kým porovnat, budu muset najít v okolí Strakonic nějakého Maxe a vyměnit si rady a zkušenosti. Teď v týdnu mě čeká taky výměna oleje. Jinak jsem si všimnul že ve výfuku je dole malá dirka, nevím zda je z výroby (na kondenzát) nebo domácí úprava.